doc. dr. Haris Hamidović
Stalni sudski vještak IKT struke
Popust za rane prijave vrijedi još
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Veliki broj organizacija podcjenjuje koliko često mogu biti pozvane da osiguraju pouzdane dokaze o tome što se dogodilo unutar i u vezi njihovih poslovnih informaciono-komunikacionih sistema. One također podcjenjuju i zahtjeve koje pravni sistem postavlja u smislu prihvatljivosti i pouzdanosti digitalnih dokaza. Premda detalji u vezi rješavanja ovih pitanja mogu izgledati suviše „tehnički”, njihovo nerješavanje može imati značajan utjecaj na poslovanje organizacije.
Ovaj seminar je posebno interesantan pravnim službama u svim javnim i privatnim firmama, javnoj upravi, menadžerima koji upravljaju sigurnošću podataka, IT službama, advokatskim uredima, inspekcijama i tužilaštvima, kao i svima onima koji želi steći uvid u dobre prakse iz ove oblasti.
Implementacija i korištenje sistema za upravljanje elektronskim dokumentima organizacijama može donijeti značajne koristi. No, tradicionalni procesi potpisivanja dokumenata u ovakvim sistemima ne mogu biti korišteni. Tehnologija digitalnih potpisa može biti korištena u ovim sistemima kao zamjena za vlastoručne potpise. Ipak, kao i u slučaju mnogih drugih elektronskih sistema sama implementacija tehnološkog rješenja u organizaciji ne osigurava dovoljno valjanih dokaza ako elektronski identiteti budu dovedeni u pitanje.
U oktobru 2019. godine, a 13 godina nakon usvajanja Zakona o elektronskom potpisu BiH, u registar akreditovanih ovjerilaca u Bosni i Hercegovini upisana je prva firma, čime su stvorene pretpostavke za izdavanje kvalificiranih potvrda za elektronski potpis u Bosni i Hercegovini. U 2021. godini u registar je dodan još jedan kvalificirani ovjeritelj.
Cilj nam je kroz ovaj seminar upoznati učesnike sa dobrim praksama upravljanja elektronskim dokumentima temeljem preporuka međunarodnih standarda i osnovnim pojmovima u vezi digitalnog potpisivanja dokumenta s ciljem povećanja dokazne snage elektronskih dokumenta.
Teme
Kome je seminar namijenjen
Ovaj seminar je namijenjen onima koji koriste elektronske dokumente u poslovanju, kako internom tako i u poslovanju sa partnerima, a kako bi razumjeli zahtjeve u vezi prihvatljivosti i pouzdanosti elektronskih dokumenta u skladu sa zakonskim odredbama u BiH i preporukama međunarodnih standarda.
Networking
Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.
Certifikat
Po završetku seminara učesnici dobijaju CPE certifikat o učešću.
CPE predavač
doc. dr. Haris Hamidović
Doktor i magistar informatičkih nauka i diplomirani inženjer elektrotehnike.
Od 2009. godine stalni je sudski vještak informacijsko-komunikacijske struke imenovan od strane Federalnog ministarstva pravde. Od septembra 2007. godine zaposlen je na mjestu Menadžera odjela korporativne sigurnosti i sigurnosti informacionog sistema u Mikrokreditnoj fondaciji / društvu EKI Sarajevo. Prije sadašnjeg zaposlenja radio je kao IT specijalista u SFOR-u - NATO-om predvođenoj vojnoj misiji u BiH. Godine 2015. ISACA - međunarodno udruženje stručnjaka za reviziju i kontrolu informacijskih sistema, sa sjedištem u Rolling Meadows SAD, imenovalo ga je ISACA akademskim zagovornikom u BiH. Autor je 6 knjiga i preko 100 naučno-stručnih radova.
Posjeduje višegodišnje predavačko iskustvo iz oblasti informacijske sigurnosti sa akreditiranih i licenciranih visokoškolskih ustanova u Bosni i Hercegovini. Ovlašteni je interni revizor, specijalista za informacione sisteme i IIA ITGC, a od 2010. godine upisan je u Međunarodni registar certificiranih auditora (IRCA London UK) za oblast sistema upravljanja informacijskom sigurnošću. Certificirani je lead auditor za ISO/IEC 27001. Nositelj je ISACA certifikata ovlaštenog inženjera rješenja za zaštitu podataka (CDPSE). 2018. godine međunarodno Udruženje za utjecaj tehnologije na ljudsko društvo - IEEE SSIT uvrstilo ga je u svoju listu istaknutih predavača za oblasti inženjerske etike i privatnosti i sigurnosti povezanih sa novim tehnologijama. Član je međunarodnih strukovnih udruženja ISACA – Platinum nivo, IEEE - Senior nivo, IEEE SSIT i IIA.
Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme
Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su
Popust za rane prijave vrijedi još
Mjesto i vrijeme održavanja
Kotizacija
Redovna kotizacija: 395 KM + PDV
Popusti za rane prijave do 10. marta:
Seminar je ograničena na 24 učesnika.
Cijena uključuje
Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.
Uvod u EU grantove
SARAJEVO - 17. mart 2023.
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 30.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 60 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.
Zašto odabrati CPE?
Sarajevo
Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo
Kolodvorska 5, Sarajevo
Tel: +387 33 260 505
E-mail: sarajevo@cpe.ba
Web: www.cpe.ba
Tuzla
Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla
Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla
Tel: +387 35 245 222
E-mail: tuzla@cpe.ba
Web: www.cpe.ba