Centar za poslovnu edukaciju organizuje
cjelodnevni interaktivni seminar

Osnove kontrolinga u praksi

moderni alat za optimizaciju poslovanja


Sarajevo
14. oktobar 2021.
Hotel Hills 5*

Ograničeno na 20 učesnika, požurite sa prijavom!  

Popust za rane prijave vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Cjelodnevni interaktivni seminar

Kontroling je stručna podrška menadžmentu usmjerena na spajanje različitih dijelova
organizacije u jednu cjelinu. Pridonosi povećanju efikasnosti i efektivnosti ukupnog poslovanja organizacije, prikupljajući podatke iz različitih organizacijskih jedinica. Pruža menadžmentu sve potrebne informacije o događajima iz unutrašnjeg i vanjskog okruženja, te omogućuje podjelu zadataka i poslova s kojima pridonosi kvalitetnom načinu poslovanja. Kontroling također doprinosi i rješavanju kriznih situacija, odnosno njegovim djelovanjem smanjuje se rizik poslovanja, te je kao takav od ključne važnosti prilikom nastanka krize u organizaciji.

Ako imate prihode i rashode, kontroling je za vas! Da znate kako zarađujete i koliko (i zašto) trošite. Kada tu zaradu/prihod i rashode/toškove pretvorite u gotovinske tokove, pa se onda desi da to nije tako bajno kako kaže bilans uspjeha…Zato smo tu da vam pomognemo da što kvalitetnije upravljate svojim poslovanjem.

Kontroling je izvještavanje okrenuto ka kompaniji, koje povezuje finansijske podatke sa drugim mjernim jedinicama. Možda svaka kompanija ne treba kontroling kao poseban odjel ili pojedinca, ali svaka kompanija treba podatke koje kontroling generiše. Potrebno je da znamo koji nam proizvodi ili usluge donose zaradu, koji najviše utiču na profitabilnost, šta su nam profitni centri i mjesta troška. Interesuju nas koliko nam traje jedan ciklus proizvodnje, koliko nas on košta, a koliko nam novca blokira. Da li upravljamo zalihama na optimalan način, da li znamo koji su nam proizvodi ili usluge zvijezde, da li nam je prosječna marža niska zbog niskih marži po proizvodu ili jer neke proizvode proizvodimo i prodajemo sa negativnom maržom. Upoznat ćemo se sa kontrolingom investicija, primjenom kontrolinga u HR odjelu, koracima pri budžetiranju i praćenju izvršenja budžeta.

Kome je namijenjen seminar

Seminar je namijenjen kako početnicima koji žele naučiti osnove kontrolinga u praksi, tako i onima koji već imaju iskustva ali žele unaprijediti svoje razumijevanje kontrolinga i donositi bolje poslovne odluke. Direktori, menadžeri, šefovi odijela, računovođe iz uslužnih, proizvodnih, javnih, malih, srednjih i velikih firmi će na našem seminaru naučiti kako da optimiziraju svoje poslovne procese koristeći kontroling u praksi.

Teme seminara

  • Pozicija kontrolinga u privrednom društvu
  • Organizacija kontrolinga
  • Odnosi kontrolinga i ostalih segmenata privrednog društva
  • Implementacija kontrolinga i izazovi
  • Finansijski izvještaji
  • Budžetiranje
  • Alati kontrolinga

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

Certifikat

Po završetku seminara učesnici dobijaju CPE certifikat.

Trener

Damir Sokolović
Revizor i ekspert iz oblasti finansija

Konsultant iz oblasti finansija i menadžmenta svoje dvadesetčetverogodišnje iskustvo iz realne privrede sa zadovoljstvom prenosi svojim klijentima. Svoje poslovno i stručno iskustvo je gradio na funkcijama direktora ili finansijskog direktora u različitim kompanijama, bankama i finansijskim institucijama. U revizorskom društvu Revsar d.o.o. Sarajevo, kao direktor, organizovao je i vodio reviziju različitih domaćih i međunarodnih kompanija. U tom periodu je stekao i zvanje Ovlaštenog revizora, te bio koautor knjige „Računovodstvo za nevladine organizacije“. U ProCredit Banci je vodio  odjel interne revizije. U naftnoj industriji bio je finansijski direktor u OMV BH d.o.o. Sarajevo, a nakon toga i finansijski direktor Energopetrol d.d. Sarajevo i Holdina d.o.o. Sarajevo. Na nivou OMV grupe prošao je brojne treninge sa naglaskom na upravljanje timovima, motivaciju i pregovaranje/rješavanje sukoba. Kroz specijalistički studij „Power2Manage“ na IMD Business School, Lausanne, Švicarska, dodatno je obogatio svoje znanje u područjima upravljanja finansijama i leadership-a. Kao direktor Diners Club BH d.o.o. Sarajevo je bio zadužen za reorganizaciju i jačanje položaja brenda Diners na BH tržištu. Na mjestu direktora Vakufske banke d.d. Sarajevo je bio zadužen za cjelokupno poslovanje i daljnje jačanje banke. Trenutno je direktor konsultantske kuće „DS savjetovanje“ d.o.o. Sarajevo, čiji je i osnivač.


Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su

Reference

Popust za rane prijave vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Mjesto i vrijeme održavanja

  • SARAJEVO - 14. oktobar 2021; 9.30-16h, kongresni centar Hotel Hills 5*  


Kotizacija

Redovna kotizacija: 395 KM + PDV

Popusti za rane prijave do 5. oktobra:

Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 355 KM + PDV

Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 15 % popusta: 335 KM + PDV

Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 20 % popusta: 315 KM + PDV 

Seminar je ograničen na 20 učesnika. 


Cijena uključuje:

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijale koji prate seminar
  • Izdavanje CPE certifikata
  • Ručak na bazi švedskog stola i kafe pauze
  • Besplatan parking

Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.  

PRIJAVA

Dodatne informacije
033 260 505
cpe@cpe.ba


Seminari u najavi

Agilno upravljanje projektima
ONLINE - 6, 7, 13. i 14. oktobar 2021.

Kontroling u praksi
SARAJEVO - 14. oktobar 2021.

Upravljanje radnim učinkom
SARAJEVO - 21. oktobar 2021.

GDPR i Zakon o zaštiti ličnih podataka
SARAJEVO - 27. i 28. oktobar 2021.


Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Share on X (Twitter)Share on LinkedIn

Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 20.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 50 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 50 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 20.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju 

Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju

Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba