Osnove upravljanja poslovnim procesima, dvodnevni trening

Centar za poslovnu edukaciju organizuje dvodnevni interaktivni trening

Osnove upravljanja poslovnim procesima  

  • SARAJEVO 21. i 22. maj, Sunnyland
  • TUZLA 24. i 25. maj, Motel Royal 

Naučite osnove efikasnog upravljanja poslovnim procesima. Optimizirajte novac, vrijeme i resurse.  

Požurite sa prijavom, trening je ograničen na 16 učesnika

!!! PRIJAVE ZA OVAJ TRENING SU ZAVRŠENE !!!

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Naučite efikasno upravljati poslovnim procesima uz Damira Karamehmedovića i mr.sc. Safeta Zečevića

Cilj naših seminara i treninga je povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vam pomoći da optimizirate vaše upravljanje poslovnim procesima i postanete izvrsni u poslovanju. Trening vode vrhunski eksperti koji svoja dokazana praktična iskustva stavljaju vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj trening imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse.

Naučite kako mapirati, dizajnirati i automatizirati operativne procese koristeći kombinaciju strategije, tehnologije i menadžmenta.

Upravljanje poslovnim procesima (eng. Business Process Management, BPM) je disciplina koja integriše strategiju i ciljeve organizacije sa očekivanjima klijenata fokusirajući se na end-to-end procese. BPM uključuje strategije, ciljeve, kulturu organizacije, strukturu, uloge, procedure, metodologije i IT alate kako bi analizirali, dizajnirali, unaprijedili, kontrolisali i kontinuirano poboljšavali procese.

Odkako su ljudi organizovani unutar pravougaonika koji predstavljaju odjele u organizacijskoj šemi, često se čini da rubovi tih pravougaonika postaju čvrste barijere. Komunikacija preko ovih barijera je ograničena, zaposlenici realizuju i brinu samo za one zadatke koji su vlasništvo njihovog odjela. Svaki odjel nastoji maksimizirati svoj utjecaj i ovlasti te prilikom optimizacije poslovanja pažnju usmjerava uglavnom na vlastiti odjel. Obično rezultat ovakvog načina rada i razmišljanja su konfliktni ciljevi i konfliktne akcije između različitih odjela, što utiče na rezultat preduzeća u cjelini koji je na kraju lošiji od optimalnog. 

PORED TOGA, HIJERARHIJSKA ORGANIZACIJA POSLOVANJA KROZ ODJELE I FUNKCIJE IMA I SLJEDEĆE NEDOSTATKE:

  • Nejasna slika cjelokupnoga procesa;
  • Nejasne uloge u procesu;
  • Slaba usmjerenost na kupce (unutarnje i vanjske);
  • Pažnja usmjerena na proizvodne procese;
  • Postojanje nepotrebnih uskih grla i barijera; 
  • Loša komunikacija i rivalstvo među organizacijskim jedinicama;
  • Konfliktni ciljevi i akcije između različitih odjela;
  • Nedovoljna spremnost na promjene;
  • Organizacijske promjene dovode do lokalnih poboljšanja koja mogu, ali obično nemaju očekivani uticaj na rezultate poslovanja.  

NAVEDENI PROBLEMI POTAKNULI SU POSMATRANJE PREDUZEĆA KAO SKUPA PROCESA. TAKAV PRISTUP DONOSI MNOGE PREDNOSTI:

  • Svaki proces ima kupca, a usmjerenost na proces osigurava bolju usmjerenost na kupca;
  • Stvaranje vrijednosti s obzirom na konačni proizvod odvija se u horizontalnim procesima;
  • Utvrđivanjem granica procesa te kupaca i dobavljača procesa, postiže se bolja komunikacija i bolje razumijevanje zahtjeva;
  • Upravljajući kompletnim procesom koji se izvodi kroz više odjela, a ne upravljajući pojedinim odjelima, rizik nepotrebnih gubitaka je smanjen;
  • Određivanjem takozvanih vlasnika procesa, koji su odgovorni za proces, izbjegnuta je tradicionalna rascjepkanost odgovornosti, često viđena u funkcionalnoj (hijerarhijskoj) organizaciji;
  • Upravljanje procesima osigurava niže troškove i kraći vremenski ciklus djelotvornom upotrebom sredstava;
  • Svaki proces ima ključne pokazatelje izvedbe/učinka (KPI), a njihovo praćenje osigurava usmjerenje na mogućnosti za poboljšavanje i spremnost na promjene.


Upravljanje poslovnim procesima


TRENING UKLJUČUJE

  • Osnove proces menadžmenta i procesne organizacije;
  • Mapiranje poslovnih procesa (AS-IS situacija);
  • Analiza procesa;
  • Definisanje unapređenja i dizajn novog procesa;
  • Implementacija i kontrola procesa;


KOME JE TRENING NAMIJENJEN?  

Ovaj trening je namjenjen za zaposlenike i menadžere koji su trenutno ili će u budućnosti voditi ili biti dio projektnog tima koji će raditi na unapređenju procesne organizacije i poslovnih procesa. Navedeno uključuje zaposlenike koji rade u procesima, vlasnike procesa, menadžere, poslovne analitičare, tehnologe, IT specijaliste, projekt menadžere koji će biti dio timova i gdje postoji potreba da savladaju vještine potrebne za upravljanje poslovnim procesima.  

Ovo je osnovni trening iz proces menadžmenta, dok je napredni trening planiran za septembar 2018. 

CERTIFIKAT  

Po završetku treninga učesnici dobijaju akreditovani CPE certifikat..

Izjave naših polaznika Trening Upravljanje ljudskim resursima je bio izrazito koristan i zabavan. Dozvolio mi je da steknem bolji uvid u to koje vještine kod sebe trebam razvijati i dao divnu priliku da razmijenim iskustva sa kolegama i kolegicama iz drugih industrija. Stečeno znanje ću svakako primijeniti u praksi. Amila Avdukić, Head of Human Potential, Mistral Sarajevo

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su: Addiko banka, Aerodrom Sarajevo, Agencija za državnu službu, Argeta, AS Holding Jelah, BH Pošta, BH Telecom, Bosnalijek, Bramac krovni sistemi, Britanska ambasada, Centralna banka BiH, EKI, Elektro Bijeljina, Energopetrol, Fabrika cementa Lukavac, Goethe Institut, Gorenje, Grawe osiguranje, HoldINA, Intesa Sanpaolo banka, Kim Tec, Logosoft, Lutrija BiH, Mistral, NLB banka, Nova banka, Novo Nordisk, Općine Ilijaš-Novo Sarajevo-Tuzla, Oracle, ORBICO, Obavještajno sigurnosna agencija BH, Partner, Pliva, Poreska Uprava RS, Porsche, ProCredit Bank, Pretis, Prevent, Raiffeisen banka, Registar vrijednosnih papira, Sarajevo osiguranje, Soda Sisecam, Sparkasse banka, TVSA, Via Media, Schachermayer, Schenker, Sberbank, Sprind, Sud Bih, Xella Ytong, Služba za zapošljavanje TK i KS, Ziraat banka, Volkswagen, Wurth...  

Požurite, popust vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Mjesto i vrijeme održavanja

  • SARAJEVO 21. i 22. maj 2018; 9-16h, Sunnyland Trebević
  • TUZLA 24. i 25. maj 2018; 9-16h, Motel Royal  


Kotizacija

Cijena: 395 KM + PDV 

Cijena sa 10 % popusta za rane prijave do 11. maja: 355 KM + PDV 

Cijena uključuje ručak i kafe pauze. Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem Unicredit ili Raiffeisen platnih kartica. Trening je ograničen na 16 učesnika.

Za dodatne informacije pozovite nas na Sarajevo 033 260 505 Tuzla 035 245 222

1st Business Certificate treneri

Damir Karamehmedović


Damir Karamehmedović Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 1984. godine u 21. godini kao najmlađi student svoje generacije. Profesionalnu karijeru počinje u Energoinvest-Mjerni sistemi kao projektant informacionih sistema. Godine 1989. prelazi u Jugobanku Jubbanku dd Sarajevo, gdje započinje svoju dvadesetpetogodišnju karijeru u bankarstvu. U ovom periodu obnaša niz odgovornih rukovodećih funkcija u oblasti IT i operacija u Jugobanci, Sab Banci, Market Banci i Raiffesen Banci. U 2007. godini imenovan je za člana Uprave za operacije i IT u Raiffeisen Bank dd Bosna i Hercegovina, te na ovoj dužnosti ostaje do marta 2015. godine. Trenutno je suvlasnik i direktor firme Inposis d.o.o Sarajevo, istovremeno radeći kao Senior konsultant u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.  

Tokom svoje poslovne karijere završio je niz stručnih i specijalističkih seminara iz oblasti strateškog menadžmenta, upravljanja promjenama i upravljanja ljudskim resursima. Završio je Execute! program edukacije izvršnog menadžmenta u trening centru Raiffeisen Bank international u Beču.  

mr. sc. Safet Zečević


mr. sc. Safet Zečević Profesionalnu karijeru počinje na poslovima prodaje i marketinga u preduzeću Međunarodni aerodrom Sarajevo. Nakon toga, nastavlja s radom u Raiffeisen Banci gdje obavlja niz rukovodećih funkcija povezanih s prodajom i upravljanjem operacijama. Za vrijeme rada u banci stekao je visokospecijalizirana znanja iz strateškog menadžmenta, upravljanja projektima, unaprjeđenja poslovnih procesa i upravljanja ljudskim resursima. Trenutno je izvršni direktor u Integriranim poslovnim sistemima gdje se bavi poslovima poslovnog savjetovanja u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a. 

Akademsko obrazovanje upotpunio boraveći i studirajući u Sjedinjenim Američkim Državama na The College of New Jersey gdje je diplomirao Poslovnu Administraciju sa specijalizacijom iz Menadžmenta. Akademsko obrazovanje je nastavio u Engleskoj gdje je magistrirao poslovnu administraciju na temu Strateškog upravljanja kvalitetom poslovanja. Trenutno priprema doktorsku disertaciju na temu ponašanja zaposlenika na Internacionalnom Univerzitetu u Sarajevu.  

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Edukacije u najavi



Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 12.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 40 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 12.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba