Zadovoljstvo korisnika/kupaca je ključ za poslovni uspjeh, ali kako korisnike učiniti zadovoljnim?
Cilj naših radionica i treninga je povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vam pomoći da otkrijete potpuno novi svijet korisnički orijentisane organizacione kulture kroz najbolje svjetske Customer experience prakse.
Iako mnogi na prvu pomisle da je Customer experience isto što i korisnička podrška, ustvari je Customer experience nova filozofija upravljanja cijelom organizacijom, a korisnička podrška samo mali dio CX-a. Novi način pristupa korisnicima/kupcima donosi konkurentsku prednost na tržištu onim organizacijama koje se uspiju prilagoditi modernim zahtjevima kupaca. Na našem CX masterclassu naučite kako osvojiti i zadržati kupce/korisnike.
Kroz ovu fantastičnu radionicu će vas voditi jedna od vodećih svjetskih certificiranih CX trenera, m.sc. Olga Guseva MBA, PhD, CCXP, koja svoja praktična iskustva stavlja vama na raspolaganje. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovu radionicu imat ćete mogućnost postavljati pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse, a sve to u maloj grupi do maksimalno 15 učesnika. Olga je ujedno i Managing partner u Integria Consult Russia, koji je Recognized Training Provider od strane CXPA – Customer Experience Professional Association.