organizuje cjelodnevni interaktivni seminar

Digitalni potpisi u praksi

Kako povećati dokaznu snagu elektronskih dokumenata.


SARAJEVO
9. decembar 2021.
Hotel Hills 5*

Ograničeno na 20 učesnika, požurite sa prijavom!  

Iskoristite popust za rane prijave, još samo

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Kako povećati dokaznu snagu elektronskih dokumenata

Veliki broj organizacija podcjenjuje koliko često mogu biti pozvane da osiguraju pouzdane dokaze o tome što se dogodilo unutar i u vezi njihovih poslovnih informaciono-komunikacionih sistema. One također podcjenjuju i zahtjeve koje pravni sistem postavlja u smislu prihvatljivosti i pouzdanosti digitalnih dokaza. Premda detalji u vezi rješavanja ovih pitanja mogu izgledati suviše „tehnički”, njihovo nerješavanje može imati značajan utjecaj na poslovanje organizacije.

Ovaj seminar je posebno interesantan pravnim službama u svim javnim i privatnim firmama, javnoj upravi, menadžerima koji upravljaju sigurnošću podataka, IT službama, advokatskim uredima, inspekcijama i tužilaštvima, kao i svima onima koji želi steći uvid u dobre prakse iz ove oblasti.

Implementacija i korištenje sistema za upravljanje elektronskim dokumentima organizacijama može donijeti značajne koristi. No, tradicionalni procesi potpisivanja dokumenata u ovakvim sistemima ne mogu biti korišteni. Tehnologija digitalnih potpisa može biti korištena u ovim sistemima kao zamjena za vlastoručne potpise. Ipak, kao i u slučaju mnogih drugih elektronskih sistema sama implementacija tehnološkog rješenja u organizaciji ne osigurava dovoljno valjanih dokaza ako elektronski identiteti budu dovedeni u pitanje.

U oktobru 2019. godine, a 13 godina nakon usvajanja Zakona o elektronskom potpisu BiH, u registar akreditovanih ovjerilaca u Bosni i Hercegovini upisana je prva firma, čime su stvorene pretpostavke za izdavanje kvalificiranih potvrda za elektronski potpis u Bosni i Hercegovini. U 2021. godini u registar je dodan još jedan kvalificirani ovjeritelj.

TEME SEMINARA

  • Uvod u problematiku upravljanja elektronskim zapisima;
  • Zakonski okvir upravljanja elektronskim dokumentima u BiH;
  • Dobre prakse upravljanja elektronskim dokumentima;
  • Osnove kriptografije na kojima se zasniva digitalno potpisivanje;
  • Prikaz cloud platformi za upravljanje elektronskim dokumentima;
  • Elektronski certifikati;
  • Pitanje praktične primjene Zakona o elektronskom potpisu u BiH.

Kome je seminar namijenjen

Ovaj seminar je namijenjen onima koji koriste elektronske dokumente u poslovanju, kako internom tako i u poslovanju sa partnerima, a kako bi razumjeli zahtjeve u vezi prihvatljivosti i pouzdanosti elektronskih dokumenta u skladu sa zakonskim odredbama u BiH i preporukama međunarodnih standarda.

Cilj seminara

Upoznavanje učesnika sa dobrim praksama upravljanja elektronskim dokumentima temeljem preporuka međunarodnih standarda i osnovnim pojmovima u vezi digitalnog potpisivanja dokumenta s ciljem povećanja dokazne snage elektronskih dokumenta.

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

Certifikat

Po završetku seminara učesnici dobijaju CPE certifikat.

CPE predavač


doc.dr. Haris Hamidović IRCA (International Register of Certificated Auditors) certificirani auditor sistema upravljanja informacijskom sigurnošću  

Doktor i magistar informatičkih nauka i diplomirani inženjer elektrotehnike. Stalni je sudski vještak informacijsko-komunikacijske struke imenovan od strane Federalnog ministarstva pravde FBiH. Voditelj je Odjela za korporativnu sigurnost i sigurnost informacijskog sistema u MKF/MKD EKI Sarajevo. Prije sadašnjeg zaposlenja radio je kao IT specijalista u SFOR-u, NATO predvođenoj vojnoj misiji u Bosni i Hercegovini.

Autor je 6 knjiga i preko 100 naučno-stručnih članaka. Posjeduje višegodišnje predavačko iskustvo iz oblasti informacijske sigurnosti sa akreditiranih i licenciranih visokoškolskih ustanova u Bosni i Hercegovini. Ovlašteni je interni revizor, specijalista za informacione sisteme, a od 2010. godine upisan je u Međunarodni registar certificiranih auditora (IRCA, London, UK) za oblast sistema upravljanja informacijskom sigurnošću. ISACA – međunarodno udruženje stručnjaka za reviziju i kontrolu informacijskih sistema, sa sjedištem u Rolling Meadows, SAD, imenovalo ga je ISACA akademskim zagovornikom u Bosni i Hercegovini. IEEE društvo za utjecaj tehnologije na ljudsko društvo (The Society on Social Implications of Technology – SSIT) uvrstilo ga je u svoju listu istaknutih predavača za oblasti inženjerske etike i profesionalne odgovornosti, te oblasti privatnosti i sigurnosti povezanih sa novim tehnologijama. Član je međunarodnih strukovnih udruženja ISACA – Platinum member, IEEE – Senior member, IEEE SSIT i IIA.

Izjave naših polaznika Smatram da je seminar koristan za sve koji žele naučiti više o metodologiji i alatima koji se koriste za upravljanje projektima. Seminar je naročito poučan za početnike, odnosno sve osobe koje imaju određeno iskustvo na projektima ali ne i odgovarajuću teorijsku podlogu. Predavači imaju obimno iskustvo, te na zabavan način, kroz praktične primjere i interaktivnu nastavu, polaznike vode kroz projektne faze, što nastavu čini dinamičnom i interesantnom. TRENING: Projekt menadžment Elma Majstorić, Direktor Odjela Uprave, Addiko Bank d.d. Sarajevo

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su 

Reference

Požurite, 10 % popusta za rane prijave vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Mjesto i vrijeme održavanja

  • SARAJEVO 9. decembar 2021, 9.30-15.30h, Hotel Hills 5*, Sarajevo


Kotizacija

Redovna kotizacija za jednodnevni seminar: 330 KM + PDV

Popusti za rane prijave do 2. decembra:

Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 295 KM + PDV

Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 15 % popusta: 280 KM + PDV

Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 20 % popusta: 265 KM + PDV 

Seminar je ograničen na 20 učesnika. 

Cijena uključuje:

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijale koji prate seminar
  • Izdavanje CPE certifikata
  • Ručak na bazi švedskog stola i kafe pauze
  • Besplatan parking

Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.  

PRIJAVA

Dodatne informacije
033 260 505
cpe@cpe.ba


Seminari u najavi

Osnove uspješne prodaje i motivacije
SARAJEVO - 23. novembar 2021.

Kako razumjeti finansijske izvještaje
SARAJEVO - 23. novembar 2021. 

Osnove projekt menadžmenta
SARAJEVO 8. i 9. decembar 2021.


Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Share on LinkedIn

Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 20.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 50 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 40 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 20.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju 

Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju

Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba