Efikasna interna komunikacija - dvodnevni interaktivni seminar

Centar za poslovnu edukaciju organizuje dvodnevni interaktivni seminar

Efikasna interna komunikacija

  • JAHORINA 28. i 29. juni, Hotel Vučko

Naučite efikasno komunicirati sa zaposlenicima i vanjskim saradnicima. Unaprjedite radnu atmosferu i rezultate.

CPE trener

Nazif Hasanbegović Platform CMC, CEO

PRIJAVE ZA OVAJ SEMINAR SU POPUNJENE

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Naučite efikasno komunicirati sa zaposlenicima i vanjskim saradnicima uz Nazifa Hasanbegovića 

Želimo vam pomoći da unaprjedite internu komunikaciju u vašem timu i organizaciji te time kreirate radnu atmosferu koja stvara zadovoljne uposlenike i odlične rezultate. Kroz seminar će vas voditi vrhunski komunikacijski stručnjak Nazif Hasanbegović, koji svoja dokazana iskustva stavlja vama na raspolaganje. Seminar obiluje primjerima iz prakse i u potpunosti je interaktivan. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj seminar imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse, a sve to u maloj grupi od maksimalno 16 polaznika.

Organizacije koje uspješno i efikasno komuniciraju sa svojim zaposlenicima i s njima razvijaju kvalitetne odnose imaju zadovoljnije, angažiranije i produktivnije zaposlenike, imaju bolju reputaciju i lojalnije kupce i ostvaruju bolje financijske rezultate.

Interna komunikacija ili komunikacija sa zaposlenicima često se zapostavlja u odnosu na komunikaciju sa vanjskim saradnicima. No, uspješne organizacije i uspješni lideri znaju da su upravo zaposlenici najvažnija sardici, pa je i komunikacija s njima od velike važnosti i uvijek treba biti među prioritetima. Brojne su naučne studije i istraživanja dokazale vezu između kvalitetne komunikacije sa zaposlenicima i poslovnog uspjeha organizacije. 

Ako želite čuti nešto više o internoj komunikaciji, aktualnim trendovima i saznati gdje je vaša organizacija u odnosu na najbolje svjetske prakse te naučiti kako učinkovito komunicirati sa zaposlenicima dođite na ovaj seminar.

Seminar će vam dati uvid u teoretska znanja, posljednja istraživanja i dobre tržišne prakse te omogućiti da kroz praktični rad postavite smjernice za unaprjeđenje interne komunikacije u vašoj organizaciji.

CILJ SEMINARA Osvijestiti važnost interne komunikacije unutar organizacije te upoznati polaznika sa najrelevantnijim trendovima u internoj komunikaciji te dobrim tržišnim praksama uz praktične savjete za unaprjeđenje interne komunikacije.  

TEME SEMINARA

  • Definicija interne komunikacije;
  • Položaj i značaja interne komunikacije u organizaciji;
  • Dimenzije interne komunikacije u odnosu na interne javnosti;
  • Uticaj interne komunikacije na angažiranost zaposlenika;
  • Uloga menadžmenta u internoj komunikaciji;
  • Strateški pristup upravljanju internom komunikacijom;
  • Upravljanje kvalitetom interne komunikacije;
  • Uticaj interne komunikacije na odnose sa javnostima;
  • Korelacija interne i externe komunikacije i uticaj na reputaciju organizacije;
  • Primjeri iz prakse;
  • Praktičan rad;



KOME JE SEMINAR NAMIJENJEN?  

Seminar je namjenjen svima onima koji rade u malim, srednjim i velikim firmama ili organizacijama. Namjenjen je kako za voditelje timova, tako i za članove timova. Ukoliko vaš tim broji više od dva člana, potrebna vam je vještina efikasne interne komunikacije te je ovaj seminar za vas.

CERTIFIKAT  

Po završetku seminara učesnici dobijaju akreditovani CPE certifikat..

Izjave naših polaznika Trening Upravljanje ljudskim resursima je bio izrazito koristan i zabavan. Dozvolio mi je da steknem bolji uvid u to koje vještine kod sebe trebam razvijati i dao divnu priliku da razmijenim iskustva sa kolegama i kolegicama iz drugih industrija. Stečeno znanje ću svakako primijeniti u praksi. Amila Avdukić, Head of Human Potential, Mistral Sarajevo

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su: Addiko banka, Aerodrom Sarajevo, Agencija za državnu službu, Argeta, AS Holding Jelah, BH Pošta, BH Telecom, Bosnalijek, Bramac krovni sistemi, Britanska ambasada, Centralna banka BiH, EKI, Elektro Bijeljina, Energopetrol, Fabrika cementa Lukavac, Goethe Institut, Gorenje, Grawe osiguranje, HoldINA, Intesa Sanpaolo banka, Kim Tec, Logosoft, Lutrija BiH, Mistral, NLB banka, Nova banka, Novo Nordisk, Općine Ilijaš-Novo Sarajevo-Tuzla, Oracle, ORBICO, Obavještajno sigurnosna agencija BH, Partner, Pliva, Poreska Uprava RS, Porsche, ProCredit Bank, Pretis, Prevent, Raiffeisen banka, Registar vrijednosnih papira, Sarajevo osiguranje, Soda Sisecam, Sparkasse banka, TVSA, Via Media, Schachermayer, Schenker, Sberbank, Sprind, Sud Bih, Xella Ytong, Služba za zapošljavanje TK i KS, Ziraat banka, Volkswagen, Wurth...  

Požurite, popust vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Mjesto i vrijeme održavanja

  • JAHORINA 28. i 29. juni 2018; 9-16h, Hotel Vučko  


Kotizacija

Cijena: 395 KM + PDV 

Cijena sa 10 % popusta za rane prijave do 14. juna: 355 KM + PDV 

Cijena uključuje ručak i kafe pauze. Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem Unicredit ili Raiffeisen platnih kartica. Seminar je ograničen na 18 učesnika.

Rezervacija smještaja u hotelu Vučko: Rezervacija smještaja za učesnike seminara omogućena je u jednom od najljepših hotela u na Jahorini, sa sniženim cijenama za učesnike seminara: 1/1 soba (jednokrevetna) po osobi/danu – 102 KM (PDV uključen) 1/2 soba (dvokrevetna) po osobi/danu – 72 KM (PDV uključen)


Za dodatne informacije pozovite nas na Sarajevo 033 260 505 Tuzla 035 245 222

CPE Trener


Nazif Hasanbegović - Platform CMC, CEO Diplomu magistra nauka za Strateško komuniciranje stekao je 1998. godine i od tada se profesionalno bavi poslovima koji se odnose na kreiranja i upravljanja efektivnim i efikasnim komunikacijama, na poslove upravljanja ljudskim potencijalima i na upravljanje resursima i potencijalima organizacija različitih profila u kriznim situacijama. Kao ekspert za strateško komuniciranje kreira i upravlja komunikacijskim procesima i razvojem odnosa s javnostima u cilju jačanja i re/izgradnje reputacije, imidža i branda u cjelini, kao i poslovima koji se odnose na kreiranje interne i eksterne komunikacijske strategije, krizne komunikacije i kreiranja planova za različite klijente uključujući vladine i nevladine institucije, kao i za poslovne klijente.

U oblasti strateških komunikacija kao i u procesima pripremi, izrade i implementacije komunikacijskih strategija i planova ima više od 10 godina relevantnog profesionalnog iskustva. U tom periodu bio je angažiran kao konzultant iz oblasti strateškog komuniciranja i odnosa sa javnostima od strane Suda BiH, Federalnog ministarstva raseljenih osoba i izbjeglica, Ministarstvo odbrane BiH, Općinski sud Sarajevo, Centar za istraživačko novinarstvo CIN, East-West Management Institute, Inc (USAID project), GIZ deutsche gesellschaftfur internationale Zusammenarbeit, Institut za traženje nestalih osoba/lica i još mnogi drugi. 

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 12.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 40 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 12.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba