Centar za poslovnu edukaciju organizuje dvodnevnu interaktivnu radionicu

Performance management upravljanje radnim učinkom uposlenika

Naučite kako upravljati radnim učinkom uposlenika i povećati efikasnost poslovanja. Suzana svoja dokazana iskustva i znanja stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivan rad u maloj grupi.


SARAJEVO 28. i 29. novembar 2019. 9:30 - 16h Hotel Hills 

Ograničeno na 20 učesnika, požurite sa prijavom!

Iskoristite popust za rane prijave, još samo

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Dvodnevna interaktivna radionica

Performance management Upravljanje radnim učinkom uposlenika 

Cilj naših treninga i seminare je povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vas naučiti kako da optimizirate upravljanje radnim učinkom uposlenika i postanete izvrsni u poslovanju. Trening vodi vrhunski HR menadžer Suzana Tihi-Babić, koja svoja dokazana iskustva u preko 20 godina rada stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj trening imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse.

"Ono što se izmjeri, time se može i upravljati" rekao je čuveni Peter Drucker.  

Upravljanje učinkom (engl. Performance management) je proces kreiranja efikasnog radnog okruženja koje omogućava da se zadati ciljevi organizacije, odjela ili uposlenika kontinuirano ispunjavaju. Sistem upravljanja učinkom je zaokruženi proces koji počinje kada se kreira potreba za radnim mjestom, a završava kada uposlenik napušta organizaciju.

Koristi za firmu/organizaciju

  • Efikasno upravljanje učinkom pomaže svim uposlenim u organizaciji da razumiju ciljeve
  • Efikasno upravljanje učinkom vodi do ostvarivanja ciljeva organizacija, bili oni profitni ili razvojni
  • Efikasno upravljanje učinkom je ključna tačka u odnosima menadžera i uposlenika
  • Efikasno upravljanje učinkom optimizira upotrebu ljudskih resursa za sve poslovne procese


Zbog čega je važno upravljati performansama uposlenih? Zbog čega većina kompanija nije zadovoljna svojim sistemima upravljanja? Kako uspješno uvesti i održati sistem upravljanja radnim učinkom i kreirati organizacionu kulturu baziranu na učinku? 

Ovo su pitanja su koja sebi postavljaju mnoge organizacije i menadžeri. Kroz ovu interaktivnu radionicu sa vježbama i slučajevima iz prakse, naučit ćemo kako postići partnerstvo između menadžera i zaposlenika, sa ciljem da menadžeri uposlenicima, a i sebi samima, pomognu da budu učinkoviti i uspješni. Naučit ćemo i kako osigurati kontinuiranu komunikaciju između menadžera i zaposlenika o individualnim i organizacijskim ciljevima.

Odlično postavljen sistem upravljanja učinkom pomaže svima u organizaciji da znaju:  

  • Šta su ciljevi organizacije
  • Njihova uloga u ostvarivanju ciljeva
  • Vještine i kompetencije koje su im potrebne da ispune svoju ulogu
  • Neophodni nivo performansi/učinkovitosti
  • Kako mogu poboljšati svoju učinkovitost i doprinijeti razvoju organizacije
  • Kako napreduju
  • Problemi u ostvarivanju ciljeva i kako ih riješiti


Kroz praktične primjere ćete saznati kako da na najefikasniji način isplanirate i realizujete proces upravljanja učinkom u realnim okolnostima.

Kome je radionica namijenjena

Ova interaktivna radionica prvenstveno je namijenjena HR menadžerima u srednjim i velikim organizacijama, ali i svima onima koji žele da unaprijede svoje znanje u oblasti upravljanja ljudskim resursima i upravljanju učinkom. Svi oni koji učestvuju u upravljanju ljudskim resursima imat će praktičnu koristi od ovog treninga, uključujući zaposlene u HRM odjelima, rukovodioce koji upravljaju timovima, direktore srednjih i malih firmi, vlasnike obrta i studente koji žele steći dodatna znanja i certifikat iz ove oblasti.

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.

Certifikat 

Po završetku treninga učesnici dobijaju CPE certifikat.

CPE predavač

mr. sc. Suzana Tihi-Babić Addiko bank, Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima  

Već 20 godina profesionalno vezana za oblast Upravljanje ljudskim resursima, kako svojim radom u različitim korporacijama, tako i angažmanom u Udruženju za upravljanje ljudskim resursima, čiji je 2015. godine bila osnivač i prva predsjednica udruženja, a danas član. U Addiko Bank d.d. Sarajevo na poziciji Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima zaposlena je od juna 2016. godine.  

Prije angažmana u Addiko banci, deset godina je radila na poziciji Rukovodioca sektora za ljudske resurse ASA grupacije, odgovorna za oblast HRM za 20 članica Grupacije i preko 500 zaposlenih. Znanje iz HRM oblasti je sticala šest godina i u Coca-Cola HBC B-H Sarajevo u odjelu za ljudske resurse, od pozicije HR Specialist do pozicije HR Supervisor. Prije početka karijere u HRM poslovnoj oblasti, vodila je knjižaru koja se bavila prodajom strane stručne literature i radila u biblioteci Instituta ekonomskih nauka i u NUBBiH. Studij na Filozofskom fakultetu u Sarajevu, smjer Opšta književnost i bibliotekarstvo, završila je 1991. godine. Na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu stiče zvanje Magistra ekonomskih nauka 2011. godine, a tema rada je bila: „Upravljanje ljudskim resursima - Teoretski aspekti i praktična iskustva kompanija iz Federacije Bosne i Hercegovine“. Na IEDC Bled School of Management završila je General Management.

Gostujući je predavač na predmetu HRM na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, a na HR konferencijama i relevantnim radionicama redovno učestvuje u ulozi predavača ili paneliste. Certificirani je trener za različite programe razvoja zaposlenih te ima veliko iskustvo u planiranju i vođenju treninga.  

Mr. sci. Suzana Tihi-Babić


Izjave naših polaznika Izuzetno koristan seminar, prije svega u smislu dijeljenja iskustava sa kolegama iz iste profesije. Čitav koncept interaktivnog pristupa mi se dopada i smatram da je to najbolji način za učenje. Upoznala sam dosta zanimljivih i uspješnih ljudi i potruditi ću se da prisustvujem na sto više seminara/treninga koje CPE organizuje.  

Mirjana Rupar, HR Manager - Cargo-partner d.o.o. Sarajevo

Izjave naših polaznika Trening Upravljanje ljudskim resursima izuzetno koristan kako za poslodavce tako i onima koji su potencijalni kandidati za zaposlenje. Izuzetno je važno što nije bilo samo teoretsko predavanje, već je cilj bio uključivanje svih sudionika seminara u praktične vježbe, te to što je sudionicima cijelo vrijeme davana mogućnost postavljanja pitanja i komentiranja. Predavač, gđa. Suzana Tihi je također vrlo stručna sa s tim što me posebno oduševio individualni pristup svakom sudioniku.

Bradić Negra, Stručni saradnik za kadrovska pitanja, NLB Banka d.d. Sarajevo

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme

Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su

Reference

Požurite, 10 % popusta vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Mjesto i vrijeme održavanja 

  • SARAJEVO - 28. i 29. novembar; 9:30-16h; Hotel Hills kongresni centar *****

Kotizacija

Kotizacija: 495 KM + PDV

Popusti za rane prijave do 16. novembra: Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 445 KM + PDV Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 15 % popusta: 420 KM + PDV Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 20 % popusta: 395 KM + PDV 

Radionica je ograničena na 20 učesnika.

Kotizacija uključuje:

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijali koji prate radionicu
  • Popis učesnika radionice s podacima za daljnje kontakte
  • Izdavanje CPE certifikata
  • Ručak na bazi švedskog stola i kafu tokom pauza
  • Besplatan parking  

Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.  

PRIJAVA

Dodatne informacije Sarajevo: 033 260 505 Tuzla: 035 245 222 Email: cpe@cpe.ba


Seminari u najavi


Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Share on Google+Share on LinkedIn

Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 15.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 40 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 15.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju 

Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju

Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba