Upravljanje i minimiziranje rizika na projektima

Interaktivni Webinar uživo
23. februar 2022.
10 - 14h

Popust za rane prijave vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Poludnevni interaktivni Webinar uživo

Iako smo često svjesni kašnjenja projekata ili probijanja budžeta, rijetko razmišljamo unaprijed o preventivnim mjerama. Mnoge organizacije probleme sa realizacijom projekata pretvore u naviku, unaprijed planirajući da neće ići kako je zamišljeno. To nije rijedak problem, KPMG (2017) zaključuje da preko 70 % organizacija ima slične probleme.

Na ovom Webinaru koji se bazira na praktičnim i primjenjivim iskustvima, saznajte kako prepoznati i minimizirati rizike na vrijeme. Optimizirajte projekte, uštedite vrijeme, ljudske resurse i novac. Upravljanje rizicima je sastavni dio upravljanja poslovnim aktivnostima i osnova za ostvarenje dobrih rezultata. Webinar se održava uživo, te ćete imati mogućnost postavljati pitanja predavačima.

Za rizike je ključno znati ih prepoznati na vrijeme. Kroz praksu se srećemo sa projektima koji nemaju prepoznatih rizika, što pored toga što vjerovatno za većinu nije tačno, predstavlja prvi i osnovni razlog neuspjeha realizacije projekata. Pored toga, kada ih prepoznamo, potrebno je izvršiti procjenu njihovog uticaja na vremenski plan realizacije, budžet i kvalitet projektnih isporuka.

Svrha upravljanja rizicima jeste kroz korištenje isprobanih rješenja smanjiti mogućnosti pojave neočekivanih situacija i negativnih uticaja na projekte. Istraživanja pokazuju da su značajno uspješniji projekti na kojima se od samog početka sistematično prate rizici. Rizici koji nisu na vrijeme prepoznati tokom realizacije projekta u nekom momentu postaju stvarni problemi.

Naši predavači će vam prenijeti svoje višegodišnje poslovno iskustvo uključujući filozofiju, principe, najbolje prakse i tehnike upravljanja rizicima na projektima.

Proces upravljanja rizicima na projektima osigurava da su:

  • Identifikovani svi značajni rizici na projektu
  • Procjenjen uticaj rizika na projekt
  • Izvršena prioritizacija rizika
  • Definisana strategija upravljanja rizicima
  • Uspostavljen efikasan proces praćenja i reakcije na pojavu rizika
  • Izvještavanje

Kome je webinar namijenjen

  • Projekt menadžerima i ostalim učesnicima u realizaciji projekta kako bi prepoznali stvari koje mogu poći u neželjenom pravcu i mogli planirati poduzimanje odgovarajućih akcija
  • Vodećim menadžerima kojima pomaže u donošenju odluka kako bi uspješno ostvarili projektne ciljeve
  • Vlasnicima projektnih rješenja kako bi bili zadovoljni konačnim projektnim rješenjima i funkcionalnostima
  • Investitorima kojima osigurava ostvarenje povrata proporcionalno uključenim rizicima
  • Osiguravateljima investicije kojima garantuje da se rizicima pravilno upravlja i kojima pomaže prilikom određivanja risk premije

Teme

  • Risk menadžment proces
  • Identifikacija rizika
  • Analiza rizika
  • Evaluacija rizika
  • Tretman rizika

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije

CPE predavači

Damir Karamehmedović


Damir Karamehmedović
Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 1984. godine u 21. godini kao najmlađi student svoje generacije. Profesionalnu karijeru počinje u Energoinvest-Mjerni sistemi kao projektant informacionih sistema. Godine 1989. prelazi u Jugobanku Jubbanku dd Sarajevo, gdje započinje svoju dvadesetpetogodišnju karijeru u bankarstvu. U ovom periodu obnaša niz odgovornih rukovodećih funkcija u oblasti IT i operacija u Jugobanci, Sab Banci, Market Banci i Raiffesen Banci. U 2007. godini imenovan je za člana Uprave za operacije i IT u Raiffeisen Bank dd Bosna i Hercegovina, te na ovoj dužnosti ostaje do marta 2015. godine. Trenutno je suvlasnik i direktor firme Inposis d.o.o Sarajevo, istovremeno radeći kao Senior konsultant u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.  

Tokom svoje poslovne karijere završio je niz stručnih i specijalističkih seminara iz oblasti strateškog menadžmenta, upravljanja promjenama i upravljanja ljudskim resursima. Završio je Execute! program edukacije izvršnog menadžmenta u trening centru Raiffeisen Bank international u Beču.  

mr. sc. Safet Zečević


mr. sc. Safet Zečević Profesionalnu karijeru počinje na poslovima prodaje i marketinga u preduzeću Međunarodni aerodrom Sarajevo. Nakon toga, nastavlja s radom u Raiffeisen Banci gdje obavlja niz rukovodećih funkcija povezanih s prodajom i upravljanjem operacijama. Za vrijeme rada u banci stekao je visokospecijalizirana znanja iz strateškog menadžmenta, upravljanja projektima, unaprjeđenja poslovnih procesa i upravljanja ljudskim resursima. Trenutno je izvršni direktor u Integriranim poslovnim sistemima gdje se bavi poslovima poslovnog savjetovanja u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a. 

Akademsko obrazovanje upotpunio boraveći i studirajući u Sjedinjenim Američkim Državama na The College of New Jersey gdje je diplomirao Poslovnu Administraciju sa specijalizacijom iz Menadžmenta. Akademsko obrazovanje je nastavio u Engleskoj gdje je magistrirao poslovnu administraciju na temu Strateškog upravljanja kvalitetom poslovanja. Trenutno priprema doktorsku disertaciju na temu ponašanja zaposlenika na Internacionalnom Univerzitetu u Sarajevu.  

Izjave naših polaznika Smatram da je seminar koristan za sve koji žele naučiti više o metodologiji i alatima koji se koriste za upravljanje projektima. Seminar je naročito poučan za početnike, odnosno sve osobe koje imaju određeno iskustvo na projektima ali ne i odgovarajuću teorijsku podlogu. Predavači imaju obimno iskustvo, te na zabavan način, kroz praktične primjere i interaktivnu nastavu, polaznike vode kroz projektne faze, što nastavu čini dinamičnom i interesantnom. Radionica: Projekt menadžment Elma Majstorić, Direktor Odjela Uprave, Addiko Bank d.d. Sarajevo

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme 

Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su:

CPE reference

Popust za rane prijave vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds


Datum i način održavanja

  • ONLINE - 23. februar 2022. od 10 do 14h

Webinar se održava uživo, te je interaktivan sa mogućnošću postavljanja pitanja predavaču.

Također se snima kako bi učesnici naknadno mogli pogledati snimak.

Kotizacija

Redovna kotizacija: 195 KM + PDV

Popusti za rane prijave do 22. februara:

Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 20 % popusta: 155 KM + PDV

Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 25 % popusta: 145 KM + PDV

Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 30 % popusta: 135 KM + PDV 


Kotizacija uključuje:

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijali koji prate radionicu
  • Snimak Webinara

Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.  

PRIJAVA

Dodatne informacije Sarajevo: 033 260 505
Email: cpe@cpe.ba


Seminari u najavi



Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 20.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 50 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 50 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 20.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju 

Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju

Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba