CPE predavači
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Cjelodnevna interaktivna radionica
Cilj ove radionice povećanje efikasnosti poslovanja kroz bolje razumijevanje i optimizaciju poslovnih procesa. Radionicu vode vrhunski eksperti koji svoja dokazana praktična iskustva stavljaju vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovu radionicu imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse.
Naučite kako mapirati, dizajnirati i automatizirati operativne procese koristeći kombinaciju strategije, tehnologije i menadžmenta.
Od kada su ljudi i procesi u organizacionoj šemi postavljeni unutar pravougaonika koji predstavljaju odjele, često se čini da rubovi tih pravougaonika postaju čvrste barijere. Komunikacija preko ovih barijera je ograničena, zaposlenici realizuju i brinu samo za one zadatke koji su u njihovom vlasništvu. Svaki odjel nastoji maksimizirati svoj utjecaj i ovlasti te prilikom optimizacije poslovanja pažnju usmjerava uglavnom na vlastiti odjel umjesto na potrebe klijenata. Obično rezultat ovakvog načina rada i razmišljanja su konfliktni ciljevi i konfliktne akcije između odjela, što utiče da rezultat preduzeća u cjelini bude daleko od optimalnog, a klijenti nezadovoljni.
Upravljanje poslovnim procesima (eng. Business Process Management, BPM) je disciplina koja integriše strategiju i ciljeve organizacije sa očekivanjima klijenata fokusirajući se na end-to-end procese. BPM uključuje analizu, dizajn, unaprjeđenje, kontrolu i kontinuiranu optimizaciju procesa.
Nedostaci hijerarhijske organizacije poslovanja kroz odjele i funkcije
Prednosti posmatranja organizacije kao skupa procesa
Teme
Kome je radionica namijenjena
Ova radionica je namjenjena za zaposlenike i menadžere koji su trenutno ili će u budućnosti voditi ili biti dio projektnog tima koji će raditi na unapređenju procesne organizacije i poslovnih procesa. Navedeno uključuje zaposlenike koji rade u procesima, vlasnike procesa, menadžere, poslovne analitičare, tehnologe, IT specijaliste, projekt menadžere koji će biti dio timova i gdje postoji potreba da savladaju vještine potrebne za upravljanje poslovnim procesima.
Networking
Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije
Certifikat
Po završetku radionice učesnici dobijaju CPE certifikat.
CPE predavači
Damir Karamehmedovic Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 1984. godine u 21. godini kao najmlađi student svoje generacije. Profesionalnu karijeru počinje u Energoinvest-Mjerni sistemi kao projektant informacionih sistema. Godine 1989. prelazi u Jugobanku Jubbanku dd Sarajevo, gdje započinje svoju dvadesetpetogodišnju karijeru u bankarstvu. U ovom periodu obnaša niz odgovornih rukovodećih funkcija u oblasti IT i operacija u Jugobanci, Sab Banci, Market Banci i Raiffesen Banci. U 2007. godini imenovan je za člana Uprave za operacije i IT u Raiffeisen Bank dd Bosna i Hercegovina, te na ovoj dužnosti ostaje do marta 2015. godine. Trenutno je suvlasnik i direktor firme Inposis d.o.o Sarajevo, istovremeno radeći kao Senior konsultant u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.
Tokom svoje poslovne karijere završio je niz stručnih i specijalističkih seminara iz oblasti strateškog menadžmenta, upravljanja promjenama i upravljanja ljudskim resursima. Završio je Execute! program edukacije izvršnog menadžmenta u trening centru Raiffeisen Bank international u Beču.
mr. sc. Safet Zečević Profesionalnu karijeru počinje na poslovima prodaje i marketinga u preduzeću Međunarodni aerodrom Sarajevo. Nakon toga, nastavlja s radom u Raiffeisen Banci gdje obavlja niz rukovodećih funkcija povezanih s prodajom i upravljanjem operacijama. Za vrijeme rada u banci stekao je visokospecijalizirana znanja iz strateškog menadžmenta, upravljanja projektima, unaprjeđenja poslovnih procesa i upravljanja ljudskim resursima. Trenutno je izvršni direktor u Integriranim poslovnim sistemima gdje se bavi poslovima poslovnog savjetovanja u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.
Akademsko obrazovanje upotpunio boraveći i studirajući u Sjedinjenim Američkim Državama na The College of New Jersey gdje je diplomirao Poslovnu Administraciju sa specijalizacijom iz Menadžmenta. Akademsko obrazovanje je nastavio u Engleskoj gdje je magistrirao poslovnu administraciju na temu Strateškog upravljanja kvalitetom poslovanja. Trenutno priprema doktorsku disertaciju na temu ponašanja zaposlenika na Internacionalnom Univerzitetu u Sarajevu.
Izjave naših polaznika Smatram da je seminar koristan za sve koji žele naučiti više o metodologiji i alatima koji se koriste za upravljanje projektima. Seminar je naročito poučan za početnike, odnosno sve osobe koje imaju određeno iskustvo na projektima ali ne i odgovarajuću teorijsku podlogu. Predavači imaju obimno iskustvo, te na zabavan način, kroz praktične primjere i interaktivnu nastavu, polaznike vode kroz projektne faze, što nastavu čini dinamičnom i interesantnom. Radionica: Projekt menadžment Elma Majstorić, Direktor Odjela Uprave, Addiko Bank d.d. Sarajevo
Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme
Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su:
Popust za rane prijave vrijedi još
Mjesto i vrijeme održavanja
Kotizacija
Redovna kotizacija: 395 KM + PDV
Popusti za rane prijave do 2. novembra:
Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 355 KM + PDV
Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 15 % popusta: 335 KM + PDV
Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 20 % popusta: 315 KM + PDV
Radionica je ograničena na 20 učesnika.
Kotizacija uključuje:
Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.
Dodatne informacije
Sarajevo: 033 260 505
Email: cpe@cpe.ba
Seminari u najavi
Upravljanje radnim učinkom
SARAJEVO - 21. oktobar 202a1.
GDPR i Zakon o zaštiti ličnih podataka
SARAJEVO - 27. i 28. oktobar 2021.
Praktična priprema i pisanje projekata za EU fondove za privatni i javni sektor
SARAJEVO 3. i 4. novembar 2021.
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 20.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 50 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.
Zašto odabrati CPE?
Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba
Tuzla Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba