Dejan Stojanović Vlasnik konsalting agencije DOS Academy Beograd i partner u 1BC Austria
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Cjelodnevna interaktivna radionica
Upravljanja prihodima u prodaji
RGM - Revenue Growth Management
Upravljanje prihodima u prodaji predstavlja jedinstveni pristup i analizu iskustava raznih industrija na poboljšanju finansijske konsolidacije prodajnih opcija. RGM je moderna prodajna metodologija koju primjenjuju uspješne internacionalne korporacije kao i multilevel firme. RGM pospješuje razumijevanje i povećanje profitabilnosti u poslovanju. Ova metoda mijenja kvalitet poslovnih odluka.
Kroz ovu radionicu učesnicima se daju konkretna i praktična znanja o upravljanju prihodima prodaji. Učesnici će naučiti kako da iskoriste RGM kao praktičan alat menadžerskog poslovanja i optimiziraju resurse kompanije za veću profitabilnost. RGM vas uči kako da iskoristite sve dostupne resurse u kompaniji da na efikasniji način upravljate prodajom i prihodima za dugoročno profitabilno poslovanje. Saznajte i koji su najnoviji potrošački trendovi u svijetu te kako ih iskoristiti na lokalnom tržištu.
Radionicu vodi vrhunski prodajni menadžer koji svoja dokazana praktična iskustva u poslovanju stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi do maksimalno 20 učesnika. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a tokom ovog radionice imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja iz vaše prakse.
Ciljevi
Teme
Metodologija rada
Kome je radionca namijenjena
Ova radionica je namijenjena menažerima u prodaji, prodavcima i komercijalistima u sektoru FMCG / robama široke potrošnje, prodavcima u veleprodaji i svima koji žele dodatno usavršavanje u upravljanju i optimizaciji prihoda.
Networking
Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.
Certifikat
Po završetku radionice učesnici dobijaju CPE certifikat.
Trener
Dejan Stojanović Vlasnik konsalting agencije DOS Academy Beograd i partner u 1BC Austria
Menadžment konsultant, trener i kouč. Već 28 godina rada u biznisu. Svoje radno iskustvo u privredi prenosi kroz treninge liderstva, komunikacije i prodaje. Radio je na liderskim pozicijama u multinacionalnim i domaćim FMCG kompanijama u kojima je inspirisao i implementirao brojne promjene. Poseban fokus daje povećanju kapaciteta pojedinca u cilju poboljšanja rezultata organizacije. Stava je da unapređena kritična masa pojedinca može da izvrši kvalitetnu promjenu koju organizacija zahteva. Dejan Stojanović je karijeru trenera započeo u TCCC Beverage University-ju, kao prvi certificirani lider za teritoriju 28 zemalja Evrope. Obuku je držao na engleskom jeziku na svim tržištima Balkana i jugozapadne Evrope. Učesnik je brojnih konferencija, radionica, panela i predavanja na renomiranim domaćim i inostranim institucijama. Kada ga upitaju da opiše sebe u obliku nekog proizvoda, Dejan odgovara: “Japanski nož”, predmet koji spaja mnoge kvalitetne alatke i kreativni pribor. Po prirodi coach, po profesionalnoj orijentaciji analitičar, po hobiju pčelar. Dejan je oženjen Sanjom, doktorkom ekonomskih nauka, sa kojom ima sina Ognjena.
Dejanovi zadovoljni klijenti su Heineken, Coca-Cola, Nestle, Jack Daniels, Kimbo, Romaal, Milhouse AMSS, Burn, Nestea, Tehnomedia, Schweppes, Metaxa, the Edrington group, Frigoglass, CCHBC, BTL, Powerade, Illy, MPC, Strongbow, Mercata, Amstel, Frctus, Brugal, Frutela, Violeta, OCB, Vilager, BTW,Japan Tobaco, Normasoft, Forteon, Bambi, Radio i Televizija ZA/TTV, Regionalna razvojna agencija, Finlandia, Pivara Skopje.
Izjave polaznika naših radionica Smatram da je seminar koristan za sve koji žele naučiti više o metodologiji i alatima koji se koriste za upravljanje projektima. Seminar je naročito poučan za početnike, odnosno sve osobe koje imaju određeno iskustvo na projektima ali ne i odgovarajuću teorijsku podlogu. Predavači imaju obimno iskustvo, te na zabavan način, kroz praktične primjere i interaktivnu nastavu, polaznike vode kroz projektne faze, što nastavu čini dinamičnom i interesantnom. Trening: Projekt menadžment Elma Majstorić, Direktor Odjela Uprave, Addiko Bank d.d. Sarajevo
Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme
Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su
Požurite, 20 % popusta za rane prijave vrijedi još
Mjesto i vrijeme održavanja
SARAJEVO - 15. maj 2019, 09.30-16h, Hotel Hills
Kotizacija
Kotizacija: 245 KM + PDV
Kotizacija sa 20 % popusta do 1. maja: 195 KM + PDV
Radionica je ograničena na 20 učesnika.
Kotizacija uključuje:
Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.
Dodatne informacije Sarajevo: 033 260 505 Tuzla: 035 245 222 Email: cpe@cpe.ba
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 15.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.
Zašto odabrati CPE?
Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba
Tuzla Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba