CPE predavači
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Poludnevni interaktivni Webinar uživo
Iako smo često svjesni kašnjenja projekata ili probijanja budžeta, rijetko razmišljamo unaprijed o preventivnim mjerama. Mnoge organizacije probleme sa realizacijom projekata pretvore u naviku, unaprijed planirajući da neće ići kako je zamišljeno. To nije rijedak problem, KPMG (2017) zaključuje da preko 70 % organizacija ima slične probleme.
Na ovom Webinaru koji se bazira na praktičnim i primjenjivim iskustvima, saznajte kako prepoznati i minimizirati rizike na vrijeme. Optimizirajte projekte, uštedite vrijeme, ljudske resurse i novac. Upravljanje rizicima je sastavni dio upravljanja poslovnim aktivnostima i osnova za ostvarenje dobrih rezultata. Webinar se održava uživo, te ćete imati mogućnost postavljati pitanja predavačima.
Za rizike je ključno znati ih prepoznati na vrijeme. Kroz praksu se srećemo sa projektima koji nemaju prepoznatih rizika, što pored toga što vjerovatno za većinu nije tačno, predstavlja prvi i osnovni razlog neuspjeha realizacije projekata. Pored toga, kada ih prepoznamo, potrebno je izvršiti procjenu njihovog uticaja na vremenski plan realizacije, budžet i kvalitet projektnih isporuka.
Svrha upravljanja rizicima jeste kroz korištenje isprobanih rješenja smanjiti mogućnosti pojave neočekivanih situacija i negativnih uticaja na projekte. Istraživanja pokazuju da su značajno uspješniji projekti na kojima se od samog početka sistematično prate rizici. Rizici koji nisu na vrijeme prepoznati tokom realizacije projekta u nekom momentu postaju stvarni problemi.
Naši predavači će vam prenijeti svoje višegodišnje poslovno iskustvo uključujući filozofiju, principe, najbolje prakse i tehnike upravljanja rizicima na projektima.
Proces upravljanja rizicima na projektima osigurava da su:
Kome je webinar namijenjen
Teme
Networking
Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije
CPE predavači
Damir Karamehmedović
Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 1984. godine u 21. godini kao najmlađi student svoje generacije. Profesionalnu karijeru počinje u Energoinvest-Mjerni sistemi kao projektant informacionih sistema. Godine 1989. prelazi u Jugobanku Jubbanku dd Sarajevo, gdje započinje svoju dvadesetpetogodišnju karijeru u bankarstvu. U ovom periodu obnaša niz odgovornih rukovodećih funkcija u oblasti IT i operacija u Jugobanci, Sab Banci, Market Banci i Raiffesen Banci. U 2007. godini imenovan je za člana Uprave za operacije i IT u Raiffeisen Bank dd Bosna i Hercegovina, te na ovoj dužnosti ostaje do marta 2015. godine. Trenutno je suvlasnik i direktor firme Inposis d.o.o Sarajevo, istovremeno radeći kao Senior konsultant u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.
Tokom svoje poslovne karijere završio je niz stručnih i specijalističkih seminara iz oblasti strateškog menadžmenta, upravljanja promjenama i upravljanja ljudskim resursima. Završio je Execute! program edukacije izvršnog menadžmenta u trening centru Raiffeisen Bank international u Beču.
mr. sc. Safet Zečević Profesionalnu karijeru počinje na poslovima prodaje i marketinga u preduzeću Međunarodni aerodrom Sarajevo. Nakon toga, nastavlja s radom u Raiffeisen Banci gdje obavlja niz rukovodećih funkcija povezanih s prodajom i upravljanjem operacijama. Za vrijeme rada u banci stekao je visokospecijalizirana znanja iz strateškog menadžmenta, upravljanja projektima, unaprjeđenja poslovnih procesa i upravljanja ljudskim resursima. Trenutno je izvršni direktor u Integriranim poslovnim sistemima gdje se bavi poslovima poslovnog savjetovanja u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.
Akademsko obrazovanje upotpunio boraveći i studirajući u Sjedinjenim Američkim Državama na The College of New Jersey gdje je diplomirao Poslovnu Administraciju sa specijalizacijom iz Menadžmenta. Akademsko obrazovanje je nastavio u Engleskoj gdje je magistrirao poslovnu administraciju na temu Strateškog upravljanja kvalitetom poslovanja. Trenutno priprema doktorsku disertaciju na temu ponašanja zaposlenika na Internacionalnom Univerzitetu u Sarajevu.
Izjave naših polaznika Smatram da je seminar koristan za sve koji žele naučiti više o metodologiji i alatima koji se koriste za upravljanje projektima. Seminar je naročito poučan za početnike, odnosno sve osobe koje imaju određeno iskustvo na projektima ali ne i odgovarajuću teorijsku podlogu. Predavači imaju obimno iskustvo, te na zabavan način, kroz praktične primjere i interaktivnu nastavu, polaznike vode kroz projektne faze, što nastavu čini dinamičnom i interesantnom. Radionica: Projekt menadžment Elma Majstorić, Direktor Odjela Uprave, Addiko Bank d.d. Sarajevo
Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme
Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su:
Popust za rane prijave vrijedi još
Datum i način održavanja
Webinar se održava uživo, te je interaktivan sa mogućnošću postavljanja pitanja predavaču.
Također se snima kako bi učesnici naknadno mogli pogledati snimak.
Kotizacija
Redovna kotizacija: 195 KM + PDV
Popusti za rane prijave do 22. februara:
Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 20 % popusta: 155 KM + PDV
Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 25 % popusta: 145 KM + PDV
Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 30 % popusta: 135 KM + PDV
Kotizacija uključuje:
Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.
Dodatne informacije
Sarajevo: 033 260 505
Email: cpe@cpe.ba
Seminari u najavi
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 20.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 50 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.
Zašto odabrati CPE?
Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba
Tuzla Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba