organizuje cjelodnevni interaktivni seminar

Zapošljavanje i selekcija

Kako pronaći, izabrati i zaposliti najbolje kandidate?


SARAJEVO
17. mart 2022.
Hotel Hills 5*

Ograničeno na 20 učesnika, požurite sa prijavom!

Iskoristite popust za rane prijave, još samo

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


«Platiću više za sposobnost upravljanja ljudima nego za bilo koju drugu vještinu pod kapom nebeskom» J. D. Rockefeller

Cilj naših seminara i radionica je povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vam pomoći da na jasan i jednostavan način optimizirate vaš proces zapošljavanja i selekcije kandidata te prepoznate i zaposlite kadar koji će unaprijediti vaše poslovanje. Kroz seminar će vas voditi jedna od vodećih HR stručnjaka u regiji, mr. sc. Suzana Tihi - Babić, koja svoja praktična iskustva od 20 godina rada stavlja vama na raspolaganje. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj seminar imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse, a sve to u maloj grupi do maksimalno 20 učesnika.

Saznat ćete kako izvući maksimum iz primljenih biografija i motivacijskih pisama, intervjua, testiranja te koje vam informacije može dati svaki od osnovnih koraka u selekciji kandidata. Ujedno ćemo vam predstaviti pomoćne alate koje možete dalje koristiti u vašoj organizaciji i pružiti mogućnost zajedničke diskusije i razmjene iskustava u različitim firmama i organizacijama.

Zašto je važan proces selekcije kandidata i kako utiče na uspješnost poslovanja?

Proces zapošljavanja i selekcije kandidata za posao predstavlja jedan od ključnih koraka na putu prema uspjehu svake organizacije. Selekcijskim postupkom povećavamo mogućnost pronalaska talenata koji će kvalitetno i temeljito obavljati svoj posao na novom radnom mjestu. U skladu s tim, osim iz perspektive poslodavca, selekcijski postupak je potrebno sagledati i iz perspektive kandidata koji su se javili na konkurs za posao u toj organizaciji. Poslodavci često ne raspolažu potrebnim znanjima o tome kako predvidjeti i uticati na reakcije kandidata tokom selekcijskog postupka. Zapošljavanje obično provode odjeli ljudskih potencijala, no u malim firmama takvi odjeli ne postoje te je od izuzetne važnosti da vlasnici i menadžeri steknu vještine potrebne za provođenje ovog procesa.

Zapošljavanje i selekcija, ne samo da je jedno od najvažnijih područja menadžmenta ljudskih resursa, nego je i jedna od najvažnijih potreba brzorastućih firmi. Njena je važnost povezana sa činjenicom da često sve kasnije aktivnosti i ukupna uspješnost ovise o tome kakve smo ljude odabrali za organizaciju. Cilj procesa selekcije je prognozirati buduću radnu uspješnost zaposlenih i cijele organizacije.

S obzirom na izuzetno visoke troškove zapošljavanja pogrešnih kadrova (koji idu i do 200 % godišnje plate zaposlenika), od izuzetne je važnosti unaprijediti proces selekcije i minimizirati pogrešne izbore. Prijavite se na naš seminar i unaprijedite svoje poslovanje.

Teme seminara

  • Proces planiranja ljudskih resursa 
  • Analiza i planiranje radnih mjesta 
  • Vrijednosti i ponašanja 
  • Definisanje ključnih kompetencija
  • Zakonski okviri za selekcijski proces
  • Selekcijski kanali i alati
  • Oglašavanje
  • Headhunting
  • Predselekcijski i selekcijski proces
  • Testiranje kandidata
  • Intervjuisanje i centar za procjenu
  • Vježbe i simulacije intervjua
  • Pregovaranje o uslovima zaposlenja
  • Zapošljavanje
  • Predstavljanje organizacije i uvođenje zaposlenika u organizacijsku kulturu

Kome je seminar namijenjen

Ova interaktivni seminar je namijenjen svima koji žele da unaprijede svoje znanje u oblasti upravljanja ljudskim resursima, konkretno procesa zapošljavanja i selekcije kandidata. Svi oni koji vrše zapošljavanje na određeno i neodređeno vrijeme imat će veliku korist od ovog seminara, uključujući HR menadžere, direktore malih i srednjih firmi, vlasnike obrta i studente koji žele steći dodatna znanja i certifikat iz ove oblasti. Seminar je korisan i za one koji direktno ne vrše proces zapošljavanja, ali u njemu indirektno učestvuju (voditelji timova, rukovodioci sektora i slično).

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

Certifikat 

Po završetku treninga učesnici dobijaju CPE certifikat.

CPE predavač

mr. sc. Suzana Tihi-Babić Addiko bank, Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima  

Već 18 godina je profesionalno vezana za oblast Upravljanje ljudskim resursima, kako svojim radom u različitim korporacijama, tako i angažmanom u Udruženju za upravljanje ljudskim resursima čiji je 2015. godine bila osnivač i prva predsjednica udruženja, a danas član. U Addiko Bank d.d. Sarajevo na poziciji Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima zaposlena je od juna 2016. godine. 

Prije angažmana u Addiko banci, deset godina je radila na poziciji Rukovodioca sektora za ljudske resurse ASA grupacije, odgovorna za oblast HRM za 20 članica Grupacije i preko 500 zaposlenih. Znanje iz HRM oblasti je sticala šest godina i u Coca-Cola HBC B-H Sarajevo u odjelu za ljudske resurse, od pozicije HR Specialist do pozicije HR Supervisor. Prije početka karijere u HRM poslovnoj oblasti, vodila je knjižaru koja se bavila prodajom strane stručne literature i radila u biblioteci Instituta ekonomskih nauka i u NUBBiH. Studij na Filozofskom fakultetu u Sarajevu, smjer Opšta književnost i bibliotekarstvo, završila je 1991. godine. Na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu stiče zvanje Magistra ekonomskih nauka 2011. godine, a tema rada je bila: „Upravljanje ljudskim resursima - Teoretski aspekti i praktična iskustva kompanija iz Federacije Bosne i Hercegovine“. Na IEDC Bled School of Management završila je General Management.

Program 2011. godine. Gostujući je predavač na predmetu HRM na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, na HR konferencijama i relevantnim radionicama redovno učestvuje u ulozi predavača ili paneliste. Certificirani je trener za različite programe razvoja zaposlenih te ima veliko iskustvo u planiranju i vođenju treninga.  

Mr. sci. Suzana Tihi-Babić


Izjave naših polaznika Izuzetno koristan seminar, prije svega u smislu dijeljenja iskustava sa kolegama iz iste profesije. Čitav koncept interaktivnog pristupa mi se dopada i smatram da je to najbolji način za učenje. Upoznala sam dosta zanimljivih i uspješnih ljudi i potruditi ću se da prisustvujem na sto više seminara/treninga koje CPE organizuje.  

Mirjana Rupar, HR Manager - Cargo-partner d.o.o. Sarajevo

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su

CPE reference

Požurite, popust za rane prijave vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Mjesto i vrijeme održavanja 

  • SARAJEVO - 17. mart 2022; 9.30-16h; Hotel Hills 5*


Kotizacija

Redovna kotizacija za seminar: 330 KM + PDV

Popusti za rane prijave do 5. marta:

Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 295 KM + PDV

Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 15 % popusta: 280 KM + PDV

Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 20 % popusta: 265 KM + PDV 

Seminar je ograničen na 20 učesnika. 


Cijena uključuje:

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijale koji prate seminar
  • Izdavanje CPE certifikata
  • Ručak na bazi švedskog stola i kafe pauze
  • Besplatan parking

Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.  

PRIJAVA

Dodatne informacije 033 260 505 cpe@cpe.ba


Seminari u najavi

Javni nastupi
SARAJEVO - 16. mart 2022.

EU grantovi - kako do bespovratnih sredstava
SARAJEVO - 17. mart 2022.


Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Share on X (Twitter)Share on Google+Share on LinkedIn

Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 20.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 50 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 50 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 20.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju 

Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju

Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba