Naučite kako upravljati radnim učinkom uposlenika i povećati efikasnost poslovanja. Suzana svoja dokazana iskustva i znanja stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivan rad u maloj grupi.
mr. sc. Suzana Tihi-Babić Addiko bank, Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Cilj naših treninga i seminara je povećanje efikasnosti poslovanja. Želimo vas naučiti kako da optimizirate upravljanje radnim učinkom uposlenika i postanete izvrsni u poslovanju. Trening vodi vrhunski HR menadžer Suzana Tihi-Babić, koja svoja dokazana iskustva u preko 20 godina rada stavlja vama na raspolaganje kroz interaktivni rad u maloj grupi. Fokusirani smo na prenos praktičnog znanja i iskustva, a kroz ovaj trening imat ćete mogućnost postavljati konkretna pitanja i predstavljati slučajeve iz vaše prakse.
"Ono što se izmjeri, time se može i upravljati" rekao je čuveni Peter Drucker.
Upravljanje učinkom (engl. Performance management) je proces kreiranja efikasnog radnog okruženja koje omogućava da se zadati ciljevi organizacije, odjela ili uposlenika kontinuirano ispunjavaju. Sistem upravljanja učinkom je zaokruženi proces koji počinje kada se kreira potreba za radnim mjestom, a završava kada uposlenik napušta organizaciju.
Koristi za firmu/organizaciju
Zbog čega je važno upravljati performansama uposlenih? Zbog čega većina kompanija nije zadovoljna svojim sistemima upravljanja? Kako uspješno uvesti i održati sistem upravljanja radnim učinkom i kreirati organizacionu kulturu baziranu na učinku?
Ovo su pitanja koja sebi postavljaju mnoge organizacije i menadžeri. Kroz ovu interaktivnu radionicu sa vježbama i slučajevima iz prakse, naučit ćemo kako postići partnerstvo između menadžera i zaposlenika, sa ciljem da menadžeri uposlenicima, a i sebi samima, pomognu da budu učinkoviti i uspješni. Naučit ćemo i kako osigurati kontinuiranu komunikaciju između menadžera i zaposlenika o individualnim i organizacijskim ciljevima.
Odlično postavljen sistem upravljanja učinkom pomaže svima u organizaciji da znaju:
Kroz praktične primjere ćete saznati kako da na najefikasniji način isplanirate i realizujete proces upravljanja učinkom u realnim okolnostima.
Kome je radionica namijenjena
Ova interaktivna radionica je namijenjena menadžerima u mali, srednjim i velikim organizacijama, ali i svima onima koji žele da unaprijede svoje znanje u oblasti upravljanja ljudskim resursima i upravljanju učinkom. Svi oni koji učestvuju u upravljanju ljudskim resursima imat će praktičnu koristi od ovog treninga, uključujući zaposlene u HRM odjelima, rukovodioce koji upravljaju timovima, direktore srednjih i malih firmi, vlasnike obrta i studente koji žele steći dodatna znanja i certifikat iz ove oblasti.
Networking
Iskoristite priliku za networking sa liderima i kolegama iz industrije.
Certifikat
Po završetku treninga učesnici dobijaju CPE certifikat.
CPE predavač
mr. sc. Suzana Tihi-Babić Addiko bank, Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima
Već 20 godina profesionalno vezana za oblast Upravljanje ljudskim resursima, kako svojim radom u različitim korporacijama, tako i angažmanom u Udruženju za upravljanje ljudskim resursima, čiji je 2015. godine bila osnivač i prva predsjednica udruženja, a danas član. U Addiko Bank d.d. Sarajevo na poziciji Direktor Odjela upravljanja ljudskim resursima zaposlena je od juna 2016. godine.
Prije angažmana u Addiko banci, deset godina je radila na poziciji Rukovodioca sektora za ljudske resurse ASA grupacije, odgovorna za oblast HRM za 20 članica Grupacije i preko 500 zaposlenih. Znanje iz HRM oblasti je sticala šest godina i u Coca-Cola HBC B-H Sarajevo u odjelu za ljudske resurse, od pozicije HR Specialist do pozicije HR Supervisor. Prije početka karijere u HRM poslovnoj oblasti, vodila je knjižaru koja se bavila prodajom strane stručne literature i radila u biblioteci Instituta ekonomskih nauka i u NUBBiH. Studij na Filozofskom fakultetu u Sarajevu, smjer Opšta književnost i bibliotekarstvo, završila je 1991. godine. Na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu stiče zvanje Magistra ekonomskih nauka 2011. godine, a tema rada je bila: „Upravljanje ljudskim resursima - Teoretski aspekti i praktična iskustva kompanija iz Federacije Bosne i Hercegovine“. Na IEDC Bled School of Management završila je General Management.
Gostujući je predavač na predmetu HRM na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu, a na HR konferencijama i relevantnim radionicama redovno učestvuje u ulozi predavača ili paneliste. Certificirani je trener za različite programe razvoja zaposlenih te ima veliko iskustvo u planiranju i vođenju treninga.
Izjave naših polaznika Izuzetno koristan seminar, prije svega u smislu dijeljenja iskustava sa kolegama iz iste profesije. Čitav koncept interaktivnog pristupa mi se dopada i smatram da je to najbolji način za učenje. Upoznala sam dosta zanimljivih i uspješnih ljudi i potruditi ću se da prisustvujem na sto više seminara/treninga koje CPE organizuje.
Mirjana Rupar, HR Manager - Cargo-partner d.o.o. Sarajevo
Izjave naših polaznika Trening Upravljanje ljudskim resursima izuzetno koristan kako za poslodavce tako i onima koji su potencijalni kandidati za zaposlenje. Izuzetno je važno što nije bilo samo teoretsko predavanje, već je cilj bio uključivanje svih sudionika seminara u praktične vježbe, te to što je sudionicima cijelo vrijeme davana mogućnost postavljanja pitanja i komentiranja. Predavač, gđa. Suzana Tihi je također vrlo stručna sa s tim što me posebno oduševio individualni pristup svakom sudioniku.
Bradić Negra, Stručni saradnik za kadrovska pitanja, NLB Banka d.d. Sarajevo
Povjerenje su nam ukazale vodeće BH firme
Preko 300 vodećih BH firmi i organizacija su naši zadovoljni klijenti, a neki od njih su
Požurite, 10 % popusta vrijedi još
Mjesto i vrijeme održavanja
Kotizacija
Redovna otizacija: 395 KM + PDV
Popusti za rane prijave do 15. oktobra:
Kotizacija po učesniku za 1-2 učesnika sa 10 % popusta: 355 KM + PDV
Kotizacija po učesniku za 3-4 učesnika sa 15 % popusta: 335 KM + PDV
Kotizacija po učesniku za 5 i više učesnika sa 20 % popusta: 315 KM + PDV
Radionica je ograničena na 20 učesnika.
Kotizacija uključuje:
Pogodnost: Fizička lica mogu plaćati do 6 rata putem UniCredit ili Raiffeisen platnih kartica.
Dodatne informacije Sarajevo: 033 260 505 Email: cpe@cpe.ba
Seminari u najavi
Upravljanje radnim učinkom
SARAJEVO - 21. oktobar 2021.
GDPR i Zakon o zaštiti ličnih podataka
SARAJEVO - 27. i 28. oktobar 2021.
Praktična priprema i pisanje projekata za EU fondove za privatni i javni sektor
SARAJEVO 3. i 4. novembar 2021.
Upravljanje poslovnim procesima
SARAJEVO 9. novembar 2021.
Prijavite se na naš newsletter i primajte obavijesti o budućim edukacijama.
Centar za poslovnu edukaciju je vodeći akreditovani centar za prijenos modernih i praktičnih znanja u domenu informacionih tehnologija, stranih jezika, dizajna i poslovnih vještina. Od osnivanja 2007. godine postali smo vodeća ustanova u BiH, sa poslovnicama u Sarajevu i Tuzli te preko 20.000 polaznika. To postižemo sa stručnim timom od preko 50 vrhunskih predavača potpuno posvećenih polaznicima. Nastavne planove i programe Centra za poslovnu edukaciju akreditovalo je Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta TK. Ovlašteni smo 1st Business Certificate, TOEFL i Xpert test centar te ÖSD partner centar.
Zašto odabrati CPE?
Sarajevo Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla, PJ Sarajevo Kolodvorska 5, Sarajevo Tel.: +387 33 260 505 E-mail: sarajevo@cpe.ba Web: www.cpe.ba
Tuzla Centar za poslovnu edukaciju
Multicom d.o.o. Tuzla Aleja A. Izetbegovića 10, Tuzla Tel.: +387 35 245 222 E-mail: tuzla@cpe.ba Web: www.cpe.ba