Centar za poslovnu edukaciju organizuje jednodnevnu interaktivnu radionicu

Novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u FBiH

Radionica je namijenjena za učesnike iz federalnih i kantonalnih organa uprave, općinskih i gradskih službi za upravu i upravnim organizacijama te učesnicima iz zakonodavnih i izvršnih organa vlasti i njihovim stručnim i drugim službama i tijelima, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima i drugim pravnim licima javnog karaktera.


SARAJEVO 19. decembar 2019. 9:30-16h Hotel Hills

Ograničeno na 22 učesnika, požurite sa prijavom! 

Iskoristite popust za rane prijave, još samo

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Jednodnevna interaktivna radionica

Novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u FBiH 

U Federaciji BiH usvojen je novi Pravilnik o kancelarijskom poslovanju u FBiH ("Službene novine Federacije BiH", broj 73/19), a koji počinje sa primjenom od 01.01.2020. godine.

Pravilnikom se između ostalog uređuje sadržaj i način vođenja kancelarijskog poslovanja u federalnim i kantonalnim organima uprave, općinskim i gradskim službama za upravu i upravnim organizacijama, te u zakonodavnim i izvršnim organima vlasti i njihovim stručnim i drugim službama i tijelima, kao i pravnim licima sa javnim ovlaštenjima i drugim pravnim licima javnog karaktera.

Radionicu vodi vrhunski pravnik i certificirani trener dr. sc. Muhamed Mujakić, koji svoja dokazana iskustva stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi od maksimalno 22 učesnika. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj trening imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse. 

Pravna akta

TEME RADIONICE

  • kancelarijsko poslovanje;
  • Knjige evidencija u kancelarijskom poslovanju;
  • način organizacije kancelarijskog poslovanja;
  • postupak sa arhivskim predmetima u nadčežnim organima, organizacijama i pravnim licima;
  • postupak primopredaje službenih akata, spisa i druge službene dokumentacije između ukinutih i novoosnovanih federalnih, kantonalnih organa uprave, općinskih i gradskih službi za upravu, odnosno upravnih organizacija;
  • dodjela klasifikacione oznake predmeta i akata;
  • primanje, otvaranje, pregledanje i raspoređivanje pošte, odnosno akata;
  • faksimil;
  • zavođenje akata;
  • združivanje akata;
  • dostavljanje predmeta i akata u rad;
  • rad ovlaštenih lica za rješavanje predmeta i akata;
  • razvođenje predmeta i akata;
  • rokovnik predmeta;
  • otpremanje pošte i stavljanje predmeta i akata u arhivu (arhiviranje) i njihovo čuvanje;
  • te druga pitanja od značaja za pravilno vršenje kancelarijskog poslovanja.  


METODOLOGIJA RADA

Trening je osmišljen kao interaktivna radionica sa maksimalno 22 učesnika te dizajniran na način da svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješenje kroz proaktivnu diskusiju i vježbe. 

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

Certifikat

Po završetku radionice učesnici dobijaju CPE certifikat.

CPE predavač

dr. sc. Muhamed Mujakić

Certificirani trener za više stručnih oblasti iz prava sa višegodišnjim iskustvom u stručnoj edukaciji državnih službenika i zaposlenika. Posjeduje višegodišnje radno iskustvo u državnim institucijama koje uključuje Ministarstvo sigurnosti – Služba za poslove sa strancima, Ministarstvo civilnih poslova BiH, Ured registrara Suda Bosne i Hercegovine i dr. Diplomirao je, magistrirao i doktorirao pravne nauke iz oblasti javnog prava. Ima položen javni/stručni i pravosudni ispit pri Ministarstvu pravde BiH. Certificirani je predavač/trener Agencije za državnu službu Bosne i Hercegovine i Agencije za državnu službu Federacije BiH za više oblasti. Pohađao je niz obuka u zemlji i inostranstvu, te bio na više studijskih boravaka u inostranstvu. Autor je više publikacija i stručnih radova. Član je nekoliko strukovnih asocijacija. Bio je sudija porotnik Vrhovnog suda FBiH, a arbitar je pri Vanjskotrgovinskoj komori BiH.  


Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su

Reference

Iskoristite popust za rane prijave, još samo

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Mjesto i vrijeme održavanja

SARAJEVO - 19. decembar 2019; 9.30-16h, Hotel Hills *****

Kotizacija

Redovna kotizacija: 255 KM + PDV

Popusti za rane prijave do 12. decembra: Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 230 KM + PDV Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 15 % popusta: 215 KM + PDV Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 20 % popusta: 204 KM + PDV 

Trening je ograničen na 22 učesnika.

Cijena uključuje:

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijale koji prate radionicu
  • Popis učesnika radionice s podacima za daljnje kontakte
  • Izdavanje CPE certifikata
  • Ručak na bazi švedskog stola i kafu tokom pauza
  • Besplatan parking  

Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.  

PRIJAVA

Dodatne informacije Sarajevo: 033 260 505 Tuzla: 035 245 222 Email: cpe@cpe.ba



Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Share on LinkedIn

Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 15.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 40 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 15.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju 

Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju

Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba