Cjelodnevni interaktivni seminar

Digitalni potpisi u poslovanju
praksa i zakonska regulativa


SARAJEVO
16. mart 2023.
Hotel Hills 5*

Ograničeno na 24 učesnika, požurite sa prijavom! 


Popust za rane prijave vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Kako povećati dokaznu snagu elektronskih dokumenata

Veliki broj organizacija podcjenjuje koliko često mogu biti pozvane da osiguraju pouzdane dokaze o tome što se dogodilo unutar i u vezi njihovih poslovnih informaciono-komunikacionih sistema. One također podcjenjuju i zahtjeve koje pravni sistem postavlja u smislu prihvatljivosti i pouzdanosti digitalnih dokaza. Premda detalji u vezi rješavanja ovih pitanja mogu izgledati suviše „tehnički”, njihovo nerješavanje može imati značajan utjecaj na poslovanje organizacije.

Ovaj seminar je posebno interesantan pravnim službama u svim javnim i privatnim firmama, javnoj upravi, menadžerima koji upravljaju sigurnošću podataka, IT službama, advokatskim uredima, inspekcijama i tužilaštvima, kao i svima onima koji želi steći uvid u dobre prakse iz ove oblasti.

Implementacija i korištenje sistema za upravljanje elektronskim dokumentima organizacijama može donijeti značajne koristi. No, tradicionalni procesi potpisivanja dokumenata u ovakvim sistemima ne mogu biti korišteni. Tehnologija digitalnih potpisa može biti korištena u ovim sistemima kao zamjena za vlastoručne potpise. Ipak, kao i u slučaju mnogih drugih elektronskih sistema sama implementacija tehnološkog rješenja u organizaciji ne osigurava dovoljno valjanih dokaza ako elektronski identiteti budu dovedeni u pitanje.

U oktobru 2019. godine, a 13 godina nakon usvajanja Zakona o elektronskom potpisu BiH, u registar akreditovanih ovjerilaca u Bosni i Hercegovini upisana je prva firma, čime su stvorene pretpostavke za izdavanje kvalificiranih potvrda za elektronski potpis u Bosni i Hercegovini. U 2021. godini u registar je dodan još jedan kvalificirani ovjeritelj.

Cilj nam je kroz ovaj seminar upoznati učesnike sa dobrim praksama upravljanja elektronskim dokumentima temeljem preporuka međunarodnih standarda i osnovnim pojmovima u vezi digitalnog potpisivanja dokumenta s ciljem povećanja dokazne snage elektronskih dokumenta.

Teme

  • Uvod u problematiku upravljanja elektronskim zapisima;
  • Zakonski okvir upravljanja elektronskim dokumentima u BiH;
  • Dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima;
  • Osnove kriptografije na kojima se zasniva digitalno potpisivanje;
  • Prikaz cloud platformi za upravljanje elektronskim dokumentima;
  • Elektronski certifikati;
  • Pitanje praktične primjene Zakona o elektronskom potpisu u BiH.

Kome je seminar namijenjen

Ovaj seminar je namijenjen onima koji koriste elektronske dokumente u poslovanju, kako internom tako i u poslovanju sa partnerima, a kako bi razumjeli zahtjeve u vezi prihvatljivosti i pouzdanosti elektronskih dokumenta u skladu sa zakonskim odredbama u BiH i preporukama međunarodnih standarda.

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

Certifikat

Po završetku seminara učesnici dobijaju CPE certifikat o učešću.

CPE predavač

doc. dr. Haris Hamidović
Doktor i magistar informatičkih nauka i diplomirani inženjer elektrotehnike.

Od 2009. godine stalni je sudski vještak informacijsko-komunikacijske struke imenovan od strane Federalnog ministarstva pravde. Od septembra 2007. godine zaposlen je na mjestu Menadžera odjela korporativne sigurnosti i sigurnosti informacionog sistema u Mikrokreditnoj fondaciji / društvu EKI Sarajevo. Prije sadašnjeg zaposlenja radio je kao IT specijalista u SFOR-u - NATO-om predvođenoj vojnoj misiji u BiH. Godine 2015. ISACA - međunarodno udruženje stručnjaka za reviziju i kontrolu informacijskih sistema, sa sjedištem u Rolling Meadows SAD, imenovalo ga je ISACA akademskim zagovornikom u BiH. Autor je 6 knjiga i preko 100 naučno-stručnih radova.

Posjeduje višegodišnje predavačko iskustvo iz oblasti informacijske sigurnosti sa akreditiranih i licenciranih visokoškolskih ustanova u Bosni i Hercegovini. Ovlašteni je interni revizor, specijalista za informacione sisteme i IIA ITGC, a od 2010. godine upisan je u Međunarodni registar certificiranih auditora (IRCA London UK) za oblast sistema upravljanja informacijskom sigurnošću. Certificirani je lead auditor za ISO/IEC 27001. Nositelj je ISACA certifikata ovlaštenog inženjera rješenja za zaštitu podataka (CDPSE). 2018. godine međunarodno Udruženje za utjecaj tehnologije na ljudsko društvo - IEEE SSIT uvrstilo ga je u svoju listu istaknutih predavača za oblasti inženjerske etike i privatnosti i sigurnosti povezanih sa novim tehnologijama. Član je međunarodnih strukovnih udruženja ISACA – Platinum nivo, IEEE - Senior nivo, IEEE SSIT i IIA.


Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su

CPE reference

Popust za rane prijave vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds


Mjesto i vrijeme održavanja

  • SARAJEVO - 16. mart 2023; 9.30-16h, kongresni centar hotel Hills 5*

Kotizacija

Redovna kotizacija: 395 KM + PDV

Popusti za rane prijave do 10. marta:

  • Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 355 KM + PDV
  • Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 15 % popusta: 335 KM + PDV
  • Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 20 % popusta: 315 KM + PDV 

Seminar je ograničena na 24 učesnika.

Cijena uključuje

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijale koji prate seminar
  • Izdavanje CPE certifikata
  • Ručak na bazi švedskog stola i kafu tokom pauza
  • Besplatan parking  

Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.  

PRIJAVA

Dodatne informacije

033 260 505

sarajevo@cpe.ba


Seminari u najavi

Uvod u EU grantove
SARAJEVO - 17. mart 2023.


Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 30.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 60 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 60 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 30.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo
Centar za poslovnu edukaciju 

Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo

Kolodvorska 5, Sarajevo

Tel: +387 33 260 505

E-mail: sarajevo@cpe.ba

Web: www.cpe.ba

Tuzla
Centar za poslovnu edukaciju

Multicom d.o.o. Tuzla

Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla

Tel: +387 35 245 222

E-mail: tuzla@cpe.ba

Web: www.cpe.ba