Centar za poslovnu edukaciju organizuje jednodnevnu interaktivnu radionicu

Kontroling upravljanja projektima, troškovima i prihodima


SARAJEVO 7. juni 2019. 9:30-16h Hotel Hills

Ograničeno na 20 učesnika, požurite sa prijavom! 

Požurite, još samo 2 mjesta su ostala. Radionice počinje za

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Jednodnevna interaktivna radionica

Kontroling upravljanja projektima, troškovima i prihodima 

Povećajte svoju efikasnost i postanite izvrsni u rukovođenju i kontrolingu upravljanja projektima/investicijama, troškovima i prihodima. Radionicu vodi vrhunski ekspert dr. sc. Mirna Pajević, koja svoja dokazana praktična iskustva stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi.

CILJEVI RADIONICE

  • Upoznavanje sa kontrolingom vođenja i organizacije projekata/investicija, te upravljanjem prihodima i troškovima, 
  • Stjecanje novih znanja sa akcentom na kvantitativne metode procjene isplativosti projekata/investicija, 
  • Unaprjeđenje vještina kontrolinga, pravilnog donošenja odluka, izbora i procjene ekonomsko isplativih projekata, izvora i stope finansiranja, obračuna i procjene troškova i prihoda vezanih uz projekat, 
  • Upoznavanje sa pokazateljima učinaka projekta, identifikacijom ključnih rizika i prepoznavanjem i rješavanjem potencijalnih problema iz prakse, 
  • Razvijanje troškovnog i menadžerskog računovodstva. 


Ovim interaktivnom radionicom ćete savladati sve neophodne vještine za kontroling vođenja projekata, upravljanje troškovima i prihodima, sa akcentom na metode procjene isplativosti projekta. Konkretnije, naučit ćete primjenu kvantitativnih modela za procjenu vrijednosti rezultata projekta, savladat ćete strategije za vođenje projekta, kao i analize i kontrole pokazatelja učinaka i prepoznavanje ranih znakova i rizika unutar organizacije. Kroz radionicu ćemo posebno obraditi pojedine kategorije troškova koje su ključne za uspjeh pojedinog projekta.  

TEME RADIONICE

  • Strateške odluke i konkurentske strategije upravljanja 
  • Promjene u savremenom poslovnom okruženju 
  • Kontroling upravljanja projektima kroz upravljanje prihodima i troškovima 
  • Troškovno i menadžersko računovodstvo 
  • Alternativno poslovno odlučivanje u kontrolingu 
  • Upravljanje kapitalnim izdacima 
  • Trošak amortizacije, vrste i utjecaj 
  • Kontroling projektne dokumentacije 
  • Opravdanost i izvodivost projekata 
  • Finansijska isplativost i metode procjene vrijednosti projekata 
  • Kontroling troška finansiranja i analiza novčanih tokova 
  • Pokazatelji učinka, analiza profitabilnosti i kontrola 
  • Praktični primjeri  

KOME JE RADIONICA NAMIJENJENA

Kontroling menadžerima, projekt menadžerima, zaposlenicima iz sektora/službi za kontroling, svima koji se bave finansijama i računovodstvom kako u privatnom tako i u javnom sekotoru. Radionica je također namjenjena i vlasnicima firmi i menadžerima koji žele bolje razumjeti i kontrolisati upravljanje svojim projektima. 

KORISTI ZA UČESNIKE

Donošenje boljih poslovnih odluka koje će rezultirati povećanjem efikasnosti i efektivnosti poslovanja. Učesnici će imati višestruke koristi od radionice, od stjecanja novih znanja do kadrovskog jačanja, usvajanja novih vještina i efikasnijeg upravljanja kontrolingom, projektima, te prihodima i troškovima. Nakon radionice smanjuje se mogućnost grešaka koje se dešavaju u praksi kao što su izbor loših i neprofitabilnih projekata i izvora finansiranja, greške u obračunu troškova i projekcijama novčanih priliva i dr. Kroz radionicu će učesnici steći sposobnost da racionalno procjene rizik, unaprijede vještine efikasne komunikacije kroz upravljanje projektima i kroz strateško donošenje odluka.

METODOLOGIJA RADA

Seminar je osmišljen kao interaktivna radionica sa maksimalno 18 učesnika te dizajniran na način da svaki učesnik može iznijeti konkretan problem i dobiti prijedlog za rješenje kroz proaktivnu diskusiju, a tiče se kontrolinga, poslovnih odluka i ulaganja u različite vrste projekata, odnosno investicija. Tematika radionice je kombinacija teorije i prakse kroz niz praktičnih primjera, testova i vježbi. Predavač koristi raznovrsnu i savremenu metodologiju rada: individualni i timski rad, simulacija situacija, studija slučaja, demonstracija i slično. Razmjenom iskustava na radionici učesnici će steći uvid u primjeni kontrolinga u različitim stvarnim situacijama.

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

Certifikat

Po završetku radionice učesnici dobijaju CPE certifikat.

CPE predavač

dr. sc. Mirna Pajević Interni i eksterni revizor  

Diplomirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 2009. godine u oblasti finansijskog menadžmenta, magistrirala na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 2011. godine u oblasti makrofinansijskog menadžmenta, te doktorirala na katedri finansija Ekonomskog fakulteta 2016. godine u oblasti biznisa-naučni studij. Kroz godine studija radila je kao saradnik na Ekonomskom fakultetu i bila višestruko nagrađivani student i nosilac mnogih priznanja. 

Svoju profesionalnu karijeru započinje u konsultantskoj kući na poslovima praćenja propisa, predavanja i konsultacija, koji regulišu oblasti računovodstva, revizije, finansija, poreza, kontrolinga i radnih odnosa i sl. Nakon toga nastavlja sa radom u telekom sektoru na poslovima finansijskog kontrolinga.

Tokom svoje poslovne karijere završila je niz stručnih i specijalističkih seminara, te postala ovlašteni eksterni i interni revizor za oblast privredu, finansijske institucije, informacione tehnologije i budžet, certificirani računovođa, sudski vještak, ekspert iz oblasti nekretnina i konsultant sa višegodišnjim radnim i predavačkim iskustvom.

Objavila je preko 70 stručnih članaka i bila predavač na više od 40 seminara. 



Izjave naših polaznika Smatram da je seminar koristan za sve koji žele naučiti više o metodologiji i alatima koji se koriste za upravljanje projektima. Seminar je naročito poučan za početnike, odnosno sve osobe koje imaju određeno iskustvo na projektima ali ne i odgovarajuću teorijsku podlogu. Predavači imaju obimno iskustvo, te na zabavan način, kroz praktične primjere i interaktivnu nastavu, polaznike vode kroz projektne faze, što nastavu čini dinamičnom i interesantnom. Trening: Projekt menadžment Elma Majstorić, Direktor Odjela Uprave, Addiko Bank d.d. Sarajevo

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su

Reference

Požurite, još samo 2 mjesta su ostala. Radionice počinje za

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Mjesto i vrijeme održavanja

  • SARAJEVO - 7. juni 2019; 9.30-16h, Hotel Hills


Kotizacija

Kotizacija: 245 KM + PDV

Trening je ograničen na 20 učesnika.

Cijena uključuje:

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijale koji prate radionicu
  • Popis učesnika radionice s podacima za daljnje kontakte
  • Izdavanje CPE certifikata
  • Ručak i kafu tokom pauza  

Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.  

PRIJAVA

Dodatne informacije Sarajevo: 033 260 505 Tuzla: 035 245 222 Email: cpe@cpe.ba



Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Share on X (Twitter)Share on LinkedIn

Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 14.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 40 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 15.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju 

Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju

Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba