CPE CXP

Interaktivna online radionica

Customer Experience Masterclass

Unaprijedite poslovanje i upravljanje organizacijom kroz kreiranje najboljeg iskustva za vaše korisnike/kupce koristeći vodeće svjetske CX prakse i alate.

Trener
m.sc. Olga Guseva MBA, PhD, CCXP
Certificirani CXPA trener (Customer Experience Professionals Association)

Datum
online od 21. do 24.09.2021. (4 dana, 16 sati)

Jezik
Radionica se održava na engleskom jeziku

Ograničeno na 15 učesnika, požurite sa prijavom.

CX

Popusti za rane prijave vrijede još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Zadovoljstvo korisnika/kupaca je ključ za poslovni uspjeh, ali kako korisnike učiniti zadovoljnim?

Cilj naših radionica i treninga je povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vam pomoći da otkrijete potpuno novi svijet korisnički orijentisane organizacione kulture kroz najbolje svjetske Customer experience prakse.

Iako mnogi na prvu pomisle da je Customer experience isto što i korisnička podrška, ustvari je Customer experience nova filozofija upravljanja cijelom organizacijom, a korisnička podrška samo mali dio CX-a. Novi način pristupa korisnicima/kupcima donosi konkurentsku prednost na tržištu onim organizacijama koje se uspiju prilagoditi modernim zahtjevima kupaca. Na našem CX masterclassu naučite kako osvojiti i zadržati kupce/korisnike.

Kroz ovu fantastičnu radionicu će vas voditi jedna od vodećih svjetskih certificiranih CX trenera, m.sc. Olga Guseva MBA, PhD, CCXP, koja svoja praktična iskustva stavlja vama na raspolaganje. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovu radionicu imat ćete mogućnost postavljati pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse, a sve to u maloj grupi do maksimalno 15 učesnika. Olga je ujedno i Managing partner u Integria Consult Russia, koji je Recognized Training Provider od strane CXPA – Customer Experience Professional Association.

Korisničko iskustvo ili Customer Experience (CX)

se odnosi na percepciju koju korisnici imaju o organizaciji, onu koja se formira putem interakcije na svim dodirnim tačkama poslovanja, ljudima i tehnologijama tokom vremena.

CX menadžment

je set praksi koje organizacija koristi kako bi ostvarila (ili premašila) korisnikova očekivanja.

Izvrsni CX menadžment uključuje 4 ključna povezana elementa

01

Kulturu orijentisanosti prema klijentu

Svaki aspekt korporativne kluture - od vrha prema dnu - je fokusiran na klijenta.

02

Ostvarenje razvojnih ciljeva

Svako unaprjeđenje korisničkog iskustva doprinosi povećanju poslovnog rasta i razvoja.

03

Holističko usklađivanje sistema i struktura

Svako odjeljenje i svaki zaposlenik je ujedinjen u zadatku povećanja izvrsnosti klijentovog iskustva.

04

Evoluciju poslovnih praksi

Svaki poslovni proces je ima definisanu svoju svrhu, čineći korisničke živote boljim i pokazujući da brinete.

Na ovoj praktičnoj radionici učesnici će se kroz realne rimjere iz prakse i vježbe upoznati s najboljim svjetskim CX praksama. Upoznat ćemo vas sa CX-om kao alatom za transformaciju poslovanja i kao alatom za svakodnevno poslovanje. Posebna pažnja će se posvetiti vezi između strategije i CX-a, na kojim dijelovima strategije je najbolje kreirati CX, koje su alternative, te kako voditi CX program u kompaniji. Saznajte zašto je CX put do uspjeha u novom dobu.

U današnje vrijeme većina organizacija se u najboljem slučaju bavi korisničkom podrškom, koja je samo mali dio ukupnog korisničkog iskustva (CX-a). Učesnici će naučiti više o korisnicima/kupcima uopšte, vrstama korisnika, te empatiji prema korisnicima u svim aspektima. Posebna pažnja će biti posvećena fazama životnog ciklusa korisnika, te kako efikasno uticati na isti. Naučite metode mjerenja CX-a i kako da sami analizirate rezultate za najbolje rezultate i kreiranje buduće strategije. Putem simulacije akcionih planova učesnici će se direktno upoznati sa načinom implementacije CX-a u različitim situacijama. Na zadnjem danu radionice, svi učesnici će imati priliku da predstave i svoja trenutna iskustva, izazove i dobiti prijedloge za rješenja.

POGLEDAJTE DETALJNI PROGRAM RADIONICE

CX Virgin Pulse


Kome je radionica namijenjena

Radionica je namijenjena višem i srednjem menadžmentu, zaposlenima u odjelima za upravljanje kvalitetom, korisničkom podrškom, marketingu, ljudskim resursima i odnosima s javnošću odjelima u svim korisnički/klijentski orijentisanim branšama, kao i svima koji žele više naučiti o CX-u i dobiti priznat certifikat.

Metodologija radionice

Radionica je osmišljena kao potpuno interaktivna sa maksimalno 15 učesnika te dizajnirana na način da svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješenje kroz proaktivnu diskusiju. Tematika radionice je kombinacija teorije i prakse kroz niz praktičnih primjera i vježbi. Trener koristi raznovrsnu i savremenu metodologiju rada: individualni i timski rad, rad na stvarnim projektima, studija slučaja, simulacije. 

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

Certifikat

Po završetku radionice učesnici dobijaju certifikat CX Masterclass od Integria consult Russia, Recognized CX Training provider.

Ian Golding

Kreator trening programa

Ian Golding
Ovaj trening program je osmislio Ian Golding, jedan od najpriznatijih CX specijalista u svijetu. Pored toga je i Six Sigma Master Black Belt, sa preko 20 godina iskustva u poslovnom konsaltingu, radeći naporno da organizacijama osigura posvećenost korisnički orijentisanoj kulturi. Ian je ambasador CXPA - svjetske organizacije koja ujedinjuje CX profesionalce širom svijeta.

"Olga je iskusni profesionalac na polju CX-a sa ogromnim praktičnim iskustvom. Ona kombinuje široko iskustvo alata, metoda i pristupa sa dubokim razumijevanjem kako oni funkcionišu u praksi. Drago mi je da sarađujem sa Olgom i zajednički pružamo mogućnost Customer Experience Masterclass treninga u Evropi."
Ian Golding

Trener

m.sc. Olga Guseva MBA, PhD, CCXP
Certificirani CXPA trener (Customer Experience Professionals Association)

Olga Guseva je po završetku univerzitetskog obrazovanja završila i Master studij u Saint Petersburgu, a MBA studije – specijalizaciju u Bostonu. Nakon toga završava i PhD studije u Saint Petersburgu. Od radnih iskustava posebno ističe poziciju Marketing menadžera u British Airlines za Rusiju, zastupništvo za Rusiju za američkog proizvođača Jet Ski, te rad kao trener za Customer Experience Professional Association.

Trenutno je jedan od malobrojnih trenera za CXPA i Ambasador CXPA. Koautor je dvije knjige o CX-u. Olga je Managing partner u Integria Consult, jedne od nekoliko konsultantskih kuća u Rusiji koje su posvećene Customer Experience biznisu. U 2020. je bila u TOP 150 Global CX Thought Leader. CCXP (Certified Customer Experience Professional).

Olga je također jedini certificirani CXPA trener u istočnoj Evropi, a jedna od malobrojnih u svijetu. Vođa je International Customer Experience Masterclass u Rusiji. Član je EEC, international Senior-level CX consultancy group. Certified MRI (Market Responsiveness Index) customer culture management and transformation specialist. Član žirija u nekoliko CX kategorija: Russian CX Awards, International CX Awards, CX Leader of the Year, DACH CX Awards, Russian CX World Awards. Autor je CX bloga na https://integriaconsult.ru/blog/

Govornik na
Experia Summit (Sweden)
eCommerce WorldWide Cross Border Summit (UK, Birmingham)
CX conference Live Service (St. Petersburg, Russia)
Opening Service of the Future (Moscow, Russia)
CX Forum (Vladivostok, Russia)
Keynote speaker of the Russian CX Awards Ceremony 2019 (Moscow, Russia)

Panelista i član žirija na konferencijama
CXM – Customer Expereince Magazin: CX Star Panelist
https://cxm.co.uk/and-here-are-the-panelists/

Customer Centricity World Series Judge
https://customercentricityworldseries.com/judges/

European Customer Awards Judge
https://europeancustomerawards.com/judges/

2021 CXPA RTP – CXPA Recignized Training Provider
https://www.linkedin.com/posts/cxpa_ccxp-cx-activity-6757644003459629056-xpwn

Ambasador
Judge
Stamp

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 500 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su

CPE reference

Popusti za rane prijave vrijede još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Datum i način održavanja

  • ONLINE - od 21. do 24.09.2021. od 10 do 14h (ukupno 16 sati tokom 4 dana) putem Zoom ili MS Teams aplikacije.

Radionica će se snimati kako bi učesnici i naknadno mogli pogledati snimak. Trener će učesnicima biti na raspolaganju 5 dana nakon radionice za dodatna pitanja i odgovore.
Radionica se održava na engleskom jeziku.

Kotizacija

Redovna kotizacija za četverodnevnu CXPA radionicu: 1015 EUR / 1985 KM + PDV

Popusti za rane prijave do 15. septembra:

Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 25 % popusta: 760 EUR / 1485 KM + PDV

Kotizacija po učesniku za 3 i više učesnika sa 35 % popusta: 660 EUR / 1285 KM + PDV

Trening je ograničen na 15 učesnika. 

Cijena uključuje:

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijale koji prate radionicu
  • Popis učesnika seminara s podacima za daljnje kontakte
  • Izdavanje Customer Experience Masterclass certifikata

Učesnicima van BiH se ne obračunava PDV. Plaćanje je moguće putem banke po predračunu ili karticama putem PayPala.

PRIJAVA

Dodatne informacije
Tel: +387 33 260 505
Email: sarajevo@cpe.ba

CPE Logo

Centar za poslovnu edukaciju
vaš put do uspjeha

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 20.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 50 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja KS i TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 50 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 20.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Centar za poslovnu edukaciju 
Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo
Kolodvorska 5, Sarajevo
Tel.: +387 33 260 505
E-mail: sarajevo@cpe.ba
Web: www.cpe.ba