MS Project - dvodnevni trening

Centar za poslovnu edukaciju organizuje dvodnevni interaktivni trening

MS PROJECT 

  • SARAJEVO 22. i 23. januar 2018.

Naučite efikasno upravljati i planirati projekte, optimizirajte novac, vrijeme i resurse uz MS Project program. 

Požurite sa prijavom, broj polaznika je ograničen na 12 

Iskoristite popust za rane prijave i uplate 20 % za fizička lica i 10 % za pravna lica do 17. januar!

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Naučite MS Project uz Damir Karamehmeovića i Safeta Zečevića 

MS Project je program osmišljen da pomogne menadžerima prilikom planiranja, praćenja i kontrole realizacije projekata. Bez sumnje je najrasprostranjeni i najomiljeniji alat projekt menadžera. Omogućava jednostavniju izradu projektnog plana, definisanje projektnih zadataka, dodjelu resursa na zadatke, praćenje napretka realizacije, izradu i praćenje budžeta kao i vrlo jednostavno izvještavanje o statusu projekta. Posebno je koristan alat za jednostavnu izradu i evaluaciju različitih scenarija realizacije projekata, poređenje i odabir najboljeg rješenja.

Vrhunski menadžeri širom svijeta svakodnevno koriste MS Project.

Osnovni razlog za široku rasprostranjenost MS Project-a je što je MS Project je dio paketa MS Office i kao takav ima vrlo sličan korisnički interfejs sa ostalim programima kao što su dobro poznati MS Word ili MS Excel, što obezbjeđuje brzo i jednostavno učenje i korištenje. Aplikacija u pozadini ima moćne i efikasne alate za upravljanje projektima svih veličina, a funkcionalnosti se mogu proširiti korištenjem MS Servera koji omogućava upravljanje portfoliom na nivou organizacije. Korisnici ga vole jer im štedi trud i vrijeme sa korisnim funkcijama kao što su filtriranje, auto-complete, skrol, zum, ubacivanje novih kolona i ostale slične funkcije. Dodavanje novog zadatka ili uvođenje resursa je moguće izvesti u par klikova. Također, posjeduje i veliki broj funkcija koje omogućuju jednostavno planiranje i upravljanje resursima na projektu. Dodatno, sve promjene projektnog plana prikazuje u realnom vremenu i momentalno daje vremenske i budžetske projekcije tako da odmah imamo na raspolaganju predstavu kako će izgledati kraj projekta. Sve ove funkcije posebno dolaze do izražaja prilikom izmjena projektnog plana, kada se vrlo brzo definiše i pripremi za usvajanje ažurirani projektni plan. Posebna snaga MS Projecta je korištenje predefinisanih ili prilagođenih izvještaja čime se detaljan izvještaj o statusu projekta dobiva sa par klikova.  

ŠTA ĆETE NAUČITI? 

  • Osnove projekt menadžmenta
  • Priprema terminskog plana 
  • Definisanje projektnih zadataka 
  • Upravljanje resursima
  • Upravljanje budžetom
  • Praćenje realizacije projekta
  • Upravljenje izmjenama na projektu
  • Priprema izvještaja
  • Integracija sa ostalim MS Office aplikacijama


Ova obuka je za Vas: 

  • Ako želite da prošitite svoje znanje upravljanja projektima
  • Ako ste menadžer 
  • Ako ste projekt menadžerima ili bi željeli da budete
  • Ako ste član projektnog tima
  • Ako pripadate IT sektoru (programer ste ili web dizajner)
  • Ako ste građevinac i arhitekta


U slučaju da ste barem na jedno pitanje odgovorili sa DA, znači da ste na pravom mjestu.  

Kome je seminar namijenjen 

Ova edukacija namijenjena je stručnjacima u kontrolingu, finansijama, računovodstvu, internoj reviziji, poslovnoj analizi, kao i svima drugima koji žele usavršiti korištenje projekt menadžment alata te tako unaprijediti način obavljanja svojih svakodnevnih aktivnosti. 

Mjesto i vrijeme održavanja

  • SARAJEVO 22. i 23. januar 2018; 9-16h, Centar za poslovnu edukaciju Sarajevo, Kolovorska 5  


Certifikat Po završetku seminar sudionici će dobiti certifikat koji izdaje Centar za poslovnu edukaciju.

Treneri

Damir Karamehmedović


Damir Karamehmedović Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 1984. godine u 21. godini kao najmlađi student svoje generacije. Profesionalnu karijeru počinje u Energoinvest-Mjerni sistemi kao projektant informacionih sistema. Godine 1989. prelazi u Jugobanku Jubbanku dd Sarajevo, gdje započinje svoju dvadesetpetogodišnju karijeru u bankarstvu. U ovom periodu obnaša niz odgovornih rukovodećih funkcija u oblasti IT i operacija u Jugobanci, Sab Banci, Market Banci i Raiffesen Banci. U 2007. godini imenovan je za člana Uprave za operacije i IT u Raiffeisen Bank dd Bosna i Hercegovina, te na ovoj dužnosti ostaje do marta 2015. godine. Trenutno je suvlasnik i direktor firme Inposis d.o.o Sarajevo, istovremeno radeći kao Senior konsultant u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.  

Tokom svoje poslovne karijere završio je niz stručnih i specijalističkih seminara iz oblasti strateškog menadžmenta, upravljanja promjenama i upravljanja ljudskim resursima. Završio je Execute! program edukacije izvršnog menadžmenta u trening centru Raiffeisen Bank international u Beču.  

Certificirani je trener za različite programe razvoja zaposlenih te ima veliko iskustvo u planiranju i vođenju seminara/treninga.  

mr. sc. Safet Zečević


mr. sc. Safet Zečevic Profesionalnu karijeru počinje na poslovima prodaje i marketinga u preduzeću Međunarodni aerodrom Sarajevo. Nakon toga, nastavlja s radom u Raiffeisen Banci gdje obavlja niz rukovodećih funkcija povezanih s prodajom i upravljanjem operacijama. Za vrijeme rada u banci stekao je visokospecijalizirana znanja iz strateškog menadžmenta, upravljanja projektima, unaprjeđenja poslovnih procesa i upravljanja ljudskim resursima. Trenutno je izvršni direktor u Integriranim poslovnim sistemima gdje se bavi poslovima poslovnog savjetovanja u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a. Akademsko obrazovanje upotpunio boraveći i studirajući u Sjedinjenim Američkim Državama na The College of New Jersey gdje je diplomirao Poslovnu Administraciju sa specijalizacijom iz Menadžmenta. Akademsko obrazovanje je nastavio u Engleskoj gdje je magistrirao poslovnu administraciju na temu Strateškog upravljanja kvalitetom poslovanja. Trenutno priprema doktorsku disertaciju na temu ponašanja zaposlenika na Internacionalnom Univerzitetu u Sarajevu.

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su: Addiko banka, Aerodrom Sarajevo, Agencija za državnu službu, American Councils for International Education, Argeta, BH Pošta, BH Telecom, Bosnalijek, Bramac krovni sistemi, Centralna banka BiH, Elektro Bijeljina, EKI, Fabrika cementa Lukavac, Goethe Institut, Gorenje, Grawe, Intesa Sanpaolo banka, Kim Tec, Logosoft, Lutrija BiH, Mistral, NLB banka, Nova banka, Općine Ilijaš, Novo Sarajevo i Tuzla, Oracle, Obavještajno sigurnosna agencija BH, Partner mikrokreditna fondacija, Pliva, Poreska Uprava RS, Porsche BH, ProCredit Bank, Pretis, Prevent, Raiffeisen banka, Registar vrijednosnih papira, Sarajevo osiguranje, Soda Sisecam, Sparkasse banka, Tužilaštvo BH, TVSA, Via Media, Visoko sudsko i tužilačko vijeće, Schachermayer, Schenker, Sberbank, Xella Ytong, Zavod za zapošljavanje TK i KS, Ziraat banka, Volkswagen, Wurth...  

Požurite, popust za rane prijave vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Kotizacija

Cijena: 395 KM + PDV Cijena sa 10 % popusta za za pravna lica za rane prijave i uplate do 17. januara: 355 KM + PDV Cijena sa 20 % popusta za fizička lica za rane prijave i uplate do 17. janauara: 315 KM + PDV  

Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem Unicredit ili Raiffeisen platnih kartica. U cijenu je uključen ručak i osvježenje tokom pauza. Seminar je ograničen na 12 učesnika.

Za dodatne informacije pozovite nas na Sarajevo 033 260 505 Tuzla 035 245 222

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Edukacije u najavi

  • DVODNEVNI INTERAKTIVNI SEMINAR - Korporativno upravljanje - SARAJEVO 30. i 31.1.2018.
  • JEDNODNEVNI INTERAKTIVNI SEMINAR - Moć prodaje - SARAJEVO 07.02.2018.
  • JEDNODNEVNI INTERAKTIVNI SEMINAR - Moć prodaje - TUZLA 14.02.2018.

Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 10.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 40 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 10.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba