Radionica: Efikasno upravljanje poslovnim procesima

Centar za poslovnu edukaciju organizuje dvodnevnu interaktivnu radionicu

Efikasno upravljanje poslovnim procesima  

u srednjim i velikim organizacijama


SARAJEVO 11. i 12. april 2019. 9-16h Hotel Hills 

Ograničeno na 16 učesnika, požurite sa prijavom!

Iskoristite 10 % popusta za rane prijave do 2. aprila

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.

Dvodnevna interaktivna radionica

Naučite efikasno upravljati poslovnim procesima u srednjim i velikim organizacijama uz Damira Karamehmedovića i mr.sc. Safeta Zečevića

Svrha naših seminara i radionica je povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vam pomoći da optimizirate vaše upravljanje poslovnim procesima i postanete izvrsni u poslovanju. Trening vode vrhunski eksperti koji svoja dokazana praktična iskustva stavljaju vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi do 16 polaznika. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj trening imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse. 

Naučite kako mapirati, dizajnirati i automatizirati operativne procese koristeći kombinaciju strategije, tehnologije i menadžmenta. Upravljanje poslovnim procesima (eng. Business Process Management, BPM) je disciplina koja integriše strategiju i ciljeve organizacije sa očekivanjima klijenata fokusirajući se na end-to-end procese. BPM uključuje strategije, ciljeve, kulturu organizacije, strukturu, uloge, procedure, metodologije i IT alate kako bi analizirali, dizajnirali, unaprijedili, kontrolisali i kontinuirano poboljšavali procese. Otkako su ljudi organizovani unutar pravougaonika koji predstavljaju odjele u organizacijskoj šemi, često se čini da rubovi tih pravougaonika postaju čvrste barijere. Komunikacija preko ovih barijera je ograničena, zaposlenici realizuju i brinu samo za one zadatke koji su vlasništvo njihovog odjela. Svaki odjel nastoji maksimizirati svoj utjecaj i ovlasti te prilikom optimizacije poslovanja pažnju usmjerava uglavnom na vlastiti odjel. Obično rezultat ovakvog načina rada i razmišljanja su konfliktni ciljevi i konfliktne akcije između različitih odjela, što utiče na rezultat preduzeća u cjelini koji je na kraju lošiji od optimalnog.

Nedostaci hijerarhijske organizacije poslovanja kroz odjele i funkcije:  

  • Nejasna slika cjelokupnoga procesa;
  • Nejasne uloge u procesu;
  • Slaba usmjerenost na kupce (unutarnje i vanjske);
  • Pažnja usmjerena na proizvodne procese;
  • Postojanje nepotrebnih uskih grla i barijera; 
  • Loša komunikacija i rivalstvo među organizacijskim jedinicama;
  • Konfliktni ciljevi i akcije između različitih odjela;
  • Nedovoljna spremnost na promjene;
  • Organizacijske promjene dovode do lokalnih poboljšanja koja mogu, ali obično nemaju očekivani uticaj na rezultate poslovanja.  


Prednosti posmatranja organizacije kao skupa procesa 

  • Svaki proces ima kupca, a usmjerenost na proces osigurava bolju usmjerenost na kupca;
  • Stvaranje vrijednosti s obzirom na konačni proizvod odvija se u horizontalnim procesima;
  • Utvrđivanjem granica procesa te kupaca i dobavljača procesa, postiže se bolja komunikacija i bolje razumijevanje zahtjeva;
  • Upravljajući kompletnim procesom koji se izvodi kroz više odjela, a ne upravljajući pojedinim odjelima, rizik nepotrebnih gubitaka je smanjen;
  • Određivanjem takozvanih vlasnika procesa, koji su odgovorni za proces, izbjegnuta je tradicionalna rascjepkanost odgovornosti, često viđena u funkcionalnoj (hijerarhijskoj) organizaciji;
  • Upravljanje procesima osigurava niže troškove i kraći vremenski ciklus djelotvornom upotrebom sredstava;
  • Svaki proces ima ključne pokazatelje izvedbe/učinka (KPI), a njihovo praćenje osigurava usmjerenje na mogućnosti za poboljšavanje i spremnost na promjene.

Teme

  • Osnove proces menadžmenta i procesne organizacije; 
  • Mapiranje poslovnih procesa (AS-IS situacija); 
  • Analiza procesa; 
  • Definisanje unapređenja i dizajn novog procesa; 
  • Implementacija i kontrola procesa;

Kome je radionica namijenjena

Ovaj trening je namjenjen za zaposlenike i menadžere koji su trenutno ili će u budućnosti voditi ili biti dio projektnog tima koji će raditi na unapređenju procesne organizacije i poslovnih procesa. Navedeno uključuje zaposlenike koji rade u procesima, vlasnike procesa, menadžere, poslovne analitičare, tehnologe, IT specijaliste, projekt menadžere koji će biti dio timova i gdje postoji potreba da savladaju vještine potrebne za upravljanje poslovnim procesima.

Networking

Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije

Certifikat

Po završetku treninga učesnici dobijaju CPE certifikat.

CPE predavači

Damir Karamehmedović


Damir Karamehmedovic Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu 1984. godine u 21. godini kao najmlađi student svoje generacije. Profesionalnu karijeru počinje u Energoinvest-Mjerni sistemi kao projektant informacionih sistema. Godine 1989. prelazi u Jugobanku Jubbanku dd Sarajevo, gdje započinje svoju dvadesetpetogodišnju karijeru u bankarstvu. U ovom periodu obnaša niz odgovornih rukovodećih funkcija u oblasti IT i operacija u Jugobanci, Sab Banci, Market Banci i Raiffesen Banci. U 2007. godini imenovan je za člana Uprave za operacije i IT u Raiffeisen Bank dd Bosna i Hercegovina, te na ovoj dužnosti ostaje do marta 2015. godine. Trenutno je suvlasnik i direktor firme Inposis d.o.o Sarajevo, istovremeno radeći kao Senior konsultant u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a.  

Tokom svoje poslovne karijere završio je niz stručnih i specijalističkih seminara iz oblasti strateškog menadžmenta, upravljanja promjenama i upravljanja ljudskim resursima. Završio je Execute! program edukacije izvršnog menadžmenta u trening centru Raiffeisen Bank international u Beču.  

mr. sc. Safet Zečević


mr. sc. Safet Zečević Profesionalnu karijeru počinje na poslovima prodaje i marketinga u preduzeću Međunarodni aerodrom Sarajevo. Nakon toga, nastavlja s radom u Raiffeisen Banci gdje obavlja niz rukovodećih funkcija povezanih s prodajom i upravljanjem operacijama. Za vrijeme rada u banci stekao je visokospecijalizirana znanja iz strateškog menadžmenta, upravljanja projektima, unaprjeđenja poslovnih procesa i upravljanja ljudskim resursima. Trenutno je izvršni direktor u Integriranim poslovnim sistemima gdje se bavi poslovima poslovnog savjetovanja u oblasti operativnog menadžmenta i IT-a. 

Akademsko obrazovanje upotpunio boraveći i studirajući u Sjedinjenim Američkim Državama na The College of New Jersey gdje je diplomirao Poslovnu Administraciju sa specijalizacijom iz Menadžmenta. Akademsko obrazovanje je nastavio u Engleskoj gdje je magistrirao poslovnu administraciju na temu Strateškog upravljanja kvalitetom poslovanja. Trenutno priprema doktorsku disertaciju na temu ponašanja zaposlenika na Internacionalnom Univerzitetu u Sarajevu.  

Izjave naših polaznika Smatram da je seminar koristan za sve koji žele naučiti više o metodologiji i alatima koji se koriste za upravljanje projektima. Seminar je naročito poučan za početnike, odnosno sve osobe koje imaju određeno iskustvo na projektima ali ne i odgovarajuću teorijsku podlogu. Predavači imaju obimno iskustvo, te na zabavan način, kroz praktične primjere i interaktivnu nastavu, polaznike vode kroz projektne faze, što nastavu čini dinamičnom i interesantnom. Radionica: Projekt menadžment Elma Majstorić, Direktor Odjela Uprave, Addiko Bank d.d. Sarajevo

Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme 

Preko 100 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su:

Reference

Požurite, 10 % popusta za rane prijave vrijedi još

-
Days
-
Hours
-
Minutes
-
Seconds

Mjesto i vrijeme održavanja

  • SARAJEVO 11. i 12. april 2019; 9 - 16h, Hotel Hills


Kotizacija

Kotizacija: 395 KM + PDV

Kotizacija sa 10 % popusta za prijave do 2. aprila: 355 KM + PDV

Radionica je ograničena na 16 učesnika.

Cijena uključuje:

  • Stručna predavanja predavača
  • Materijali koji pokrivaju seminar
  • Popis učesnika seminara s podacima za daljnje kontakte
  • Izdavanje CPE certifikata
  • Ručak i kafe tokom pauza  

Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.  

PRIJAVA

Dodatne informacije Sarajevo: 033 260 505 Tuzla: 035 245 222 Email: cpe@cpe.ba



Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.


Centar za poslovnu edukaciju

Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova za obrazovanje odraslih u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 15.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 40 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Akreditovani smo od strane Ministarstva obrazovanja KS i TK, a ovlašteni smo TOEFL i 1st Business Certificate centri za BiH.

Zašto odabrati CPE?

  • 1st Business Certificate centar za BiH
  • Ovlašteni TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar 
  • Stručni tim od preko 40 vrhunskih predavača posvećenih polaznicima 
  • Nastava u malim grupama od 8 do 12 polaznika 
  • Preko 15.000 zadovoljnih polaznika od 2007. godine 
  • Plaćanje do 6 mjesečnih rata za sve polaznike 
  • Originalna literatura za sve kurseve 
  • Besplatno pred-testiranje za određivanje trenutnog znanja 
  • Garancija 100 % zadovoljstvo (besplatan ponovni kurs) 
  • 12 moderno opremljenih učionica
  • Digitalna nastava sa Mimio Xi interaktivnim tablama 
  • Klimatizacija, ventilacija i ergonomski oblikovane stolice 
  • Kafeterija za pauze i odmor 
  • Lokacije u centru Sarajeva i Tuzle

Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju 

Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba

Tuzla Centar za poslovnu edukaciju

Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba