Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Jednodnevni interaktivni seminar
Kako uspješno i profitabilno poslovati sa ključnim kupcima na tržištu roba široke potrošnje (FMCG)
KAM (Key Account Management) je strateški pristup koji se razlikuje od svih predhodnih modela koji ima fokus na prodaji najvećim kupcima. On se koristiti za osiguranje dugoročne kontinuirane poslovne saradnje sa ključnim kupcima uz osiguranje maksimalne moguće profitabilnosti. To je najviši nivo poslovne saradnje sa ključnim kupcima i zahtjeva visoki nivo različitih vještina kod zaposlenih na strani kompanija dobavljača da bi cijeli poslovni proces bio adekvatno implementiran. Poslovanje sa ključnim kupcima određuje da li će kompanija profitablino poslovati i biti uspješna ili ne.
Unaprijedite svoja znanja da bi bili uspješni u svakodnevnom poslovanju sa ključnim kupcima .Na ovom interaktivnom seminaru naučit ćete ključne faze u poslovanju sa ključnim kupcima kroz objašnjenje takozvanog Modela 12. koraka. Usvajanje i korištenje ovog poslovnog modela će vam omogućiti povećanje efikasnosti rada sa ključnim kupcima. Osim objašnjenja Modela 12. koraka ovaj seminar objašnjava važnosti postojanja multifunkcionalnih timova za poslovanje sa ključnim kupcima, kao i pravilno razumjevanje vlastite uloge u timu te uloga koje imaju ostali članovi tima koji posluju sa ključnim kupcima. Efikasno primjenjivanje onog što se nauči na ovom seminaru može značajno povećati vaše prodajne rezultate.
Takođe će vam pomoći da optimizirate vaše poslovne procese u radu sa ključnim kupcima i omogućiti vam da dosegnete izvrsnost u svom svakodnevnog radu. Trening vodi vrhunski FMCG menadžer koji svoja dokazana praktična iskustva u poslovanju sa ključnim kupcima stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi do maksimalno 18 učesnika. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a tokom ovog seminara imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja iz vaše prakse.
TEME SEMINARA:
KOME JE SEMINAR NAMIJENJEN
Key Account Executives Manager-ima, voditeljima prodaje, sales managerima i svim ostalim koji svakodnevno posluju sa ključnim kupcima na B2B tržištu roba široke potrošnje na strani dobavljača te svim onima koji žele unaprijediti svoje poslovanje sa ključnim kupcima i biti usješniji od svoje konkurencije.
Networking
Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.
Certifikat
Po završetku seminara učesnici dobijaju CPE certifikat.
Trener
dr. sc. Sead Bašić TABS doo, Direktor za razvoj poslovnih operacija
Rođen u Sarajevu, gdje završava osnovnu i srednju školu, nakon čega upisuje Ekonomski fakultet, gdje i diplomira. Magistarski studij kreiran od strane Ekonomskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu i University of Turin, Faculty for business conducting (Scuola di Amministrazione Aziendale) uspješno završava i stječe dualnu diplomu Magistra ekonomskih nauka iz oblasti poslovnog upravljanja i European Master of Business Administration (MBA). Nakon toga se upisuje na doktorski studij na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu kreiranog u okviru Tempus projekta u suradnji s Faculty of Economics and Business, University of Vienna i Faculty of Economics, University of Ljubljana, smjer Menadžment / Business koji s uspjehom završava odbranom doktorske teze pod nazivom “Primjena koncepta upravljanja ključnim kupcima u zemljama u tranziciji - teorijski i empirijski aspekti”.
U toku dosadašnjeg profesionalnog angažmana dr. Bašić je stekao praktična znanja iz različitih oblasti ekonomije. Od marta 1996. godine počinje svoju profesionalnu karijeru i do danas je radio u nekoliko različitih kompanija uključujući i nekoliko svjetski renomiranih kompanija kao što su Unilever, Heineken i Henkel, te domaćih kompanija kao što su ASA PVA, ASA PSS i Prevent BH na pozicijama country manager, direktor preduzeća ili direktor robnih marki, obavljajući odgovarajuće poslove i zadatke. Tokom svoje dosadašnje profesionalne karijere je pohađao veliki broj treninga koji su organizirani unutar kompanija u kojima je u tom trenutku radio. Trenutno je zaposlen na poziciji direktora za razvoj preduzeća TABS d.o.o. Sarajevo. Osim toga, Sead je napisao više članaka i uvodnika za različite stručne časopise te je više puta gostovao kao gost predavačna različitim predmetima dodiplomskog i postdiplomskog studija na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu iz oblasti menadžmenta, marketinga ili prodaje.
Izjave naših polaznika Smatram da je seminar koristan za sve koji žele naučiti više o metodologiji i alatima koji se koriste za upravljanje projektima. Seminar je naročito poučan za početnike, odnosno sve osobe koje imaju određeno iskustvo na projektima ali ne i odgovarajuću teorijsku podlogu. Predavači imaju obimno iskustvo, te na zabavan način, kroz praktične primjere i interaktivnu nastavu, polaznike vode kroz projektne faze, što nastavu čini dinamičnom i interesantnom. Trening: Projekt menadžment Elma Majstorić, Direktor Odjela Uprave, Addiko Bank d.d. Sarajevo
Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme
Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su: Addiko banka, Aerodrom Sarajevo, Agencija za državnu službu, Argeta, AS Holding Jelah, BH Pošta, BH Telecom, Bosnalijek, Bramac krovni sistemi, Britanska ambasada, Centralna banka BiH, Croatia osiguranje, EKI, Elektro Bijeljina, Energopetrol, Fabrika cementa Lukavac, Goethe Institut, Gorenje, Grawe osiguranje, HoldINA, International Health, Intesa Sanpaolo banka, Kim Tec, Krajina Klas, Logosoft, Lutrija BiH, Merkur osiguranje, Mistral, NLB banka, Nova banka, Novo Nordisk, Općine Ilijaš-Novo Sarajevo-Tuzla, Oracle, ORBICO, Obavještajno sigurnosna agencija BH, Partner, Pliva, Poreska uprava RS, Porsche, ProCredit Bank, Pretis, Prevent, Raiffeisen banka, Registar vrijednosnih papira, SAMSUNG, Sarajevo osiguranje, Soda Sisecam, Sparkasse banka, Univerzitet u Sarajevu, Uprava za indirektno oporezivanje BiH, Ustavni sud BH, Via Media, Schachermayer, Schenker, Sberbank, Sparkasse Bank, Sprind, Sud BiH, Xella Ytong, Služba za zapošljavanje TK i KS, Ziraat banka, Volkswagen, Wurth...
Požurite, 10 % popusta za rane prijave vrijedi još
Mjesto i vrijeme održavanja
Kotizacija
Cijena: 220 KM + PDV
Cijena sa 10 % popusta do 16. novembra: 195 KM + PDV
Trening je ograničen na 20 učesnika.
Cijena uključuje:
Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.
Dodatne informacije Sarajevo: 033 260 505 Tuzla: 035 245 222 Email: cpe@cpe.ba
Seminari u najavi
Merchandising akademija prodaje
Ja sam HoReCa, a ti?
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 14.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.
Zašto odabrati CPE?
Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba
Tuzla Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba