UPRAVLJANJE LJUDSKIM RESURSIMA - dvodnevni interaktivni trening

Centar za poslovnu edukaciju organizuje jednodnevni interaktivni seminar

Upravljanje ljudskim resursima: PROCES SELEKCIJE KANDIDATA

  • 23. i 24. novembar 2017 - SARAJEVO, Hotel Hills
  • 15. i 16. decembar 2017. – TUZLA, Motel Royal

Proces zapošljavanja novih uposlenika vam zadaje muke? Naučite kako odabrati prave ljude za vaš posao uz vrhunske trenere i austrijski «1st Business Certificate». Optimizirajte svoj novac, vrijeme i ljudske resurse.  

Mr. sci. Suzana Tihi-Babić

mr. sc. Suzana Tihi-Babić

Za biografiju trenera kliknite na sliku


Požurite sa prijavom, broj polaznika je ograničen na 20!

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

1st Business Certificate - 1BC

1BC je austrijski program poslovnih interaktivnih seminara/treninga, fokusiran na prenos praktičnog znanja i iskustva vrhunskih stručnjaka iz oblasti poslovanja i soft skillsa. Cilj seminara/treninga je optimiziranje efikasnosti poslovanja i ličnog razvoja u svim aspektima. Sve poslovne i društvene vještine na jednom mjestu, od rukovođenja, marketinga, prodaje, finansija, korporativnog upravljanja do razvoja ličnih vještina liderstva i menadžmenta. 1BC sistem uključuje 10 poslovnih «1st Business Certificate» i 10 soft skills «1st Social Competence Certificate» modula. Centar za poslovnu edukaciju je ovlašteni predstavnik 1BC za Bosnu i Hercegovinu. Preuzmite 1BC brošuru na ww.cpe.ba

ODABIR KANDIDATA PRI ZAPOŠLJAVANJU

«Platiću više za sposobnost upravljanja ljudima nego za bilo koju drugu vještinu pod kapom nebeskom» J. D. Rockefeller.

Primarni cilj naših seminara i treninga jeste povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vam pomoći da optimizirate vaše rukovođenje ljudskim resursima i postanete izvrsni u poslovanju. Seminar vodi vrhunski HR menadžer koji svoja dokazana praktična iskustva stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj seminar imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse.

Proces selekcije kandidata za posao predstavlja jedan od ključnih koraka na putu prema uspjehu svake organizacije jer selekcijskim postupkom povećavamo mogućnost pronalaska kandidata koji će kvalitetno i temeljito obavljati svoj posao na novom radnom mjestu. U skladu s tim, osim iz perspektive poslodavca, selekcijski postupak je potrebno sagledati i iz perspektive kandidata koji su se javili na konkurs za posao u toj organizaciji. Popunjavanje testova, intervjui, velika konkurencija kao i sama procjena nerijetko predstavljaju dugotrajan i zahtjevan proces za poslodavca zbog čega se često zanemaruju osjećaji samih kandidata. Osim toga, poslodavci često ne raspolažu potrebnim znanjima o tome kako predvidjeti i utjecati na reakcije kandidata tokom selekcijskog postupka.

Selekcija ne samo da je jedna od najvažnijih područja menadžmenta ljudskih resursa nego je i jedna od najvažnijih potreba brzo rastućih firmi. Njena je važnost povezana sa činjenicom da često sve kasnije aktivnosti i ukupna uspješnost ovise o tome kakve smo ljude odabrali za organizaciju. Cilj procesa selekcije je prognozirati buduću radnu uspješnost zaposlenih i cijele organizacije.

KOME JE NAMJENJEN SEMINAR?

Ovaj interaktivni seminar je namijenjen svima onima koji žele da unaprijede svoje znanje u oblasti upravljanja ljudskim resursima i procesu selekcije kandidata. Svi oni koji vrše zapošljavanje na određeno i neodređeno vrijeme imat će veliku koristi od ovog seminara, uključujući HR menadžere, direktore srednjih i malih firmi, vlasnike obrta i studente koji žele steći dodatna znanja i certifikat iz ove oblasti.

TEME 

- Upravljanje ljudskim resursima - Proces planiranja ljudskih resursa - Analiza radnih mjesta - Vrijednosti i ponašanja - Selekcijski proces (selekcijski kanali i alati) - Intervjuisanje i centar za procjenu  

MJESTO I VRIJEME ODRŽAVANJA

  • SARAJEVO: 09 - 16h, 23. i 24.11.2017. - Hotel Hills, Butmirska cesta 18
  • TUZLA: 09 - 16h, 15. i 16.12.2017. - Motel Royal, Bosne Srebrene 105A

CERTIFIKAT Po uspješnom završetku seminara učesnici dobijaju austrijski «1st Business Certificate» certifikat validan u Evropskoj uniji.

TRENER 

Mr. sci. Suzana Tihi-Babić


mr. sc. Suzana Tihi-Babić je već 17 godina profesionalno vezana za oblast Upravljanje ljudskim resursima, kako svojim radom u različitim korporacijama, tako i angažmanom u Udruženju za upravljanje ljudskim resursima čija je predsjednica od 2015. godine. U Addiko Bank d.d. Sarajevo na poziciji Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima zaposlena je od juna 2016. godine.  

Prije angažmana u Addiko banci, deset godina je radila na poziciji Rukovodioca sektora za ljudske resurse ASA grupacije, odgovorna za oblast HRM za 20 članica Grupacije i preko 500 zaposlenih. Znanje iz HRM oblasti je sticala šest godina i u Coca-Cola HBC B-H Sarajevo u odjelu za ljudske resurse, od pozicije HR Specialist do pozicije HR Supervisor. Prije početka karijere u HRM poslovnoj oblasti, vodila je knjižaru koja se bavila prodajom strane stručne literature i radila u biblioteci Instituta ekonomskih nauka i u NUBBiH. Studij na Filozofskom fakultetu u Sarajevu, smjer Opšta književnost i bibliotekarstvo, završila je 1991. godine. Na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu stiče zvanje Magistra ekonomskih nauka 2011. godine, a tema rada je bila: „Upravljanje ljudskim resursima - Teoretski aspekti i praktična iskustva kompanija iz Federacije Bosne i Hercegovine“.  

Na IEDC Bled School of Management završila je General Management Program 2011. godine. Gostujući je predavač na predmetu HRM na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, na HR konferencijama i relevantnim radionicama redovno učestvuje u ulozi predavača ili paneliste.  

Certificirani je trener za različite programe razvoja zaposlenih te ima veliko iskustvo u planiranju i vođenju seminara/treninga.  

Požurite, seminar u Tuzli počinje za

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

POVJERENJE SU NAM UKAZALE VODEĆE BH FIRME 

Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su: Addiko banka, Aerodrom Sarajevo, Agencija za državnu službu, American Councils for International Education, Argeta, BH Pošta, BH Telecom, Bosnalijek, Bramac krovni sistemi, Centralna banka BiH, Elektro Bijeljina, EKI, Fabrika cementa Lukavac, Goethe Institut, Gorenje, Grawe, Intesa Sanpaolo banka, Kim Tec, Logosoft, Lutrija BiH, NLB banka, Nova banka, Općine Ilijaš, Novo Sarajevo i Tuzla, Oracle, Obavještajno sigurnosna agencija BH, Partner mikrokreditna fondacija, Pliva, Poreska Uprava RS, Porsche BH, ProCredit Bank, Pretis, Prevent, Raiffeisen banka, Registar vrijednosnih papira, Sarajevo osiguranje, Soda Sisecam, Sparkasse banka, Tužilaštvo BH, TVSA, Via Media, Visoko sudsko i tužilačko vijeće, Schachermayer, Schenker, Sberbank, Xella Ytong, Zavod za zapošljavanje TK i KS, Ziraat banka, Volkswagen, Wurth...

KOTIZACIJA 

Povodom 10 godina uspješnog rada Centar za poslovnu edukaciju poklanja 10 % popusta na treninge i seminare. 

Redovna cijena: 495 KM + PDV Cijena sa 10 % popusta: 445 KM + PDV 

Fizičke osobe mogu plaćati do 6 rata putem Unicredit ili Raiffeisen platnih kartica. U cijenu je uključen ručak i osvježenje tokom pauza. Svaki interaktivni seminar je ograničen na 20 polaznika. 

Za dodatne informacije pozovite nas na Sarajevo 033 260 505 Tuzla 035 245 222

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

EDUKACIJE U NAJAVI 


Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 10.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE? - 1st Business Certificate centar za BiH - Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar - Stručni tim od preko 40 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima - Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika - Preko 10.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine - Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike - Originalna literatura za sve kurseve - Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja - Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) - 12 moderno opremljenih učionica - Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama - Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice - Kafeterija za pauze i odmor - Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba