Projekt menadžment u praksi

Centar za poslovnu edukaciju organizuje dvodnevni interaktivni seminar

PROJEKT MENADŽMENT U PRAKSI

  • BANJA LUKA 10. i 11. septembar, Hotel Jelena
  • SARAJEVO 13. i 14. septembar, Hotel Hills
  • TUZLA 17. i 18. septembar, Hotel Dorrah

Naučite efikasno rukovoditi projektima uz austrijski «1st Business Certificate» certifikat. Optimizirajte novac, vrijeme i resurse.  

1st Business Certificate Treneri


Broj učesnika je ograničen na 16  

Požurite sa prijavom!

Iskoristite 20 % popusta za last minute prijave

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

1st Business Certificate - 1BC

1BC je austrijski program poslovnih interaktivnih treninga, fokusiran na prenos praktičnog znanja i iskustva vrhunskih stručnjaka iz oblasti poslovanja i soft skillsa. Cilj treninga je optimiziranje efikasnosti poslovanja i ličnog razvoja u svim aspektima. Sve poslovne i društvene vještine na jednom mjestu, od rukovođenja, marketinga, prodaje, finansija, korporativnog upravljanja do razvoja ličnih vještina liderstva i menadžmenta. 1BC sistem uključuje 10 poslovnih «1st Business Certificate» i 10 soft skills «1st Social Competence Certificate» modula. Centar za poslovnu edukaciju je ovlašteni predstavnik 1BC za Bosnu i Hercegovinu. Preuzmite 1BC brošuru na www.cpe.ba


Dvodnevni interaktivni seminar/trening

PROJEKT MENADŽMENT U PRAKSI Preko 200 zadovoljnih polaznika je do sada pohađalo ovaj seminar. Otkrijte i Vi zašto je ovo jedan od naših najpopularnijih seminara.

Cilj naših treninga i seminara je povećanje efikasnosti poslovanja. Pomoći ćemo vam da optimizirate vaše rukovođenje projektima i postanete izvrsni u poslovanju. Trening vode vrhunski projekt menadžeri koji svoja dokazana praktična iskustva stavljaju vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi do 16 polaznika. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj trening imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse. 

Broj polaznika je ograničen na 16! Tokom treninga polaznici se dijele u timove, te kroz praktičan rad na radionici prolaze sve faze upravljanja projektom sa primjerima iz različitih industrija. Dobit ćete priliku direktno komunicirati sa predavačima, te predstaviti realne situacije u radu sa kojima se susrećete.

Od trenera koji su upravljali višemilionskim projektima saznajte i dodatne savjete i trikove koji vam mogu pomoći u svakodnevnom radu.

Ovaj interaktivni trening je namijenjen svima onima koji žele da unaprijede svoje znanje u oblasti upravljanja projektima unutar firme ili organizacije. Projektni menadžment je disciplina koja definiše proces realizacije projekta. Projekt je, za razliku od svakodnevnog posla koji je u pravilu ponavljajuće prirode i neograničenog trajanja, jedinstven, ograničen vremenom, često nepredvidiv.  

Važnost upravljanja projektima se značajno povećala u posljednjih nekoliko godina, a koncept je postao ključni faktor uspješnosti organizacija. Organizacije koje su uspješne u realizaciji projekata su pronašle odgovarajući recept za integraciju ključnih faktora projektnog menadžmenta koji uključuju odgovarajuću metodologiju, projektne alate i zaposlenike koji su edukovani i posjeduju iskustvo u vođenju projekata.

Projekt menadžment nudi efikasna rješenja u slučajevima gdje:

  • Ne postoji odgovarajuća organizacijska struktura koja omogućava brzo i efikasno uvođenje novih proizvoda, usluga i infrastrukture koja podržava svakodnevi rad;
  • Uvođenje novih proizvoda i usluga troši previše ljudskih i materijalnih resursa;
  • Usklađenost projektnih rezultata sa strateškim, finansijskim i operativnim ciljevima nije zadovoljavajuća;
  • Projekti često ne postižu očekivane rezultate u pogledu vremena isporuke rezultata, troškova, kvaliteta;
  • Raspodjela resursa po projektima nije transparentna; 
  • Članovi projektnog tima često kasne ili ne isporučuju dovoljno kvalitetne projektne rezultate;
  • Nema kvalitetnih izvještaja o statusu svih projekata u realizaciji;
  • Izvještaji o realizaciji nisu pouzdani.  

Teme

  • Iniciranje i uspješno planiranje projekata;
  • Planiranje i upravljanje resursima;
  • Time management (Upravljanje vremenom);
  • Realizacija projekta;
  • Kontrola i monitoring projekta;
  • Održivost projekta.


Koristi u organizaciji

Učesnici će teoretski i praktično savladati svaki korak projektne metodologije, te će vaša organizacija biti spremna primjeniti integrirani pristup koristeći metodologiju i alate za upravljanje projektima. Kroz praktične primjere ćete saznati kako da na najefikasniji način isplanirate i realizujete projekat u realnim okolnostima. Nakon treninga, projekt menadžeri i članovi projektnih timova će znati šta se od njih očekuje prije nego što započnu rad na projektu. Rukovodioci neće dolaziti u situacije da na kraju budu iznenađeni velikim razlikama u odnosu na planirano, dobivat će pravovremena upozorenja dok su problemi još uvijek mali, brzo rješivi i čije korekcije ne koštaju malo bogatstvo. 

Kroz praktične primjere ćete saznati kako da na najefikasniji način isplanirate i realizujete projekat u realnim okolnostima.

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije

Certifikat

Po završetku treninga učesnici dobijaju austrijski «1st Business Certificate» certifikat validan u Evropskoj uniji.

Izjave naših polaznika Smatram da je seminar koristan za sve koji žele naučiti više o metodologiji i alatima koji se koriste za upravljanje projektima. Seminar je naročito poučan za početnike, odnosno sve osobe koje imaju određeno iskustvo na projektima ali ne i odgovarajuću teorijsku podlogu. Predavači imaju obimno iskustvo, te na zabavan način, kroz praktične primjere i interaktivnu nastavu, polaznike vode kroz projektne faze, što nastavu čini dinamičnom i interesantnom. Elma Majstorić, Direktor Odjela Uprave, Addiko Bank d.d. Sarajevo

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su: Addiko banka, Aerodrom Sarajevo, Agencija za državnu službu, Argeta, AS Holding Jelah, BH Pošta, BH Telecom, Bosnalijek, Bramac krovni sistemi, Britanska ambasada, Centralna banka BiH, EKI, Elektro Bijeljina, Energopetrol, Fabrika cementa Lukavac, Goethe Institut, Gorenje, Grawe osiguranje, HoldINA, Intesa Sanpaolo banka, Kim Tec, Logosoft, Lutrija BiH, Merkur osiguranje, Mistral, NLB banka, Nova banka, Novo Nordisk, Općine Ilijaš-Novo Sarajevo-Tuzla, Oracle, ORBICO, Obavještajno sigurnosna agencija BH, Partner, Pliva, Poreska uprava RS, Porsche, ProCredit Bank, Pretis, Prevent, Raiffeisen banka, Registar vrijednosnih papira, Sarajevo osiguranje, Soda Sisecam, Sparkasse banka, TVSA, Univerzitet u Sarajevu, Uprava za indirektno oporezivanje BiH, Ustavni sud BH, Via Media, Schachermayer, Schenker, Sberbank, Sparkasse Bank, Sprind, Sud BiH, Xella Ytong, Služba za zapošljavanje TK i KS, Ziraat banka, Volkswagen, Wurth...  

Požurite, 20 % popusta za last minute prijave još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Mjesto i vrijeme održavanja

  • BANJA LUKA 10. i 11. septembar, 9-16h, Hotel Jelena
  • SARAJEVO 13. i 14. septembar, 9-16h, Hotel Hills
  • TUZLA 17. i 18. septembar, 9-16h, Hotel Dorrah 


Kotizacija

Cijena: 495 KM + PDV

Cijena sa 20 % popusta: 395 KM + PDV

Trening je ograničen na 16 učesnika.

Cijena uključuje:

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijali koji pokrivaju seminar
  • Popis učesnika seminara s podacima za daljnje kontakte
  • Izdavanje austrijskog "1st Business Certificate" certifikata
  • Ručak i kafu tokom pauza  

Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.  

Dodatne informacije Sarajevo: 033 260 505 Tuzla: 035 245 222 Email: cpe@cpe.ba


Seminari u najavi

Prodaja - cross-sell i up-sell tehnike


Upravljanje ljudskim resursima - Proces selekcije kandidata  

  • BANJA LUKA - 16. oktobar, Hotel Jelena
  • TUZLA - 18. oktobar, Hotel Dorrah 
  • SARAJEVO- 9. oktobar, Hotel Hills



Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

CPE predavač

Damir Karamehmedović


Damir Karamehmedovic Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 1984. godine u 21. godini kao najmlađi student svoje generacije. Profesionalnu karijeru počinje u Energoinvest-Mjerni sistemi kao projektant informacionih sistema. Godine 1989. prelazi u Jugobanku Jubbanku dd Sarajevo, gdje započinje svoju dvadesetpetogodišnju karijeru u bankarstvu. U ovom periodu obnaša niz odgovornih rukovodećih funkcija u oblasti IT i operacija u Jugobanci, Sab Banci, Market Banci i Raiffesen Banci. U 2007. godini imenovan je za člana Uprave za operacije i IT u Raiffeisen Bank dd Bosna i Hercegovina, te na ovoj dužnosti ostaje do marta 2015. godine. Trenutno je suvlasnik i direktor firme Inposis d.o.o Sarajevo, istovremeno radeći kao Senior konsultant u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.  

Tokom svoje poslovne karijere završio je niz stručnih i specijalističkih seminara iz oblasti strateškog menadžmenta, upravljanja promjenama i upravljanja ljudskim resursima. Završio je Execute! program edukacije izvršnog menadžmenta u trening centru Raiffeisen Bank international u Beču.  

mr. sc. Safet Zečević


mr. sc. Safet Zečević Profesionalnu karijeru počinje na poslovima prodaje i marketinga u preduzeću Međunarodni aerodrom Sarajevo. Nakon toga, nastavlja s radom u Raiffeisen Banci gdje obavlja niz rukovodećih funkcija povezanih s prodajom i upravljanjem operacijama. Za vrijeme rada u banci stekao je visokospecijalizirana znanja iz strateškog menadžmenta, upravljanja projektima, unaprjeđenja poslovnih procesa i upravljanja ljudskim resursima. Trenutno je izvršni direktor u Integriranim poslovnim sistemima gdje se bavi poslovima poslovnog savjetovanja u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a. 

Akademsko obrazovanje upotpunio boraveći i studirajući u Sjedinjenim Američkim Državama na The College of New Jersey gdje je diplomirao Poslovnu Administraciju sa specijalizacijom iz Menadžmenta. Akademsko obrazovanje je nastavio u Engleskoj gdje je magistrirao poslovnu administraciju na temu Strateškog upravljanja kvalitetom poslovanja. Trenutno priprema doktorsku disertaciju na temu ponašanja zaposlenika na Internacionalnom Univerzitetu u Sarajevu.  


Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 12.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 40 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 12.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju 

Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju

Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba