Upravljanje radnim učinkom

Centar za poslovnu edukaciju organizuje dvodnevni interaktivni trening

Upravljanje radnim učinkom

  • TUZLA 29. i 30. mart, Motel Royal  

Naučite kako unaprijediti radni učinak vaših uposlenika uz vrhunske trenere i austrijski «1st Business Certificate». Optimizirajte ljudske resurse, vrijeme i novac.

1st Business Certificate Trener

Mr. sci. Suzana Tihi-Babić

mr. sci. Suzana Tihi-Babić Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima, Addiko bank

Požurite sa prijavom, broj polaznika je ograničen na 16 

Iskoristite 10 % popusta

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

1st Business Certificate - 1BC

1BC i 1SC su austrijski programi poslovnih interaktivnih treninga, fokusirani na prenos praktičnog znanja i iskustva vrhunskih stručnjaka iz oblasti poslovanja i soft skillsa. Cilj treninga je optimiziranje efikasnosti poslovanja i ličnog razvoja u svim aspektima. Sve poslovne i društvene vještine na jednom mjestu, od rukovođenja, marketinga, prodaje, finansija, korporativnog upravljanja do razvoja ličnih vještina liderstva i menadžmenta. Program uključuje 10 poslovnih «1st Business Certificate» i 10 soft skills «1st Social Competence Certificate» modula. Centar za poslovnu edukaciju je ovlašteni predstavnik 1BC/1SC za Bosnu i Hercegovinu. Preuzmite 1BC brošuru na ww.cpe.ba.

Performance management Upravljanje radnim učinkom uz mr.sc. Suzanu Tihi-Babić

Cilj naših treninga i seminare jeste povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vam pomoći da optimizirate vaše upravljanje radnim učinkom i postanete izvrsni u poslovanju. Trening vodi vrhunski HR menadžer, koja svoja dokazana praktična iskustva stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj trening imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse.

"Ono što se izmjeri, time se može i upravljati" rekao je čuveni Peter Drucker.

Upravljanje učinkom (engl. Performance management) je proces kreiranja radnog okruženja koje omogućava da se zadati ciljevi organizacije, odjela ili zaposlenika kontinuirano ispunjavaju. Sistem upravljanja učinkom je zaokruženi proces koji počinje kada se kreira potreba za radnim mjestom, a završava kada zaposlenik napušta organizaciju. 

Koristi za firmu/organizaciju

  • Dobro upravljanje učinkom pomaže svima u organizaciji, od portira do direktora
  • U organizacijama u kojima je upravljenje učinkom dobro postavljeno, zaposlenici će raditi prema ciljevima organizacije
  • Upravljanje učinkom je ključna tačka u odnosima menadžera i zaposlenika
  • Poboljšanje poslovnih rezultata kroz optimizaciju ljudskih resursa

Zbog čega je važno upravljati performansama zaposlenih, zbog čega većina kompanija nije zadovoljna svojim sistemima upravljanja, kako uspješno uvesti i održati sistem upravljanja radnim učinkom i kreirati organizacionu kulturu baziranu na učinku, pitanja su koja sebi postavljaju mnoge organizacije i menadžeri. Naučit ćemo kako postići partnerstvo između menadžera i zaposlenika, sa ciljem da menadžeri zaposlenicima, a i sebi samima, pomognu da budu učinkoviti i uspješni te kako osigurati kontinuiranu komunikaciju između menadžera i zaposlenika o individualnim i organizacijskim ciljevima.

Odlično postavljen sistem upravljanja učinkom pomaže svima u organizaciji da znaju:

  • Šta su ciljevi organizacije
  • Njihova uloga u ostvarivanju ciljeva
  • Vještine i kompetencije koje su im potrebne da ispune svoju ulogu
  • Neophodni nivo performansi/učinkovitosti
  • Kako mogu poboljšati svoju učinkovitost i doprinijeti razvoju organizacije
  • Kako napreduju
  • Problemi u ostvarivanju ciljeva i kako ih riješiti

Kroz praktične primjere ćete saznati kako da na najefikasniji način isplanirate i realizujete proces upravljanja učinkom u realnim okolnostima.  

Upravljanje radnim učinkom

KOME JE TRENING NAMIJENJEN?  

Ovaj interaktivni trening je namijenjen svima onima koji žele da unaprijede svoje znanje u oblasti upravljanja ljudskim resursima i procesu upravljanja učinkom. Svi oni koji učestvuju u upravljanju ljudskim resursima imat će veliku koristi od ovog treninga, uključujući zaposlene u HRM odjelima, rukovodioce koji upravljaju timovima, direktore srednjih i malih firmi, vlasnike obrta i studente koji žele steći dodatna znanja i certifikat iz ove oblasti.

CERTIFIKAT Po završetku treninga učesnici dobijaju austrijski «1st Business Certificate» certifikat validan u Evropskoj uniji.

Mjesto i vrijeme održavanja

  • TUZLA - 29. i 30. mart 2018; 9-16h, Motel Royal  


Požurite,

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Kotizacija

Cijena: 495 KM + PDV  

Cijena sa 10 % popusta za pravna i fizička lica: 445 KM + PDV 

Mogućnost rezervacije smještaja.

Cijena uključuje ručak i kafe pauze.

Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem Unicredit ili Raiffeisen platnih kartica. Trening je ograničen na 16 učesnika.

Za dodatne informacije pozovite nas na Sarajevo 033 260 505 Tuzla 035 245 222

Izjave naših polaznika Trening Upravljanje ljudskim resursima izuzetno koristan kako za poslodavce tako i onima koji su potencijalni kandidati za zaposlenje. Izuzetno je važno što nije bilo samo teoretsko predavanje, već je cilj bio uključivanje svih sudionika seminara u praktične vježbe, te to što je sudionicima cijelo vrijeme davana mogućnost postavljanja pitanja i komentiranja. Predavač, gđa. Suzana Tihi je također vrlo stručna sa s tim što me posebno oduševio individualni pristup svakom sudioniku. Bradić Negra, Stručni saradnik za kadrovska pitanja i normativu, NLB Banka d.d. Sarajevo

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su: Addiko banka, Aerodrom Sarajevo, Agencija za državnu službu, American Councils for International Education, Argeta, AS Holding Jelah, BH Pošta, BH Telecom, Bosnalijek, Bramac krovni sistemi, Centralna banka BiH, Elektro Bijeljina, EKI, Fabrika cementa Lukavac, Goethe Institut, Gorenje, Grawe osiguranje, Intesa Sanpaolo banka, Kim Tec, Logosoft, Lutrija BiH, Mistral, NLB banka, Nova banka, Novo Nordisk, Općine Ilijaš-Novo Sarajevo-Tuzla, Oracle, ORBICO, Obavještajno sigurnosna agencija BH, Partner mikrokreditna fondacija, Pliva, Poreska Uprava RS, Porsche, ProCredit Bank, Pretis, Prevent, Raiffeisen banka, Registar vrijednosnih papira, Sarajevo osiguranje, Soda Sisecam, Sparkasse banka, TVSA, Via Media, Schachermayer, Schenker, Sberbank, Sprind, Xella Ytong, Služba za zapošljavanje TK i KS, Ziraat banka, Volkswagen, Wurth...  

1st Business Certificate trener

Mr. sci. Suzana Tihi-Babić


mr. sci. Suzana Tihi-Babić Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima, Addiko bank 

Suzana Tihi-Babić je već 17 godina profesionalno vezana za oblast Upravljanje ljudskim resursima, kako svojim radom u različitim korporacijama, tako i angažmanom u Udruženju za upravljanje ljudskim resursima čija je predsjednica od 2015. godine. U Addiko Bank d.d. Sarajevo na poziciji Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima zaposlena je od juna 2016. godine.  

Prije angažmana u Addiko banci, deset godina je radila na poziciji Rukovodioca sektora za ljudske resurse ASA grupacije, odgovorna za oblast HRM za 20 članica Grupacije i preko 500 zaposlenih. Znanje iz HRM oblasti je sticala šest godina i u Coca-Cola HBC B-H Sarajevo u odjelu za ljudske resurse, od pozicije HR Specialist do pozicije HR Supervisor. Prije početka karijere u HRM poslovnoj oblasti, vodila je knjižaru koja se bavila prodajom strane stručne literature i radila u biblioteci Instituta ekonomskih nauka i u NUBBiH. Studij na Filozofskom fakultetu u Sarajevu, smjer Opšta književnost i bibliotekarstvo, završila je 1991. godine. Na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu stiče zvanje Magistra ekonomskih nauka 2011. godine, a tema rada je bila: „Upravljanje ljudskim resursima - Teoretski aspekti i praktična iskustva kompanija iz Federacije Bosne i Hercegovine“. 

Na IEDC Bled School of Management završila je General Management Program 2011. godine. Gostujući je predavač na predmetu HRM na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, na HR konferencijama i relevantnim radionicama redovno učestvuje u ulozi predavača ili paneliste.  

Certificirani je trener za različite programe razvoja zaposlenih te ima veliko iskustvo u planiranju i vođenju seminara/treninga.  

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Edukacije u najavi


Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 10.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 40 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 10.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba