mr. sc. Suzana Tihi-Babić Addiko bank, Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
«Platiću više za sposobnost upravljanja ljudima nego za bilo koju drugu vještinu pod kapom nebeskom» J. D. Rockefeller
Cilj naših seminara i radionica je povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vam pomoći da na jasan i jednostavan način optimizirate vaš proces zapošljavanja i selekcije kandidata te prepoznate i zaposlite kadar koji će unaprijediti vaše poslovanje. Kroz seminar će vas voditi jedna od vodećih HR stručnjaka u regiji, mr. sc. Suzana Tihi - Babić, koja svoja praktična iskustva od 20 godina rada stavlja vama na raspolaganje. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj seminar imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse, a sve to u maloj grupi do maksimalno 20 učesnika.
Saznat ćete kako izvući maksimum iz primljenih biografija i motivacijskih pisama, intervjua, testiranja te koje vam informacije može dati svaki od osnovnih koraka u selekciji kandidata. Ujedno ćemo vam predstaviti pomoćne alate koje možete dalje koristiti u vašoj organizaciji i pružiti mogućnost zajedničke diskusije i razmjene iskustava u različitim firmama i organizacijama.
Zašto je važan proces selekcije kandidata i kako utiče na uspješnost poslovanja?
Proces zapošljavanja i selekcije kandidata za posao predstavlja jedan od ključnih koraka na putu prema uspjehu svake organizacije. Selekcijskim postupkom povećavamo mogućnost pronalaska talenata koji će kvalitetno i temeljito obavljati svoj posao na novom radnom mjestu. U skladu s tim, osim iz perspektive poslodavca, selekcijski postupak je potrebno sagledati i iz perspektive kandidata koji su se javili na konkurs za posao u toj organizaciji. Poslodavci često ne raspolažu potrebnim znanjima o tome kako predvidjeti i uticati na reakcije kandidata tokom selekcijskog postupka. Zapošljavanje obično provode odjeli ljudskih potencijala, no u malim firmama takvi odjeli ne postoje te je od izuzetne važnosti da vlasnici i menadžeri steknu vještine potrebne za provođenje ovog procesa.
Zapošljavanje i selekcija, ne samo da je jedno od najvažnijih područja menadžmenta ljudskih resursa, nego je i jedna od najvažnijih potreba brzorastućih firmi. Njena je važnost povezana sa činjenicom da često sve kasnije aktivnosti i ukupna uspješnost ovise o tome kakve smo ljude odabrali za organizaciju. Cilj procesa selekcije je prognozirati buduću radnu uspješnost zaposlenih i cijele organizacije.
S obzirom na izuzetno visoke troškove zapošljavanja pogrešnih kadrova (koji idu i do 200 % godišnje plate zaposlenika), od izuzetne je važnosti unaprijediti proces selekcije i minimizirati pogrešne izbore. Prijavite se na naš seminar i unaprijedite svoje poslovanje.
Teme seminara
Kome je seminar namijenjen
Ova interaktivni seminar je namijenjen svima koji žele da unaprijede svoje znanje u oblasti upravljanja ljudskim resursima, konkretno procesa zapošljavanja i selekcije kandidata. Svi oni koji vrše zapošljavanje na određeno i neodređeno vrijeme imat će veliku korist od ovog seminara, uključujući HR menadžere, direktore malih i srednjih firmi, vlasnike obrta i studente koji žele steći dodatna znanja i certifikat iz ove oblasti. Seminar je korisan i za one koji direktno ne vrše proces zapošljavanja, ali u njemu indirektno učestvuju (voditelji timova, rukovodioci sektora i slično).
Networking
Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.
Certifikat
Po završetku treninga učesnici dobijaju CPE certifikat.
CPE predavač
mr. sc. Suzana Tihi-Babić Addiko bank, Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima
Već 18 godina je profesionalno vezana za oblast Upravljanje ljudskim resursima, kako svojim radom u različitim korporacijama, tako i angažmanom u Udruženju za upravljanje ljudskim resursima čiji je 2015. godine bila osnivač i prva predsjednica udruženja, a danas član. U Addiko Bank d.d. Sarajevo na poziciji Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima zaposlena je od juna 2016. godine.
Prije angažmana u Addiko banci, deset godina je radila na poziciji Rukovodioca sektora za ljudske resurse ASA grupacije, odgovorna za oblast HRM za 20 članica Grupacije i preko 500 zaposlenih. Znanje iz HRM oblasti je sticala šest godina i u Coca-Cola HBC B-H Sarajevo u odjelu za ljudske resurse, od pozicije HR Specialist do pozicije HR Supervisor. Prije početka karijere u HRM poslovnoj oblasti, vodila je knjižaru koja se bavila prodajom strane stručne literature i radila u biblioteci Instituta ekonomskih nauka i u NUBBiH. Studij na Filozofskom fakultetu u Sarajevu, smjer Opšta književnost i bibliotekarstvo, završila je 1991. godine. Na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu stiče zvanje Magistra ekonomskih nauka 2011. godine, a tema rada je bila: „Upravljanje ljudskim resursima - Teoretski aspekti i praktična iskustva kompanija iz Federacije Bosne i Hercegovine“. Na IEDC Bled School of Management završila je General Management.
Program 2011. godine. Gostujući je predavač na predmetu HRM na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, na HR konferencijama i relevantnim radionicama redovno učestvuje u ulozi predavača ili paneliste. Certificirani je trener za različite programe razvoja zaposlenih te ima veliko iskustvo u planiranju i vođenju treninga.
Izjave naših polaznika Izuzetno koristan seminar, prije svega u smislu dijeljenja iskustava sa kolegama iz iste profesije. Čitav koncept interaktivnog pristupa mi se dopada i smatram da je to najbolji način za učenje. Upoznala sam dosta zanimljivih i uspješnih ljudi i potruditi ću se da prisustvujem na sto više seminara/treninga koje CPE organizuje.
Mirjana Rupar, HR Manager - Cargo-partner d.o.o. Sarajevo
Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme
Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su
Požurite, popust za rane prijave vrijedi još
Mjesto i vrijeme održavanja
Kotizacija
Redovna kotizacija za seminar: 330 KM + PDV
Popusti za rane prijave do 5. marta:
Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 295 KM + PDV
Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 15 % popusta: 280 KM + PDV
Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 20 % popusta: 265 KM + PDV
Seminar je ograničen na 20 učesnika.
Cijena uključuje:
Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.
Dodatne informacije 033 260 505 cpe@cpe.ba
Seminari u najavi
Javni nastupi
SARAJEVO - 16. mart 2022.
EU grantovi - kako do bespovratnih sredstava
SARAJEVO - 17. mart 2022.
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 20.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 50 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.
Zašto odabrati CPE?
Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba
Tuzla Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba