mr. sc. Suzana Tihi-Babić
Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima Addiko bank
Popust za rane prijave vrijedi još
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Poznati Peter Drucker je rekao “Culture eats strategy for breakfast”. Kultura ne jede samo strategiju za doručak, kultura jede i učinak, rezultate, razvoj, promjene, inovacije i sam opstanak organizacije.
Na ovom interaktivnom seminaru ćemo se upoznati sa promjenama i trendovima u organizacionoj kulturi i liderstvu modernog doba. Promjene su brže i veće nego ikada prije: odlazak radne snage u inostranstvo, velika fluktuacija zaposlenika, odluke zaposlenika da postanu freelanceri i ostali izazovi stavljaju na muke i najnaprednije organizacije. Uspostavljanje i unaprjeđenje organizacione kulture i liderstva koji to prati može umnogome pomoći da se neki od ovih izazova prevaziđu kako bi se osigurala uspješnost poslovanja.
Zato vas pozivamo da nam se pridružite na ovom cjelodnevnom seminaru, kroz koji će vas voditi Suzana Tihi-Babić, HR ekspert sa preko 22 godine iskustva, koja svoja dokazana praktična iskustva stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi.
Teme
Brendiranjem organizacione kulture postajemo poželjan poslodavac na tržištu rada te privlačimo i zadržavamo najbolje talente. Arthur Sharplin je definisao organizacijsku kulturu kao: “Sistem vrijednosti, uvjerenja i običaja unutar neke organizacije koji su u interakciji s formalnom strukturom, proizvodeći norme ponašanja.” Zadovoljan zaposlenik je i motivisan zaposlenik.
Ko je odgovoran za organizacijsku kulturu, kako ona nastaje, može li se mjeriti i mijenjati, kako to izgleda na primjeru jedne studije slučaja – dio je sadržaja seminara.
Liderstvo je najčešće biti ili ne biti za organizacije, odlučujući faktor uspjeha ili neuspjeha. J. D. Rockefeller je rekao: “Platit ću više za vještinu upravljanja ljudima nego za bilo koju drugu vještinu na svijetu …”. Govorićemo o istoriji liderstva, vrstama i onome što je neophodno u sadašnjem poslovanju – agilnom liderstvu.
Znanja i iskustva koja garantovano možete primjeniti u BiH!
Ovaj interaktivni seminar je namijenjen svima onima koji žele da unaprijede svoje znanje u oblasti upravljanja ljudskim potencijalima, organizacijskoj kulturi i liderstvu. Svi oni koji upravljaju organizacijama, poslovanjem imat će veliku koristi od ovog seminara, uključujući zaposlene u HRM odjelima, rukovodioce koji upravljaju timovima, srednji i viši menadžment, direktore velikih, srednjih i malih firmi, vlasnike obrta i studente koji žele steći dodatna znanja i certifikat iz ove oblasti.
Certifikat
Po završetku seminara učesnici dobijaju certifikat o učešću.
CPE predavač
mr. sc. Suzana Tihi-Babić
Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima Addiko bank
Već 22 godine je profesionalno vezana za oblast Upravljanje ljudskim resursima, kako svojim radom u različitim korporacijama, tako i angažmanom u Udruženju za upravljanje ljudskim resursima čiji je 2015. godine bila osnivač i prva predsjednica udruženja. U Addiko Bank d.d. Sarajevo na poziciji Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima zaposlena je od juna 2016. godine.
Svoju karijeru u HR oblasti je započela 2000. godine u Coca-Cola HBC, 2006. pridružuje se ASA Prevent grupaciji, a od 2016. godine upravlja ljudskim potencijalima u Addiko Bank Sarajevo. Predavač je na Sarajevo School of Science and Technology, gostujući predavač na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, a na HR konferencijama i relevantnim radionicama redovno učestvuje u ulozi predavača ili paneliste.
Certificirani je trener za različite programe razvoja zaposlenih te ima bogato iskustvo u planiranju i vođenju treninga.
Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme
Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su
Popust za rane prijave vrijedi još
Mjesto i vrijeme održavanja
Kotizacija
Redovna kotizacija za cjelodnevni seminar: 330 KM + PDV
Popusti za rane prijave do 4. juna:
Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 295 KM + PDV
Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 15 % popusta: 280 KM + PDV
Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 20 % popusta: 265 KM + PDV
Seminar je ograničen na 22 učesnika.
Kotizacija uključuje
Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.
Seminari u najavi
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 25.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 50 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.
Zašto odabrati CPE?
Sarajevo
Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo
Kolodvorska 5, Sarajevo
Tel: +387 33 260 505
E-mail: sarajevo@cpe.ba
Web: www.cpe.ba
Tuzla
Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla
Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla
Tel: +387 35 245 222
E-mail: tuzla@cpe.ba
Web: www.cpe.ba