interaktivna online radionica

Agilno upravljanje projektima


Agilno upravljanje projektima postaje sve popularnije u svijetu i to ne samo u IT industriji, nego i mnogim drugim. Naučite kako agilno upravljati projektima i poslovanjem.

Učešćem na radionici ostvarujete 12 odslušanih sati za PMI-ACP certifikat.


ONLINE
6, 7, 13. i 14. oktobar 2021.
(4 dana po 3 sata)

Ograničeno na 18 učesnika, požurite sa prijavom! 

Iskoristite 10 % popusta za rane prijave još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Učešćem na radionici ostvarujete 12 odslušanih sati za PMI-ACP certifikat.

Cilj naših treninga i radionica je povećanje efikasnosti poslovanja. Naučit ćemo vas da promijenite način razmišljanja o vođenju projekata i postanete izvrsni u poslovanju koristeći svjetski priznat agilni pristup. Radionicu vodi Jasna Pleho, PMP certificirani projekt menadžer i PMI-Agile Certified Practitioner koja svoja dokazana praktična iskustva u preko 20 godina rada stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi do 18 učesnika. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj online trening imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse. 

Radionica je namijenjena kako početnicima koji žele naučiti osnove agilnog upravljanja projektima, tako i onima koji već imaju iskustva u radu sa projektima i žele unaprijediti svoju efikasnost u radu.

Kada započinjete sa agilnim pristupom, zaboravite sve što znate o tradicionalnom upravljanju projektima

Poznato vam je da se ovakav pristup primjenjuje u vođenju projekata za razvoj softvera, a da li ste znali da većina svjetskih kompanija prolazi kroz Agile transformaciju bez obzira na industriju? Ako želite saznati kako primijeniti agilno razmišljanje u poslu, u svojim projektima i kompaniji, pridružite nam se na ovoj online radionici. Sve veći trend je da kompanije (čak i one koje nisu softverske) uvode agilni pristup ne samo vođenju projekata nego i u poslovanju.

Ako želite da projekat ima dobre šanse za uspjeh potrebno je imati dobro razrađenu metodologiju. PM metodologije se ugrubo mogu podijeliti na dvije skupine: standardne i agilne. Standardne metodologije se još nazivaju i waterfall (slap - tradicionalni pristup), jer se odvijaju po fazama, gdje jedna slijedi drugu i nema iteracija. Agilne metodologije (kao što je to npr. Scrum ili Kanban) s druge strane govore o tome da su promjene tijekom razvoja poželjne i konstantne.

Koje prednosti agilni pristup ima u odnosu na tradicionalni, jedno je od mnogih pitanja koje ćemo obraditi na ovoj online radionici. Agilnost je usmjerena ka što većem kvalitetu usluge, proizvoda ili rezultata projekta. Agilnost donosi brže i bolje rezultate u isporukama na projektima. Agilnost sprječava da projekti propadnu zbog nezadovoljnog klijenta (meni taj proizvod ne treba, ja ga takvog nisam zamišljao). Agilnim pristupom brže upravljamo rizicima na projektu, kvalitetom, ali i samim klijentom.

U četiri dana online radionice zajedno sa trenerom upoznajte najbolje svjetske prakse, te koji su to praktični alati koje možemo koristiti u svojim projektima, a koji su bazirani na različitim agilnim pristupima - metodologijama kao što su Scrum, Kanban itd.

Paralelno sa korištenjem alata polaznici će naučiti i razlike između ovih agilnih pristupa: Scrum, Kanban, Lean i šta su ostale metodologije koje se spominju kada je u pitanju agilno upravljanje projektima. Također ćete dobiti upute na koji način da koristite agilni pristup u pravo vrijeme na pravom mjestu.

Učesnici će osim predavanja učestvovati u interaktivnim vježbama (simulacijama) i na taj način steći odgovarajuća praktična znanja koja će moći uspješno primijeniti u praksi.

Nakon uspješno završene radionice učesnici će:

  • Znati šta znači agilno upravljanje projektima
  • Putem vježbi elaborirati sve aspekte uspješnog i efikasnog agilnog pristupa upravljanju projektima
  • Razjasniti uloge i odgovornosti u agilnim projektima
  • Usvojiti agilne vrijednosti i principe
  • Razumjeti životni ciklus agilnog projekta i razvoja proizvoda
  • Upoznati osnovne tehnike iniciranja i planiranja agilnog projekta
  • Razumjeti glavne karakteristike, uloge i način rada u SCRUM okviru
  • Naučiti jedan od ključnih faktora za uspjeh projekta: kako uspješno komunicirati

Tokom radionice učesnici će savladati sljedeće oblasti:

  • Principi Agile-a
  • Prednosti i razlike između Agile i Waterfall upravljanja projektima
  • Šta je prava vrijednost projekta za vas i klijenta
  • Učešće i uključivanje stakeholdera
  • Mjerenje efikasnosti rada tima
  • Planiranje na adaptivan način
  • Otkrivanje problema na vrijeme i rješavanje istih

Ako već niste uskočili u voz koji se zove agilna transformacija vrijeme je da se pridružite.

Agile

Kome je radionica namijenjena

Početnicima, ali i iskusnim voditeljima projekata, voditeljima programa, stručnim saradnicima na programima, PMO voditeljima, voditeljima projektnih timova, članovima projektnog tima, poslovnim analitičarima, arhitektima rješenja, Product Managerima, Scrum Masterima, Managerima procesa, Voditeljima EU projekata i svima koji žete naučiti više o agilnom upravljanju projektima i dobiti priznat certifikat.

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije

Certifikat

Po završetku treninga učesnici dobijaju CPE certifikat.

CPE predavač


dr. sc. Jasna Pleho
PMP certificirani voditelj projekata po PMI i PMI-Agile Certified Practitioner
Predsjednica PMI udruženja BiH

Jasna Pleho radi u IT industriji preko 20 godina. Profesionalni razvojni put je prošla od pozicija kao što su sistem administrator, DB administrator, web dizajner, IT menadžer i menadžer. Posljednjih 10 godina se bavi projektnim menadžmentom na različitim IT projektima. Trenutno radi na poziciji Voditelja projekata u firmi King ICT doo i certificirani je projekt menadžer sa jednim od najcjenjenihjih svjetski priznatih certifikata iz oblasti upravljanja projektima - PMP (PMI) certifikat. Jasna je takođe i certificirani voditelj projekata po agilnim metodama (PMI-ACP). Interni je auditor za ISO 9001 i 27001. Osim nabrojanog, Jasna već šest godina radi i kao profesor na Američkom univerzitetu u BIH (American University in BIH), doktor nauka je iz oblasti vještačke inteligencije, primjene GIS-a i IT-a. Predavala je u brojnim edukacijskim centrima i jedan je od predavača na Microsoft Skills Centru (CAPM). Trenutno je predsjednica PMI Chapter-a u BIH.  

Izjave naših polaznika Smatram da je seminar koristan za sve koji žele naučiti više o metodologiji i alatima koji se koriste za upravljanje projektima. Seminar je naročito poučan za početnike, odnosno sve osobe koje imaju određeno iskustvo na projektima ali ne i odgovarajuću teorijsku podlogu. Predavači imaju obimno iskustvo, te na zabavan način, kroz praktične primjere i interaktivnu nastavu, polaznike vode kroz projektne faze, što nastavu čini dinamičnom i interesantnom. Elma Majstorić, Direktor Odjela Uprave, Addiko Bank d.d. Sarajevo

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme 

Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su:

Reference

Iskoristite 10 % popusta za rane prijave još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds


Datumi održavanja

  • ONLINE - 6, 7, 13. i 14. oktobar 2021.
    od 14 do 17h (ukupno 12 sati tokom 4 dana)
    Učešćem na radionici ostvarujete 12 odslušanih sati za PMI-ACP certifikat.

Radionica se održava uživo putem MS Teams aplikacije, te će se snimati kako bi učesnici i naknadno mogli pogledati snimak. Trener će učesnicima biti na raspolaganju 5 dana nakon radionice za dodatna pitanja i odgovore.

Kotizacija

Redovna cijena: 495 KM + PDV

Popusti za rane prijave do 4. oktobra 2021:

Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 445 KM + PDV

Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 15 % popusta: 420 KM + PDV

Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 20 % popusta: 395 KM + PDV 

Radionica je ograničena na 18 učesnika.

Cijena uključuje:

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijali koji pokrivaju seminar
  • Popis učesnika seminara s podacima za daljnje kontakte
  • Izdavanje CPE certifikata

Plaćanje je moguće putem banke po predračunu ili karticama putem PayPala.

Pogodnost: Fizička lica mogu platiti do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica (lično u CPE Sarajevo i CPE Tuzla).

PRIJAVA

Dodatne informacije Sarajevo: 033 260 505 Email: cpe@cpe.ba


Seminari u najavi

Agilno upravljanje projektima
ONLINE - 6, 7, 13. i 14. oktobar 2021.

Kontroling u praksi
SARAJEVO - 14. oktobar 2021.

Upravljanje radnim učinkom
SARAJEVO - 21. oktobar 2021.

GDPR i Zakon o zaštiti ličnih podataka
SARAJEVO - 27. i 28. oktobar 2021.


Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.



Centar za poslovnu edukaciju
vaš put do uspjeha

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova za obrazovanje odraslih u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 20.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 50 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Akreditovani smo od strane Ministarstva obrazovanja KS i TK, a ovlašteni smo TOEFL i 1st Business Certificate centri za BiH.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 50 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 20.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju 

Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju

Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba