Radionica: Proces selekcije kandidata pri zapošljavanju

Centar za poslovnu edukaciju organizuje cjelodnevnu interaktivnu radionicu

Proces selekcije kandidata pri zapošljavanju

Suzana svoja dokazana iskustva i znanja stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivan rad u maloj grupi. Naučite kako odabrati prave ljude za vaš posao uz vrhunskog trenera. 


SARAJEVO 21. juni 2019. 9:30-16h Hotel Hills

Ograničeno na 20 učesnika, požurite sa prijavom!

Iskoristite 10 % popusta do 15. juna, još samo

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Cjelodnevna interaktivna radionica

Proces selekcije kandidata pri zapošljavanju «Platiću više za sposobnost upravljanja ljudima nego za bilo koju drugu vještinu pod kapom nebeskom» J. D. Rockefeller

Cilj naših radionica i treninga je povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vam pomoći da optimizirate vaš proces selekcije kandidata te prepoznate i zaposlite kadar koji će unaprijediti vaše poslovanje. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovu radionicu imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse.

Proces selekcije kandidata za posao predstavlja jedan od ključnih koraka na putu prema uspjehu svake organizacije. Selekcijskim postupkom povećavamo mogućnost pronalaska kandidata koji će kvalitetno i temeljito obavljati svoj posao na novom radnom mjestu. U skladu s tim, osim iz perspektive poslodavca, selekcijski postupak je potrebno sagledati i iz perspektive kandidata koji su se javili na konkurs za posao u toj organizaciji. Poslodavci često ne raspolažu potrebnim znanjima o tome kako predvidjeti i uticati na reakcije kandidata tokom selekcijskog postupka.  

Selekcija, ne samo da je jedno od najvažnijih područja menadžmenta ljudskih resursa, nego je i jedna od najvažnijih potreba brzorastućih firmi. Njena je važnost povezana sa činjenicom da često sve kasnije aktivnosti i ukupna uspješnost ovise o tome kakve smo ljude odabrali za organizaciju. Cilj procesa selekcije je prognozirati buduću radnu uspješnost zaposlenih i cijele organizacije.

Teme 

  • Proces planiranja ljudskih resursa 
  • Analiza radnih mjesta 
  • Vrijednosti i ponašanja 
  • Selekcijski proces (selekcijski kanali i alati) 
  • Intervjuisanje i centar za procjenu  


Kome je radionica namijenjena

Ova interaktivna radionica je namijenjena svima koji žele da unaprijede svoje znanje u oblasti upravljanja ljudskim resursima i procesu selekcije kandidata. Svi oni koji vrše zapošljavanje na određeno i neodređeno vrijeme imat će veliku korist od ove radionice, uključujući HR menadžere, direktore srednjih i malih firmi, vlasnike obrta i studente koji žele steći dodatna znanja i certifikat iz ove oblasti.

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

Certifikat 

Po završetku treninga učesnici dobijaju CPE certifikat.

Selekcija kandidata

CPE predavač

mr. sc. Suzana Tihi-Babić Addiko bank, Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima  

Već 18 godina je profesionalno vezana za oblast Upravljanje ljudskim resursima, kako svojim radom u različitim korporacijama, tako i angažmanom u Udruženju za upravljanje ljudskim resursima čiji je 2015. godine bila osnivač i prva predsjednica udruženja, a danas član. U Addiko Bank d.d. Sarajevo na poziciji Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima zaposlena je od juna 2016. godine. 

Prije angažmana u Addiko banci, deset godina je radila na poziciji Rukovodioca sektora za ljudske resurse ASA grupacije, odgovorna za oblast HRM za 20 članica Grupacije i preko 500 zaposlenih. Znanje iz HRM oblasti je sticala šest godina i u Coca-Cola HBC B-H Sarajevo u odjelu za ljudske resurse, od pozicije HR Specialist do pozicije HR Supervisor. Prije početka karijere u HRM poslovnoj oblasti, vodila je knjižaru koja se bavila prodajom strane stručne literature i radila u biblioteci Instituta ekonomskih nauka i u NUBBiH. Studij na Filozofskom fakultetu u Sarajevu, smjer Opšta književnost i bibliotekarstvo, završila je 1991. godine. Na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu stiče zvanje Magistra ekonomskih nauka 2011. godine, a tema rada je bila: „Upravljanje ljudskim resursima - Teoretski aspekti i praktična iskustva kompanija iz Federacije Bosne i Hercegovine“. Na IEDC Bled School of Management završila je General Management.

Program 2011. godine. Gostujući je predavač na predmetu HRM na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, na HR konferencijama i relevantnim radionicama redovno učestvuje u ulozi predavača ili paneliste. Certificirani je trener za različite programe razvoja zaposlenih te ima veliko iskustvo u planiranju i vođenju treninga.  

Mr. sci. Suzana Tihi-Babić


Izjave naših polaznika Izuzetno koristan seminar, prije svega u smislu dijeljenja iskustava sa kolegama iz iste profesije. Čitav koncept interaktivnog pristupa mi se dopada i smatram da je to najbolji način za učenje. Upoznala sam dosta zanimljivih i uspješnih ljudi i potruditi ću se da prisustvujem na sto više seminara/treninga koje CPE organizuje.  

Mirjana Rupar, HR Manager - Cargo-partner d.o.o. Sarajevo

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su

Reference

Požurite, 10 % popusta vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Mjesto i vrijeme održavanja 

  • SARAJEVO - 21. juni. oktobar; 9-16h; Sunnyland  

Kotizacija

Kotizacija: 245 KM + PDV

Popusti za rane prijave do 15. juna: Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 220 KM + PDV Kotizacija po učesniku za 3-5 učesnika sa 20 % popusta: 195 KM + PDV Kotizacija po učesniku za 6 i više učesnika sa 30 % popusta: 170 KM + PDV 

Radionica je ograničena na 20 učesnika.

Kotizacija uključuje:

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijali koji pokrivaju radionicu
  • Popis učesnika radionice s podacima za daljnje kontakte
  • Izdavanje CPE certifikata
  • Ručak i kafe tokom pauza  

Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.  

PRIJAVA

Dodatne informacije Sarajevo: 033 260 505 Tuzla: 035 245 222 Email: cpe@cpe.ba


Seminari u najavi


Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 15.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 40 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 15.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju 

Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju

Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba