Centar za poslovnu edukaciju i DOS Academy Beograd organizuju cjelodnevnu radionicu

Upravljanje prihodima u prodaji RGM - Revenue Growth Management 


SARAJEVO 15. maj 2019. 9.30-16h Hotel Hills

Ograničeno na 20 učesnika, požurite sa prijavom!

Iskoristite 20 % popusta za rane prijave do 1. maja

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Cjelodnevna interaktivna radionica

Upravljanja prihodima u prodaji

RGM - Revenue Growth Management

Upravljanje prihodima u prodaji predstavlja jedinstveni pristup i analizu iskustava raznih industrija na poboljšanju finansijske konsolidacije prodajnih opcija. RGM je moderna prodajna metodologija koju primjenjuju uspješne internacionalne korporacije kao i multilevel firme. RGM pospješuje razumijevanje i povećanje profitabilnosti u poslovanju. Ova metoda mijenja kvalitet poslovnih odluka.

Kroz ovu radionicu učesnicima se daju konkretna i praktična znanja o upravljanju prihodima prodaji. Učesnici će naučiti kako da iskoriste RGM kao praktičan alat menadžerskog poslovanja i optimiziraju resurse kompanije za veću profitabilnost. RGM vas uči kako da iskoristite sve dostupne resurse u kompaniji da na efikasniji način upravljate prodajom i prihodima za dugoročno profitabilno poslovanje. Saznajte i koji su najnoviji potrošački trendovi u svijetu te kako ih iskoristiti na lokalnom tržištu.  

Radionicu vodi vrhunski prodajni menadžer koji svoja dokazana praktična iskustva u poslovanju stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi do maksimalno 20 učesnika. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a tokom ovog radionice imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja iz vaše prakse.

Ciljevi

  • Upoznavanje sa Revenue Growth Managment-om
  • Upoznavanje sa RGM terminima
  • Upoređivanje našeg poslovanja sa primjerima iz regiona i svijeta 
  • Korištenje praktičnih RGM tehnik a za povećanje profitabilnosti


Teme

  • RGM vizija 
  • RGM istorija 
  • Šta je to RGM u praksi
  • Koristi upravljanja prihodima
  • Emma video 
  • Transakcije i savremena finansijska terminologija 
  • Taboo game 
  • Prodajne cijene  


Metodologija rada  

  • Rad u maloj grupi do 20 učesnika
  • Intezivni trening i diskusije između učesnika 
  • Vježbanje na realnim primjerima iz prakse
  • Rješavanje realnih poslovnih problema uz primjenu naučenog  

Kome je radionca namijenjena

Ova radionica je namijenjena menažerima u prodaji, prodavcima i komercijalistima u sektoru FMCG / robama široke potrošnje, prodavcima u veleprodaji i svima koji žele dodatno usavršavanje u upravljanju i optimizaciji prihoda.

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

Certifikat

Po završetku radionice učesnici dobijaju CPE certifikat.

Trener

Dejan Stojanović Vlasnik konsalting agencije DOS Academy Beograd i partner u 1BC Austria 

Menadžment konsultant, trener i kouč. Već 28 godina rada u biznisu. Svoje radno iskustvo u privredi prenosi kroz treninge liderstva, komunikacije i prodaje. Radio je na liderskim pozicijama u multinacionalnim i domaćim FMCG kompanijama u kojima je inspirisao i implementirao brojne promjene. Poseban fokus daje povećanju kapaciteta pojedinca u cilju poboljšanja rezultata organizacije. Stava je da unapređena kritična masa pojedinca može da izvrši kvalitetnu promjenu koju organizacija zahteva. Dejan Stojanović je karijeru trenera započeo u TCCC Beverage University-ju, kao prvi certificirani lider za teritoriju 28 zemalja Evrope. Obuku je držao na engleskom jeziku na svim tržištima Balkana i jugozapadne Evrope. Učesnik je brojnih konferencija, radionica, panela i predavanja na renomiranim domaćim i inostranim institucijama. Kada ga upitaju da opiše sebe u obliku nekog proizvoda, Dejan odgovara: “Japanski nož”, predmet koji spaja mnoge kvalitetne alatke i kreativni pribor. Po prirodi coach, po profesionalnoj orijentaciji analitičar, po hobiju pčelar. Dejan je oženjen Sanjom, doktorkom ekonomskih nauka, sa kojom ima sina Ognjena. 

Dejanovi zadovoljni klijenti su Heineken, Coca-Cola, Nestle, Jack Daniels, Kimbo, Romaal, Milhouse AMSS, Burn, Nestea, Tehnomedia, Schweppes, Metaxa, the Edrington group, Frigoglass, CCHBC, BTL, Powerade, Illy, MPC, Strongbow, Mercata, Amstel, Frctus, Brugal, Frutela, Violeta, OCB, Vilager, BTW,Japan Tobaco, Normasoft, Forteon, Bambi, Radio i Televizija ZA/TTV, Regionalna razvojna agencija, Finlandia, Pivara Skopje.  


Izjave polaznika naših radionica Smatram da je seminar koristan za sve koji žele naučiti više o metodologiji i alatima koji se koriste za upravljanje projektima. Seminar je naročito poučan za početnike, odnosno sve osobe koje imaju određeno iskustvo na projektima ali ne i odgovarajuću teorijsku podlogu. Predavači imaju obimno iskustvo, te na zabavan način, kroz praktične primjere i interaktivnu nastavu, polaznike vode kroz projektne faze, što nastavu čini dinamičnom i interesantnom. Trening: Projekt menadžment Elma Majstorić, Direktor Odjela Uprave, Addiko Bank d.d. Sarajevo

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su

Reference

Požurite, 20 % popusta za rane prijave vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Mjesto i vrijeme održavanja

SARAJEVO - 15. maj 2019, 09.30-16h, Hotel Hills

Kotizacija

Kotizacija: 245 KM + PDV

Kotizacija sa 20 % popusta do 1. maja: 195 KM + PDV

Radionica je ograničena na 20 učesnika.

Kotizacija uključuje:

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijale koji prate seminar
  • Popis učesnika seminara s podacima za daljnje kontakte
  • Izdavanje CPE Certifikata
  • Ručak i kafu tokom pauza  

Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.  

PRIJAVA

Dodatne informacije Sarajevo: 033 260 505 Tuzla: 035 245 222 Email: cpe@cpe.ba



Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Share on X (Twitter)Share on LinkedIn

Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 15.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 40 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 15.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju 

Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju

Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba