Cjelodnevni interaktivni seminar

Napredne vještine prodaje, pregovaranja i upravljanja poslovnim partnerima


SARAJEVO

6. oktobar 2022.
Hotel Hills 5*

Ograničeno na 24 učesnika, požurite sa prijavom!  


Popust za rane prijave vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Za većinu kompanija proces prodaje, pregovora kao i izgradnja i održavanje odnosa sa poslovnim partnerima je ključ opstanka i uspjeha.

Na našem interaktivnom seminaru saznajte vodeće praktične strategije napredne prodaje, pregovaranja, komunikacije i modele za uspostavljanje i održavanje uspješnih strateških odnosa sa partnerima. Kroz seminar će vas voditi jedan od vodećih stručnjaka u regiji za naprednu prodaju i strateška partnerstva, Jasmin Kukuljac, koji svoja praktična iskustva od 20 godina rada na ključnim pozicijama u vodećim svjetskim kompanijama stavlja vama na raspolaganje.

Cilj seminara je unaprijediti komunikacijske vještine i tehnike, prepoznati i osvijestiti vlastiti prodajni stil te jake i slabe strane u prodaji, pravodobno otkriti i prepoznati specifične želje i potrebe klijenata, unaprijediti način prezentiranja ponude klijentu, upoznati se s novim trendovima u pružanju post-prodajnih usluga, te povećati ukupnu vlastitu prodajnu efikasnost.

B2B prodajni proces zahtjeva dobru pripremu, jasan mentalni fokus, prilagodljivost kako biste se u svakom treuntku prilagodili sagovorniku te komunicirali proizvod/ uslugu na način koji potiče interes klijenta. Znati u pravom trenutku i na pravi način komunicirati vrijednosti i isplativost proizvoda/ usluga/ tehnologije umijeće je koje se stječe ne samo iskustvom već i stalnim unapređenjem vlastitih znanja i vještina.

Zašto B2B prodajni proces traje duže u odnosu na B2C proces i kako se prilagoditi različitim sugovornicima kroz adekvatnu komunikaciju proizvoda/ usluga te prilagodbu različitim interesima, potrebama i perspektivama. Kako predstaviti isplativost ulaganja u proizvod/ uslugu/ tehnologiju u pravom trenutku i na način da je klijent prihvati kao najbolje rješenje njegovih potreba/ problema.

U dijelu pregovaranja predstavićemo efektne načine argumentiranja i uvjeravanja; riječi i rečenice kojima upravljamo „teškim“ i agresivnim partnerima. Naučićete kako odrediti vlastitu strategiju i taktiku, kao i prepoznati onu druge strane, te na kraju kako prevazići različite vrste otpora.

Dolazak konkurencije, nove tehnologije, udruživanja i propadanja partnera mogu dovesti do uzdrmanih ili prekinutih poslovnih odnosa koje treba znati obnoviti ili krenuti sa novim partnerima od nule. Na našem seminaru saznajte najbolje prakse iz BiH i regije.

Znanja i iskustva koja garantovano možete primjeniti u BiH!

Fokusirani smo na prenos praktičnih znanja i iskustava koje možete odmah primijeniti. Kroz ovaj interaktivni seminar imaćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse, a sve to u opuštenoj atmosferi male grupe učesnika. Ovo je ujedno i idealna prilika za networking sa kolegama i liderima iz raznih branši.

Teme

Prodaja i pregovori

  • Kako pregovorima dobiti najbolji mogući ishod za vaš posao
  • Kako imati zadovoljne klijente koji su sretni što posluju s vama i žele nastaviti to poslovanje
  • Kako dobiti reputaciju tvrdog prodavača/pregovarača, ali vrijednog poštovanja
  • Kako razumjeti važnost i dobrobit uspješnog pregovaranja
  • Kako pregovarati u jednostavnim situacijama
  • Pregovaranje, argumentiranje i uvjeravanje

Upravljanje poslovnim partnerima

  • Šta je partnerstvo
  • Ko su ključni partneri i kako ih njegovati
  • Održavanje partnerstva
  • Vrste poslovnih odnosa
  • Upravljanje i unaprjeđenje odnosa sa dobavljačima, partnerima i ključnim partnerima
  • Upravljanje rizicima
  • Suočavanje sa kupcima

Nisu svi partneri isti, zato je bitno znati kako rangirati partnere i kome posvetiti više vremena, dati veći popust ili smanjiti očekivanja. Na ovom seminaru ćemo naučiti kako primijeniti određena pravila igre, kako njegovati i održavati partnerstva. Kroz praktične primjere ćemo prikazati najbolje prakse koje daju rezultate, ali i ono što nikako ne biste trebali raditi. Pored upravljanja odnosima, bavićemo se prepoznavanjem i minimiziranjem rizika, te suočavanjem sa kupcima.

Kome je seminar namijenjen

Seminar je namijenjen menadžerima u prodaji i nabavci, voditeljima odjela, menadžerima ključnih kupaca (KAM), direktorima, odjelima za podršku, kao i svima onima koji su uključeni u pregovaračke, komunikacijske i prodajne aktivnosti u različitim branšama. Teme su fokusirane na srednji i niži menadžment, ali svakako će biti korisne i višem menadžmentu jer su glavna pravila uspješnog upravljanja poslovnim odnosima jednaka na svim nivoima. Ujedno iskoristite i priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

Certifikat

Po završetku seminara učesnici dobijaju certifikat o učešću.

CPE predavač

Jasmin Kukuljac
Direktor IuteCredit i poslovni konsultant i ekspert za partnerske odnose

Jasmin Kukuljac je iskusan profesionalac koji uspješno konceptualizira i implementira inovativne strategije komercijalnog i marketinškog karaktera. Posjeduje visok nivo poznavanja distributivnih kanala i ekspert je za širenje tržišta i razvoja poslovanja. Veoma uspješno akvizira nove brandove i principale za teritoriju SEE. Izuzetno dobro obučava i motivira zaposlene da značajno doprinose kompaniji i njenom razvoju.

Pored redovnog posla vođenja svoje kompanije, bio je angažovan u Orbico akademiji kao lider tima za edukaciju u sektoru pregovora, prodaje, prezentacijskih vještina, partner menadžmenta te motivacije. Uspješno je vodio navedene treninge za zaposlene iz 21 zemlje koji obavljaju razne funkcije – od key account menadžera (KAM), preko brand menadžera, finansijskih kontrolora, team lidera, komercijalnih direktora, do generalnih menadžera.

U proteklom dijelu karijere radio je kao komercijalni direktor u Orbico d.o.o., vodećoj distributerskoj kući u Evropi (ogranak u BiH), gdje je upravljao svim prodajnim i marketinškim odjelima u kompaniji sa preko 150 ljudi. Također, radio je kao izvršni direktor u vodećoj osiguravajućoj kući za životna osiguranja u BiH – Merkur/Vienna osiguranje, obavljao je i funkciju direktora Nestlé Adriatic BH, gdje je uspješno vodio tim stručnjaka prodaje, marketinga, finansija i logistike. Izabran je za najboljeg key account menadžera (KAM) u Nestle SEE dvije godine zaredom – 2008. i 2009.


Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su

CPE reference

Popust za rane prijave vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Mjesto i vrijeme održavanja

  • SARAJEVO - 6. oktobar 2022; 9.30.00-16.00h, hotel Hills kongresni centar 5*

Kotizacija

Redovna kotizacija za cjelodnevni seminar: 330 KM + PDV

Popusti za rane prijave do 30. septembra:

Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 295 KM + PDV

Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 15 % popusta: 280 KM + PDV

Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 20 % popusta: 265 KM + PDV 

Seminar je ograničen na 24 učesnika. 

Kotizacija uključuje

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijale koji prate seminar
  • Izdavanje CPE certifikata
  • Ručak na bazi švedskog stola i kafe pauze
  • Besplatan parking

Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.  

PRIJAVA

Dodatne informacije

033 260 505

sarajevo@cpe.ba


Seminari u najavi 

Digitalni potpisi u BiH
SARAJEVO - 13. septembar 2022.


Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 30.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 60 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 60 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 30.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo
Centar za poslovnu edukaciju 

Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo

Kolodvorska 5, Sarajevo

Tel: +387 33 260 505

E-mail: sarajevo@cpe.ba

Web: www.cpe.ba

Tuzla
Centar za poslovnu edukaciju

Multicom d.o.o. Tuzla

Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla

Tel: +387 35 245 222

E-mail: tuzla@cpe.ba

Web: www.cpe.ba