Centar za poslovnu edukaciju organizuje jednodnevni interaktivni trening

Seminar o zaštiti ličnih podataka

  • SARAJEVO 09. april, Sunnyland

Tema: “Izrada i revizija plana sigurnosti ličnih podataka u automatskoj obradi u skladu sa zahtjevom Zakona o zaštiti ličnih podataka Bosne i Hercegovine”

Požurite sa prijavom, broj polaznika je ograničen na 16 

Iskoristite 10 % popusta za prijave do 23. marta

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Jednodnevni seminar Izrada i revizija plana sigurnosti ličnih podataka u automatskoj obradi u skladu sa Zakonom o zaštiti ličnih podataka Bosne i Hercegovine

Zakon o zaštiti ličnih podataka Bosne i Hercegovine ("Službeni glasnik BiH" broj 49/07, 76/11) zahtijeva od kontrolora i, u okviru svoje nadležnosti, obrađivača podataka da naprave plan sigurnosti podataka kojim se određuju tehničke i organizacione mjere za sigurnost i zaštitu ličnih podataka.`

Ovaj Zakon primjenjuje se na lične podatke koje obrađuju svi javni organi, fizička i pravna lica.  

Novčanom kaznom u iznosu do 100.000 KM može se kazniti kontrolor ako:  

  • ne preduzme neophodne mjere i postupke protiv neovlaštenog ili slučajnog pristupa, mijenjanja, uništenja ili gubitka, neovlaštenog prijenosa, drugih oblika nezakonite obrade, kao i mjere protiv zloupotrebe ličnih podataka;  
  • ne sačini plan sigurnosti podataka.  


Neke od tema koje će se na jednodnevnom seminaru obrađivati su  

  • informacijska sigurnost - definicija
  • informacijska sigurnost i zakonodavstvo
  • smjernice za izradu plana sigurnosti ličnih podataka
  • upravljanje rizikom informacijske sigurnosti
  • osnove revizije informacijskih sistema

KOME JE TRENING NAMIJENJEN?  

Ovaj seminar je namijenjen prije svega izvršnim rukovodiocima revizije, članovima uprava, menadžerima sigurnosti i IT stručnjacima u financijskim (banke, osiguravajuća društva), državnim, zdravstvenim i svim drugim organizacijama koje obrađuju lične podatke, kako bi razumjeli i ispunili svoje obaveze u vezi sa zaštitom ličnih podataka u automatskoj obradi u skladu sa propisanim zakonskim odredbama. U cijenu seminara uključen je i pripručnik o izradi plana sigurnosti zaštite ličnih podataka u elektronskoj verziji.

CERTIFIKAT Po završetku treninga učesnici dobijaju certifikat o učešću.

Mjesto i vrijeme održavanja

  • SARAJEVO - 09. april 2018; 9-16h, Sunnyland, Trebević  


Požurite, popust za rane prijave vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Kotizacija

Cijena: 295 KM + PDV  

Cijena sa 10 % popusta za pravna i fizička lica za rane prijave i uplate do 23. marta: 265 KM + PDV  

Cijena uključuje ručak i kafe pauze.

Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem Unicredit ili Raiffeisen platnih kartica. Trening je ograničen na 16 učesnika.

PRIJAVA

Za dodatne informacije pozovite nas na Sarajevo 033 260 505 Tuzla 035 245 222

Izjave naših polaznika Trening Upravljanje ljudskim resursima izuzetno koristan kako za poslodavce tako i onima koji su potencijalni kandidati za zaposlenje. Izuzetno je važno što nije bilo samo teoretsko predavanje, već je cilj bio uključivanje svih sudionika seminara u praktične vježbe, te to što je sudionicima cijelo vrijeme davana mogućnost postavljanja pitanja i komentiranja. Predavač, gđa. Suzana Tihi je također vrlo stručna sa s tim što me posebno oduševio individualni pristup svakom sudioniku. Bradić Negra, Stručni saradnik za kadrovska pitanja i normativu, NLB Banka d.d. Sarajevo

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su: Addiko banka, Aerodrom Sarajevo, Agencija za državnu službu, American Councils for International Education, Argeta, AS Holding Jelah, BH Pošta, BH Telecom, Bosnalijek, Bramac krovni sistemi, Centralna banka BiH, Elektro Bijeljina, EKI, Fabrika cementa Lukavac, Goethe Institut, Gorenje, Grawe osiguranje, Intesa Sanpaolo banka, Kim Tec, Logosoft, Lutrija BiH, Mistral, NLB banka, Nova banka, Novo Nordisk, Općine Ilijaš-Novo Sarajevo-Tuzla, Oracle, ORBICO, Obavještajno sigurnosna agencija BH, Partner mikrokreditna fondacija, Pliva, Poreska Uprava RS, Porsche, ProCredit Bank, Pretis, Prevent, Raiffeisen banka, Registar vrijednosnih papira, Sarajevo osiguranje, Soda Sisecam, Sparkasse banka, TVSA, Via Media, Schachermayer, Schenker, Sberbank, Sprind, Xella Ytong, Služba za zapošljavanje TK i KS, Ziraat banka, Volkswagen, Wurth...  

CPE trener

doc. dr. Haris Hamidović


doc.dr. Haris Hamidović IRCA (International Register of Certificated Auditors) certificirani auditor sistema upravljanja informacijskom sigurnošću 

Doktor i magistar informatičkih nauka i diplomirani inženjer elektrotehnike. Od 2009. godine stalni je sudski vještak informacijsko-komunikacijske struke imenovan od strane Federalnog ministarstva pravde. Od septembra 2007. godine zaposlen je na mjestu Voditelja sigurnosti informacionog sistema u Mikrokreditnoj fondaciji / društvu EKI Sarajevo. Prije sadašnjeg zaposlenja radio je kao IT specijalista u SFOR-u - NATO-om predvođenoj vojnoj misiji u BiH. 2015. godine ISACA - međunarodno udruženje stručnjaka za reviziju i kontrolu informacijskih sistema, sa sjedištem u Rolling Meadows SAD, imenovalo ga je ISACA akademskim zagovornikom u BiH. 

Autor je 5 knjiga i preko 80 naučno-stručnih radova. Posjeduje višegodišnje predavačko iskustvo iz oblasti informacijske sigurnosti sa akreditiranih i licenciranih visokoškolskih ustanova u Bosni i Hercegovini. Ovlašteni je interni revizor, specijalista za informacione sisteme, a od 2010. godine upisan je u Međunarodni registar certificiranih auditora (IRCA London UK) za oblast sistema upravljanja informacijskom sigurnošću. Član je međunarodnih strukovnih udruženja ISACA, IEEE, IEEE SSIT i IIA. 

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Edukacije u najavi

Share on X (Twitter)Share on Google+Share on LinkedIn

Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 10.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 40 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 10.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba 

PRIJAVA