mr. sc. Suzana Tihi-Babić
Addiko bank, Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima
Popust za rane prijave vrijedi još
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Cilj naših treninga i seminara je povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vas naučiti kako da optimizirate upravljanje radnim učinkom uposlenika i postanete izvrsni u poslovanju. Trening vodi vrhunski HR menadžer Suzana Tihi-Babić, koja svoja dokazana iskustva u preko 20 godina rada stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj trening imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse.
"Ono što se izmjeri, time se može i upravljati" rekao je čuveni Peter Drucker.
Upravljanje učinkom (engl. Performance management) je proces kreiranja efikasnog radnog okruženja koje omogućava da se zadati ciljevi organizacije, odjela ili uposlenika kontinuirano ispunjavaju. Sistem upravljanja učinkom je zaokruženi proces koji počinje kada se kreira potreba za radnim mjestom, a završava kada uposlenik napušta organizaciju.
Koristi za firmu/organizaciju
Zbog čega je važno upravljati performansama uposlenih? Zbog čega većina kompanija nije zadovoljna svojim sistemima upravljanja? Kako uspješno uvesti i održati sistem upravljanja radnim učinkom i kreirati organizacionu kulturu baziranu na učinku?
Ovo su pitanja koja sebi postavljaju mnoge organizacije i menadžeri. Kroz ovu interaktivnu radionicu sa vježbama i slučajevima iz prakse, naučit ćemo kako postići partnerstvo između menadžera i zaposlenika, sa ciljem da menadžeri uposlenicima, a i sebi samima, pomognu da budu učinkoviti i uspješni. Naučit ćemo i kako osigurati kontinuiranu komunikaciju između menadžera i zaposlenika o individualnim i organizacijskim ciljevima.
Odlično postavljen sistem upravljanja učinkom pomaže svima u organizaciji da znaju:
Kroz praktične primjere ćete saznati kako da na najefikasniji način isplanirate i realizujete proces upravljanja učinkom u realnim okolnostima.
Ova interaktivna radionica je namijenjena menadžerima u mali, srednjim i velikim organizacijama, ali i svima onima koji žele da unaprijede svoje znanje u oblasti upravljanja ljudskim resursima i upravljanju učinkom. Svi oni koji učestvuju u upravljanju ljudskim resursima imat će praktičnu koristi od ovog treninga, uključujući zaposlene u HRM odjelima, rukovodioce koji upravljaju timovima, direktore srednjih i malih firmi, vlasnike obrta i studente koji žele steći dodatna znanja i certifikat iz ove oblasti.
Certifikat
Po završetku seminara učesnici dobijaju certifikat o učešću.
CPE predavač
mr. sc. Suzana Tihi-Babić
Addiko bank, Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima
Već 20 godina profesionalno vezana za oblast Upravljanje ljudskim resursima, kako svojim radom u različitim korporacijama, tako i angažmanom u Udruženju za upravljanje ljudskim resursima, čiji je 2015. godine bila osnivač i prva predsjednica udruženja, a danas član. U Addiko Bank d.d. Sarajevo na poziciji Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima zaposlena je od juna 2016. godine.
Prije angažmana u Addiko banci, deset godina je radila na poziciji Rukovodioca sektora za ljudske resurse ASA grupacije, odgovorna za oblast HRM za 20 članica Grupacije i preko 500 zaposlenih. Znanje iz HRM oblasti je sticala šest godina i u Coca-Cola HBC B-H Sarajevo u odjelu za ljudske resurse, od pozicije HR Specialist do pozicije HR Supervisor. Prije početka karijere u HRM poslovnoj oblasti, vodila je knjižaru koja se bavila prodajom strane stručne literature i radila u biblioteci Instituta ekonomskih nauka i u NUBBiH. Studij na Filozofskom fakultetu u Sarajevu, smjer Opšta književnost i bibliotekarstvo, završila je 1991. godine. Na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu stiče zvanje Magistra ekonomskih nauka 2011. godine, a tema rada je bila: „Upravljanje ljudskim resursima - Teoretski aspekti i praktična iskustva kompanija iz Federacije Bosne i Hercegovine“. Na IEDC Bled School of Management završila je General Management.
Gostujući je predavač na predmetu HRM na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, a na HR konferencijama i relevantnim radionicama redovno učestvuje u ulozi predavača ili paneliste. Certificirani je trener za različite programe razvoja zaposlenih te ima veliko iskustvo u planiranju i vođenju treninga.
Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme
Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su
Popust za rane prijave vrijedi još
Mjesto i vrijeme održavanja
Kotizacija
Redovna kotizacija: 395 KM + PDV
Popusti za rane prijave do 8. oktobra:
Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 355 KM + PDV
Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 15 % popusta: 335 KM + PDV
Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 20 % popusta: 315 KM + PDV
Seminar je ograničena na 24 učesnika.
Kotizacija uključuje
Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.
Seminari u najavi
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 30.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 60 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.
Zašto odabrati CPE?
Sarajevo
Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo
Kolodvorska 5, Sarajevo
Tel: +387 33 260 505
E-mail: sarajevo@cpe.ba
Web: www.cpe.ba
Tuzla
Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla
Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla
Tel: +387 35 245 222
E-mail: tuzla@cpe.ba
Web: www.cpe.ba