Jasmin Kukuljac
Direktor IuteCredit i poslovni konsultant i ekspert za partnerske odnose
Popust za rane prijave vrijedi još
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Za većinu kompanija proces prodaje, pregovora kao i izgradnja i održavanje odnosa sa poslovnim partnerima je ključ opstanka i uspjeha.
Na našem interaktivnom seminaru saznajte vodeće praktične strategije napredne prodaje, pregovaranja, komunikacije i modele za uspostavljanje i održavanje uspješnih strateških odnosa sa partnerima. Kroz seminar će vas voditi jedan od vodećih stručnjaka u regiji za naprednu prodaju i strateška partnerstva, Jasmin Kukuljac, koji svoja praktična iskustva od 20 godina rada na ključnim pozicijama u vodećim svjetskim kompanijama stavlja vama na raspolaganje.
Cilj seminara je unaprijediti komunikacijske vještine i tehnike, prepoznati i osvijestiti vlastiti prodajni stil te jake i slabe strane u prodaji, pravodobno otkriti i prepoznati specifične želje i potrebe klijenata, unaprijediti način prezentiranja ponude klijentu, upoznati se s novim trendovima u pružanju post-prodajnih usluga, te povećati ukupnu vlastitu prodajnu efikasnost.
B2B prodajni proces zahtjeva dobru pripremu, jasan mentalni fokus, prilagodljivost kako biste se u svakom treuntku prilagodili sagovorniku te komunicirali proizvod/ uslugu na način koji potiče interes klijenta. Znati u pravom trenutku i na pravi način komunicirati vrijednosti i isplativost proizvoda/ usluga/ tehnologije umijeće je koje se stječe ne samo iskustvom već i stalnim unapređenjem vlastitih znanja i vještina.
Zašto B2B prodajni proces traje duže u odnosu na B2C proces i kako se prilagoditi različitim sugovornicima kroz adekvatnu komunikaciju proizvoda/ usluga te prilagodbu različitim interesima, potrebama i perspektivama. Kako predstaviti isplativost ulaganja u proizvod/ uslugu/ tehnologiju u pravom trenutku i na način da je klijent prihvati kao najbolje rješenje njegovih potreba/ problema.
U dijelu pregovaranja predstavićemo efektne načine argumentiranja i uvjeravanja; riječi i rečenice kojima upravljamo „teškim“ i agresivnim partnerima. Naučićete kako odrediti vlastitu strategiju i taktiku, kao i prepoznati onu druge strane, te na kraju kako prevazići različite vrste otpora.
Dolazak konkurencije, nove tehnologije, udruživanja i propadanja partnera mogu dovesti do uzdrmanih ili prekinutih poslovnih odnosa koje treba znati obnoviti ili krenuti sa novim partnerima od nule. Na našem seminaru saznajte najbolje prakse iz BiH i regije.
Znanja i iskustva koja garantovano možete primjeniti u BiH!
Fokusirani smo na prenos praktičnih znanja i iskustava koje možete odmah primijeniti. Kroz ovaj interaktivni seminar imaćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse, a sve to u opuštenoj atmosferi male grupe učesnika. Ovo je ujedno i idealna prilika za networking sa kolegama i liderima iz raznih branši.
Teme
Prodaja i pregovori
Upravljanje poslovnim partnerima
Nisu svi partneri isti, zato je bitno znati kako rangirati partnere i kome posvetiti više vremena, dati veći popust ili smanjiti očekivanja. Na ovom seminaru ćemo naučiti kako primijeniti određena pravila igre, kako njegovati i održavati partnerstva. Kroz praktične primjere ćemo prikazati najbolje prakse koje daju rezultate, ali i ono što nikako ne biste trebali raditi. Pored upravljanja odnosima, bavićemo se prepoznavanjem i minimiziranjem rizika, te suočavanjem sa kupcima.
Seminar je namijenjen menadžerima u prodaji i nabavci, voditeljima odjela, menadžerima ključnih kupaca (KAM), direktorima, odjelima za podršku, kao i svima onima koji su uključeni u pregovaračke, komunikacijske i prodajne aktivnosti u različitim branšama. Teme su fokusirane na srednji i niži menadžment, ali svakako će biti korisne i višem menadžmentu jer su glavna pravila uspješnog upravljanja poslovnim odnosima jednaka na svim nivoima. Ujedno iskoristite i priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.
Certifikat
Po završetku seminara učesnici dobijaju certifikat o učešću.
CPE predavač
Jasmin Kukuljac
Direktor IuteCredit i poslovni konsultant i ekspert za partnerske odnose
Jasmin Kukuljac je iskusan profesionalac koji uspješno konceptualizira i implementira inovativne strategije komercijalnog i marketinškog karaktera. Posjeduje visok nivo poznavanja distributivnih kanala i ekspert je za širenje tržišta i razvoja poslovanja. Veoma uspješno akvizira nove brandove i principale za teritoriju SEE. Izuzetno dobro obučava i motivira zaposlene da značajno doprinose kompaniji i njenom razvoju.
Pored redovnog posla vođenja svoje kompanije, bio je angažovan u Orbico akademiji kao lider tima za edukaciju u sektoru pregovora, prodaje, prezentacijskih vještina, partner menadžmenta te motivacije. Uspješno je vodio navedene treninge za zaposlene iz 21 zemlje koji obavljaju razne funkcije – od key account menadžera (KAM), preko brand menadžera, finansijskih kontrolora, team lidera, komercijalnih direktora, do generalnih menadžera.
U proteklom dijelu karijere radio je kao komercijalni direktor u Orbico d.o.o., vodećoj distributerskoj kući u Evropi (ogranak u BiH), gdje je upravljao svim prodajnim i marketinškim odjelima u kompaniji sa preko 150 ljudi. Također, radio je kao izvršni direktor u vodećoj osiguravajućoj kući za životna osiguranja u BiH – Merkur/Vienna osiguranje, obavljao je i funkciju direktora Nestlé Adriatic BH, gdje je uspješno vodio tim stručnjaka prodaje, marketinga, finansija i logistike. Izabran je za najboljeg key account menadžera (KAM) u Nestle SEE dvije godine zaredom – 2008. i 2009.
Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme
Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su
Popust za rane prijave vrijedi još
Mjesto i vrijeme održavanja
Kotizacija
Redovna kotizacija za cjelodnevni seminar: 330 KM + PDV
Popusti za rane prijave do 30. septembra:
Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 295 KM + PDV
Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 15 % popusta: 280 KM + PDV
Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 20 % popusta: 265 KM + PDV
Seminar je ograničen na 24 učesnika.
Kotizacija uključuje
Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.
Seminari u najavi
Digitalni potpisi u BiH
SARAJEVO - 13. septembar 2022.
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 30.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 60 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.
Zašto odabrati CPE?
Sarajevo
Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo
Kolodvorska 5, Sarajevo
Tel: +387 33 260 505
E-mail: sarajevo@cpe.ba
Web: www.cpe.ba
Tuzla
Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla
Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla
Tel: +387 35 245 222
E-mail: tuzla@cpe.ba
Web: www.cpe.ba